Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var vel den mest ufortjente seieren jeg noen gang har sett Brann få. Vi ble rett og slett rundspilt i andre omgang, og hadde utrolig flaks med at Viking var så lite effektive. Men lag i flytsonen har jo en tendens til å vinne på dårlige dager. Sinnsykt deilig var det uansett.

Lenke til kommentar

Litt surt å tenke på at laget som spilte imot Atelitco Madrid trill rundt til tider skal møte Brann i neste serierundte. Godtset er nok stinn av selvtillit etter denne kampen, og at Brann sleit mot Viking lover ikkje bra.

 

Gjikk glipp av vikingkampen, hørte at den nye midtbane spilleren fikk litt spilletid. Bemerket han seg noe?

Lenke til kommentar

Litt surt å tenke på at laget som spilte imot Atelitco Madrid trill rundt til tider skal møte Brann i neste serierundte. Godtset er nok stinn av selvtillit etter denne kampen, og at Brann sleit mot Viking lover ikkje bra.

 

Så ikke den kampen, men det kan ha totalt motsatt effekt at de gjorde det bra mot Atletico. Viking-kampen var bare en kamp og vi gjorde det stort sett bra defensivt forutenom noen anledninger hvor man sovner i markeringen. det var i følge VG ikke mer enn 4-6 i sjanser og vi tok oss som regel greit av det som kom fra Viking og vi scorer 3 mål. Jeg synes det var en grei kamp jeg. Viking scoret jo kun fordi vi sover istedenfor å markere...Dessuten ligger vi foran Godset på tabellen og har flere mål, så like greit å bare fokusere på at de er ett TL-lag som oss...

 

 

 

Fra Brann til LSK

 

Trur dette er en blemme fra Brann, mn krysser fingrene for at det ikkje kommer til å straffe seg.

 

ikke noen blemme hvis du leser hvorfor han dro. dessuten har vel ikke Brann for mye penger til å kjøpe han akkurat...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gjikk glipp av vikingkampen, hørte at den nye midtbane spilleren fikk litt spilletid. Bemerket han seg noe?

 

Ikke positivt ihvertfall. Han var like dårlig som resten i den perioden han spilte. Men det er selvsagt ekstremt få som kommer inn og gjør en god jobb helt fra starten i norsk fotball, det gjelder kanskje spesielt Sør-Amerikanere. Hvis vi virkelig har bestemt oss for å satse på denne spilleren, så håper jeg vi har en viss tålmodighet. Jeg må innrømme at strategien vår med å hente inn spillere fra den regionen på 6-måneders-lån virker for meg litt håpløst i utgangspunktet. Med mindre vi ender opp med en ekstremt god spiller som slår til med en gang selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjikk glipp av vikingkampen, hørte at den nye midtbane spilleren fikk litt spilletid. Bemerket han seg noe?

 

Ikke positivt ihvertfall. Han var like dårlig som resten i den perioden han spilte. Men det er selvsagt ekstremt få som kommer inn og gjør en god jobb helt fra starten i norsk fotball, det gjelder kanskje spesielt Sør-Amerikanere. Hvis vi virkelig har bestemt oss for å satse på denne spilleren, så håper jeg vi har en viss tålmodighet. Jeg må innrømme at strategien vår med å hente inn spillere fra den regionen på 6-måneders-lån virker for meg litt håpløst i utgangspunktet. Med mindre vi ender opp med en ekstremt god spiller som slår til med en gang selvsagt.

 

Innhenting av spillere med en slik kontrakt ser eg ikkje på som noe negativt. Mest sannsynlig er dem her for å få litt mer bredde i stallen og avlaste de andre spillerene. Er vi så heldig at dette faktisk er gode spillere som slår til, så benytter man seg av oppkjøp om man har dette med. Da har man allerede blitt kjent med spilleren og veit kva spilleren står for. Blir spilleren en totalt katastrofe er det berre å sende spilleren tilbake etter lånet.

Lenke til kommentar
Innhenting av spillere med en slik kontrakt ser eg ikkje på som noe negativt. Mest sannsynlig er dem her for å få litt mer bredde i stallen og avlaste de andre spillerene. Er vi så heldig at dette faktisk er gode spillere som slår til, så benytter man seg av oppkjøp om man har dette med. Da har man allerede blitt kjent med spilleren og veit kva spilleren står for. Blir spilleren en totalt katastrofe er det berre å sende spilleren tilbake etter lånet.

 

Joda, det er greit nok det. Og hvis lånene er billige, så har vi ikke så mye å tape uansett. Men erfaringene med Juninho, Souza og Mezquida fra dette prosjektet så langt synes jeg ikke tilsier noe annet enn at det ville vært minst like riktig å fylle på i stallen med våre egne unggutter istedet. Det virker ikke på meg som om de står så mye tilbake for spillerne fra Sør-Amerika.

 

Men vi får vel uansett stole på at Skarsfjord vet hva som er riktig. Dette samarbeidsprosjektet er ihvertfall et godt initiativ, om ikke annet.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe Brann sin borte drakt, men finner kun størrelse xxl og 3xl. Må eg til Bergen å finne riktig størrelse?

Ganske sikker på at Brann ikkje får inntektene fra Unisport sine drakter. Dette burde du sjekke opp i før du kjøper i alle fall :) Anbefaler alltid å kjøpe ifra Brann.no. Du kan evnt ringe inn å høre, for det er godt mulig de har i butikken, men ikke har oppdatert side.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe Brann sin borte drakt, men finner kun størrelse xxl og 3xl. Må eg til Bergen å finne riktig størrelse?

Ganske sikker på at Brann ikkje får inntektene fra Unisport sine drakter. Dette burde du sjekke opp i før du kjøper i alle fall :) Anbefaler alltid å kjøpe ifra Brann.no. Du kan evnt ringe inn å høre, for det er godt mulig de har i butikken, men ikke har oppdatert side.

 

Kommer nok ikkje til å kjøpe meg noe Brann relaterte ting, så lenge Brann ikkje får pengene for kjøpet. Men skal på konsert til helgen i Bergen, så får sjekke i Brann butikken da. Håper eg får navn til zsolt også når eg først kjøper meg drakt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...