Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

STEP_UP NÅ MÅ DU TIL HELVETE LÆRE DEG Å BRUKE EDIT-KNAPPEN OG SLUTTE Å POSTE 6 INNLEGG ETTER HVERANDRE. JEG ER SÅ FORBANNA LEI AV Å BLA GJENNOM TRÅDEN OG KUN SE DINE INNLEGG. SKJERP DEG FOR HELVETE.

 

Over til kampen: Jeg liker det jeg ser. Deilig å lede 2-0 når man ikke har vært klart best. Stå på, Brann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men da må de innføre ett lenger vindu for å få kommentarene i samme post. Dessuten tar det for lang tid å skrive inn det man synes i kampens hete hvis man skal redigere. og slapp av, du trenger ikke å ha på caps lock og du trenger heller ikke å prøve å skrive hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar

Supert av supporterene, bra mål, Ojo burde hatt to til. Dårlig forsvarspill, 2 baklengs hvor Kochmar står feil, trenger kanskje en pause for å klare hodet, er egentlig en klassespiller av rang. Opdal viser hvorfor han ikke er førstekeeperen , han er god på straffer, alt annet er skremmende. Synd det bare har gått nedover siden 07 med han :-( . Men alt i alt fornøyd med seier :-)

 

 

Blir forresten spennende med de nye spillerne som er tilgjengelig til neste kamp, håper vi får en kjapp og solid ledelse slik at de får komme inn å vise seg frem :-)

Lenke til kommentar

2 baklengs? Jeg fant da bare en hvor korken står feil. På det andre målet skal man da uansett kun se på keeper! Det blir akkurat som en corner eller ett innlegg som blir slått inn ved 5-meteren eller nærmere. Inntil situasjonen endrer seg, så må man da kunne forvente at keeper er ute og bokser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...