Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan jo komme tilbake i kampen, men pr. nå er Yaw og Piotr syndebukker. Grorud er riktignok på den, så den er ikke helt ren den tabben. men svær, det er den. Hvorfor Piotr? jeg finner ingen gode grunner til å gjøre det der, med mindre både ballen og hanskene er såpeglatte...Nå kunne det riktignok sett helt annerledes ut hvis vi hadde fått den straffen vi skulle hatt...

Lenke til kommentar

Blir du så forbanna at du må inn å redigere innleggene dine hvert minutt?

 

Det går nå fort å gjøre det. Og mange ganger er jeg allerede inne i innlegget.

 

 

Du skriver ekstremt aggressivt, og lite åpent. Blir som en stor lang monolog. Det eneste som kommer fra deg i kampens hete er utrop, skrik, skrål og sånn. og så er det EKSTREMT farget - du henger deg opp i avgjørelser og opplevelser som folk flest synes er helt greie.Mao ganske ekstremistisk. og det skremmer oss vanlige folk bort. Vi orker ikke det nivået på engasjement, vi føler vi drukner i tsunamien Step_up.Skjønner du litt hva jeg snakker om?

 

Jeg synes da jeg henger meg opp i stort sett klare situasjoner. dives og sånt er jo noe annet. men det er jo bare underveis i kampen...Er man engasjert, så er man engasjert. skriver man oftere, så vil man ikke drukne i det hele tatt...Jeg redigerer jo veldig mye...

 

 

Har du mer hår på hode step_up eller har du revet ut alt?Var innstilt på tap i dag. Bare å innse at Molde er et bedre fotballag enn oss. Litt frustrerende uansett å se spillet. Hadde vært mye finere med avlyst kamp og 0-3 på walk over :)

 

Du får aldri meg til å si at et lag er bedre enn oss når vi gir bort slike mål...Når Piotr begår den enorme tabben, da har det ikke noe med om et lag er bedre eller ikke. og det er jo det som setter kampbildet...

 

Drit og dra Forren! :mad:

Lenke til kommentar

VIl være jævlig urettferdig om Molde i en kamp hvor vi er spillemessig best skal ryke til pga en keepertabbe og forsvarsspill som hører hjemme på lilleputtnivå...

 

Presset for helvete! Ikke la han skyte så fritt!!!!!

 

Brann:Når en spiller klarer å dra til på den måten, da vet dere ganske godt at dere gjør en elendig jobb!

 

For en jævel Moen er. der skal Torp ha frispark. Nå fortjener vi mål og seieren!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Du skriver ekstremt aggressivt, og lite åpent. Blir som en stor lang monolog. Det eneste som kommer fra deg i kampens hete er utrop, skrik, skrål og sånn. og så er det EKSTREMT farget - du henger deg opp i avgjørelser og opplevelser som folk flest synes er helt greie.

 

Mao ganske ekstremistisk. og det skremmer oss vanlige folk bort. Vi orker ikke det nivået på engasjement, vi føler vi drukner i tsunamien Step_up.

 

Skjønner du litt hva jeg snakker om?

Helt UFATTELIG enig.

Lenke til kommentar

Det er så fortjent! Det er så fortjent! Nå må vi utligne, så avgjør vi dette gutter!

 

Eg er enig med han. Det har da eg lov å si?

 

om du er enig med noe av det, så kan du si det på en annen måte...

 

??

 

Det er vel sikkert mulig, men føler at å bruke ordet "enig" er det beste.

 

En helt annen måte bør du si det på. og ikke enig nei, for det er nesten verre...

 

Sett opp en skikkelig mur nå da!

 

Er du full Moen? :nei:

 

Markeringen tullinger!

 

Det er jo klatring for faen :nei: :!: .

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Eg er enig med han. Det har da eg lov å si?

 

om du er enig med noe av det, så kan du si det på en annen måte...

 

??

 

Det er vel sikkert mulig, men føler at å bruke ordet "enig" er det beste.

 

Hahaha. Er ikke ofte noen får kjeft for å si de er enige.

 

Jeg synes det er morsomt å se step_up drive på. Er helt utrolig hvordan han har tid til både å se på kampen og samtidig spamme 3 sider opp og ned med "faen", "jævla dommer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...