Husam Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Worst case scenario. Eneste laget i serien som har 6 poeng mot oss. Forsvaret vårt sliter enormt med kvalitetene til Borges, hadde hjulpet veldig om han ble solgt i dette vinduet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 At de har gjort det har da ingenting å si. At vi har "slitt" mot Borges er fordi forsvarsspillerne våre har til tider sovnet på jobb...Gjør man markeringsjobben skikkelig, så er mye ordnet... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det har ingenting å si? Selvfølgelig har det noe å si,det mentale aspektet forsvarerene og forsåvidt hele laget har om at de" sliter med spissene, Borges" hos FFK spiller nok inn. Og det er nå engang slik i fotball at tidligere oppgjør og hvem som har hatt overtaket på hvem spiller inn i kampen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Min mor og søster så Erik Mjelde drita full i veien etter Rihanna-konserten i går :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 14tiz Mjelde. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det har ingenting å si? Selvfølgelig har det noe å si,det mentale aspektet forsvarerene og forsåvidt hele laget har om at de" sliter med spissene, Borges" hos FFK spiller nok inn. Og det er nå engang slik i fotball at tidligere oppgjør og hvem som har hatt overtaket på hvem spiller inn i kampen. Nei, det har nok ikke noe å si. er ikke rart om man sliter med motstanderens spisser hvis man sovner i markeringen...De tenker nok ikke så mye på tidligere oppgjør underveis i kampen. det eneste måtte være før kampen og da revansje... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Min mor og søster så Erik Mjelde drita full i veien etter Rihanna-konserten i går :!: Kjekt for han det, med trening kl 10 i dag tidlig Har selv sett Mjelde drita på byn, men han ville ikke preike. Har dog drukket pils med Jan Gunnar Solli for to år siden. Virka hyggelig, selv om det ikke tok lang tid før det kom mange andre. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Stabæk er eit godt lag og er inne i ein god periode nå. Skal aldri ta en motstander forgitt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Skulle kjøpe meg Brann drakt idag, men butikken på Brann stadion var så klart stengt. Men var en hærlig følelse å se stadion live igjen, fikk en skikkelig godfølelse av å se stadion, HELT HÆRLIG Men ettersom eg ikje fikk kjøpt meg drakt, så kompenserte eg det med å heller kjøpe meg Brann cd Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Tenk om vi vinner i dag og mot tromsø neste uke, da kan vi snakke om gull! HEIA HEIA Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Nå må vi fortsette å gjøre en god jobb defensivt. Steng bak! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Fortsett sånn Brann! BRA FORSVAR! DET ER INGEN GRUNN TIL Å IKKE SPILLE FORSVAR SLIK HELE KAMPEN!!!! HVA SA JEG FOR HELVETE?!?!?!?!?!?!?!JOBB I FORSVAR FOR FAEN!!!!!SLUTT Å SOV!!!!!! SLÅ CORNEREN DIREKTE INN!!!!!!! STØT FOR FAEN!!! IKKE LA HAN SLÅ DER IDIOTER!!!! hva er det for en håpløs ball da gustav?!?!?!?! Skyt da på mål!!!! IKKE STÅ OG SE PÅ! OPPI OG PRESS!!!! Endret 21. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Heia Step_up!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 FOR HELVETE!!!!!!!HVOR ER MARKERINGEN?!?!?!?!?!?!?!HVOR ER PRESSET?!?!?!?!?!?!DET ER IKKE LOV Å KOMME IGJENNOM PÅ DEN MÅTEN DER!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Er ganske sikker på at Stabæk bruker ulovlige midler for å stoppe Ojo. De har ikke i nærheten av den samme høyden og Ojo er en veldig god hodespiller, så der må dommerteamet følge med. HAN SKAL IKKE FÅ TA BALLEN INN I 16 METEREN FOR FAEN!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Kamptråd. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Kom igjen Ojo. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Brann - Tromsø Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 -Nordkvelle til Brann http://fotball.bt.no/bt/article208371.ece Veldig bra, så kan de kaste Bentley til helv... ut av laget så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Bentley skal få ha en dårlig periode, så skal nok Rune få orden på han igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå