Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ingenting å si? Selvfølgelig har det noe å si,det mentale aspektet forsvarerene og forsåvidt hele laget har om at de" sliter med spissene, Borges" hos FFK spiller nok inn. Og det er nå engang slik i fotball at tidligere oppgjør og hvem som har hatt overtaket på hvem spiller inn i kampen.

Nei, det har nok ikke noe å si. er ikke rart om man sliter med motstanderens spisser hvis man sovner i markeringen...De tenker nok ikke så mye på tidligere oppgjør underveis i kampen. det eneste måtte være før kampen og da revansje...

Lenke til kommentar

Min mor og søster så Erik Mjelde drita full i veien etter Rihanna-konserten i går :!:

Kjekt for han det, med trening kl 10 i dag tidlig :) Har selv sett Mjelde drita på byn, men han ville ikke preike. Har dog drukket pils med Jan Gunnar Solli for to år siden. Virka hyggelig, selv om det ikke tok lang tid før det kom mange andre.

Lenke til kommentar

Skulle kjøpe meg Brann drakt idag, men butikken på Brann stadion var så klart stengt. Men var en hærlig følelse å se stadion live igjen, fikk en skikkelig godfølelse av å se stadion, HELT HÆRLIG :D Men ettersom eg ikje fikk kjøpt meg drakt, så kompenserte eg det med å heller kjøpe meg Brann cd :)

Lenke til kommentar

Fortsett sånn Brann! BRA FORSVAR! DET ER INGEN GRUNN TIL Å IKKE SPILLE FORSVAR SLIK HELE KAMPEN!!!!

HVA SA JEG FOR HELVETE?!?!?!?!?!?!?!JOBB I FORSVAR FOR FAEN!!!!!SLUTT Å SOV!!!!!!

SLÅ CORNEREN DIREKTE INN!!!!!!!

STØT FOR FAEN!!! IKKE LA HAN SLÅ DER IDIOTER!!!!

hva er det for en håpløs ball da gustav?!?!?!?!

Skyt da på mål!!!!

IKKE STÅ OG SE PÅ! OPPI OG PRESS!!!!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...