Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Faen. Dårlig keeper. Endret 11. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Fitte! Piotr med tabbe. fitte fitte fitte Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 FY FAEN I HELVETE! PIOTR?!?!?!?!?!?! Men hvor er presset der? Vi kan ikke komme under på den måten for helvete! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Hva med frisparket vi skulle hatt tidlig i kampen da Moen? for helvete! Må vi gi faen i å gi bort ballen da! uansett så må jo stopperne være oppe i Eikrem der. de kan ikke få skyte så upresset. Endret 11. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Seriøst, hater klaging på at dommeren gir friskarp NÅ, men ikke da vi skulle hatt tidligere i kampen. Har da faen ikke noe å si, er et frispark rett nå, så skal det dømmes nå. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Lurer på om svein oddvar moen er begynt å bli litt trøtt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Alastor:Det kan du si til Moen... spill tilbake da HASSAN! Yaw:Spill nå tilbake til keeper! MARKERING!!!!! GRORUD! OFFSIDE!!! DIVE!!!!Ikke mist ballen da når vi har en så god sjanse! Gustav:Spill da din ego! jepp det er innenfor. Det er en skandale at Molde nå leder 1-0 mens vi ikke fikk straffe! kan ikke Moldespillerne nå slutte å kaste seg? Få den under tverrligger da gustav for helvete! Kom igjen Hassan! Hvem er den til da grorud?!?!?!?! Slutt Austin! treff mål ihvertfall! Hvem i Helvete er den til da Yaw?!?!?!?! Endret 11. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Kvifor er et ingen som hjelper ojo når han presser keeper? Holder på å bli farlig flere ganger Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Frispark! ubrukelige dommer! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Va da jævlig som eikrem skulle være på skåringshugget i dag da! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Pent mål, men helvette heller. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) HELVETE!!!!!!!!!!!!Det går for faen ikke an!!!!! Nå pisser alle spillerne våre på Branndrakten. Yaw:skjønner du nå hvorfor du ikke får spille? spill ballen Gustav! Tulling! Gustav:kan du gi f... nå? Er det virkelig nødvendig å gi bort mål Brann? Endret 11. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Er det virkelig nødvendig å skrive så mye drit som deg? 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) HASSAN DIN IDIOT! Er det virkelig nødvendig å skrive så mye drit som deg? Jeg skriver ikke noe drit. var det noe mer du ville forutenom å provosere? Endret 11. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 HASSAN DIN IDIOT! Er det virkelig nødvendig å skrive så mye drit som deg? Jeg skriver ikke noe drit. var det noe mer du ville forutenom å provosere? wut? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 HASSAN DIN IDIOT! Er det virkelig nødvendig å skrive så mye drit som deg? Jeg skriver ikke noe drit. var det noe mer du ville forutenom å provosere? Jeg synes for å være helt ærlig du skriver voldsomt mye, og skremmer resten av oss fra å delta i kamptråden på en normalt engasjerende måte. Ikke at jeg kan gjøre noe utover å gjøre deg oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 blir jo forbanna i kampens hete når han kaster bort ballen på den måten... Jeg synes for å være helt ærlig du skriver voldsomt mye, og skremmer resten av oss fra å delta i kamptråden på en normalt engasjerende måte. Ikke at jeg kan gjøre noe utover å gjøre deg oppmerksom på det. Hvordan skremmer? Det er bare å skrive i vei det. jeg synes man godt kunne skrevet flere innlegg... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Blir du så forbanna at du må inn å redigere innleggene dine hvert minutt? Endret 11. september 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Du skriver ekstremt aggressivt, og lite åpent. Blir som en stor lang monolog. Det eneste som kommer fra deg i kampens hete er utrop, skrik, skrål og sånn. og så er det EKSTREMT farget - du henger deg opp i avgjørelser og opplevelser som folk flest synes er helt greie. Mao ganske ekstremistisk. og det skremmer oss vanlige folk bort. Vi orker ikke det nivået på engasjement, vi føler vi drukner i tsunamien Step_up. Skjønner du litt hva jeg snakker om? 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Har du mer hår på hode step_up eller har du revet ut alt? Var innstilt på tap i dag. Bare å innse at Molde er et bedre fotballag enn oss. Litt frustrerende uansett å se spillet. Hadde vært mye finere med avlyst kamp og 0-3 på walk over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå