Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Hva legger du i periode?

Han har bare 3 år igjen av kontrakten etter sesongen er over. Om perioden fortsetter mot slutten av kontrakten, ønsker ikke jeg å gi mannen mer tid.

Samtlige som har kommet inn for Bentley har gjort en bedre jobb. Er det rettferdig ovenfor en spiller som Haugen at han skal benkes fordi Bentley skal "få ha en dårlig periode"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Periode høres for meg ut som et par kamper. Bentley har vært ræl hele sesongen.

Hvordan han har gått fra og være en av landets beste venstrevinger, til å bli en ubrukelig høyreving/spiss i løpet av en vinter aner jeg ikke. Det er mulig posisjonsbyttet har hatt innvirkning. Guastavino kan spille på begge sider, så et bytte der hadde kanskje vært på sin plass.

Jeg tviler uansett på det hjelper Bentley.

Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg, hadde eg solgt Bentley selv om det hadde betydd tap. Verken er han hurtig, forferdelig teknikk og kan kun bruke venstrefoten. Han har fått så sykt mangen sjanser, å det er ikje ofte det har kommet noe posetivt ut av da. At Brann virkeleg kunne bruke 4mill på denne spilleren er helt utrulig, den største floppen av de spillerene vi har fått inn også den dyreste.

Nei, få møkka vek!

Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg, hadde eg solgt Bentley selv om det hadde betydd tap. Verken er han hurtig, forferdelig teknikk og kan kun bruke venstrefoten. Han har fått så sykt mangen sjanser, å det er ikje ofte det har kommet noe posetivt ut av da. At Brann virkeleg kunne bruke 4mill på denne spilleren er helt utrulig, den største floppen av de spillerene vi har fått inn også den dyreste.

Nei, få møkka vekk!

har du sett Bentley før du? på sitt beste er han en strålende fotballspiller, så det kan tyde på litt kunnskapsløshet. Og jeg regner med at det som står i uthevningen var en fleip. Det er klart vi kjøper gode fotballspillere og 4 mill for Bentley var en fin pris. Han kommer snart, bare vent og se...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg har også sett Jaiteh, og han har vist langt mer enn Bentley i Branndrakt. Jeg kommer likevel til å møte en overgang fra han med et skuldertrekk.

Kjempekamp av Bentley sist. Hans innsats gjorde at vi for en gangs skyld ikke spilte med 10 mann...

Edit:

Manglet en H i navnet til Jaiteh.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Jeg har også sett Jaite, og han har vist langt mer enn Bentley i Branndrakt. Jeg kommer likevel til å møte en overgang fra han med et skuldertrekk.

At Jaiteh kanskje har vist mer gjør han ikke til en bedre fotballspiller. den første setningen din tilsier at du mener at du kommer til å møte en overgang for Jaiteh med ett skuldertrekk...

Lenke til kommentar

Poenget mitt var nettopp det at Jatieh har på sitt beste vært en god fotballspiller. I Brann har han vist fint lite de siste 2-3 årene, og dersom vi mister han permanent finnes det svært få Brannsupportere som bryr seg.

At det tilfeldigvis er akkurat likt med Bentley for tiden, gjorde at jeg brukte Jaiteh som eksempel...

Lenke til kommentar

Nei, få møkka vekk!

har du sett Bentley før du? på sitt beste er han en strålende fotballspiller, så det kan tyde på litt kunnskapsløshet. Og jeg regner med at det som står i uthevningen var en fleip. Det er klart vi kjøper gode fotballspillere og 4 mill for Bentley var en fin pris. Han kommer snart, bare vent og se...

Nei, det eg har sett av Bentley i Brann drakten er langt ifra vært noe 4 millioners belløpt. Kor lenge skal man vente før en spiller skal begynne å prestere da? Nå har man ventet i et halv år og ikkje blitt de store forbedringene. Itillegg er Bentley vant med nivået i tippeligaen og skadene han har hatt kan ikje har gjort så forskjell på han.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var nettopp det at Jatieh har på sitt beste vært en god fotballspiller. I Brann har han vist fint lite de siste 2-3 årene, og dersom vi mister han permanent finnes det svært få Brannsupportere som bryr seg.

At det tilfeldigvis er akkurat likt med Bentley for tiden, gjorde at jeg brukte Jaiteh som eksempel...

men vi vet hva Bentley har av fotball i seg, det er det som teller. nå har han en dårlig periode, men det snur seg sikkert snart...

Lenke til kommentar

Det var tendenser til piping på Bentley når han forlot banen mot Tromsø på fredag. Jeg personlig tar sterk avstand til det, men skjønner likevell frustrasjonen. Kanskje Bentley sin dårligeste kamp i Brann drakten. Håper virkelig han slår igjenom skikkelig snart, for husker han godt for Odd. Var meget bra der!

Lenke til kommentar

Poenget mitt er når man ikke har vist noe på snart en sesong, så er det på tide å la andre spille fast. Bentley har klippekort mens andre talenter som presterer bedre sitter på benken. Haugstal og Haugen har begge vært bedre enn Bentley. Dessverre er Brannstallen like dyp som et tefat med vann, og vi må spille en sesong med en spiller er totalt ute av form.

Lenke til kommentar

Bentley har da startet flere kamper på benken. han var vel gjerne bra på trening før den siste han srartet. Og han har jo tross alt 4 målpoeng, så han har vist noe. Men Holmvik bør bli foretrukket på venstre. Men Mjelde derimot, han burde hvile. Mjelde burde aldri blitt kaptein foran Kalvenes, jeg er redd at det bindet kan føre til at Rune vil føle det vanskelig med å vrake kapteinen...Men ser man det på en annen måte, så har jo Bentley ikke begynt enda, så vi får håpe at han kan spille seg i form hvis Rune velger å fortsette å starte. Men han har jo vraket han flere ganger i år, så det kan jo skje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...