Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

DEILIG med medaljeplass for Brann, selv om det bare er midlertidig. Moro at vi holder oss godt unna nedrykksstriden, der vi var spådd å være, og vi får håpe det fortsetter. Kan utgjøre stor skade fremover at vi har TL's tynneste stall. Jeg håper virkelig vi er aktive i det kommende overgangsvinduet, og at vi kjøper en spiss. Evt at noen av unggutta står frem som gode nok for å spille hele A-lagskamper. Belastningen for Ojo begynner utvilsomt å merkes.

 

Er det ikke så at Hanstveit er på vei tilbake? Leste noe om det for noen uker siden, men har vært stille en stund nå. Men kunne gjerne trengt en spiss til også.

 

Nei, Skarsfjord kontaktet han før kampen mot Odd Grennland om han ville skrive under en kontrakt for Brann. Men han ville forsette sitt proffliv i utlandet.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brann 2 kjører jo fulstendig over sin avdeling i 3. divisjon med 12 seiere på 13 kamper(halvspilt sesong). Håper på opprykk til 2. divisjon så spillerne møter tøffere motstand og forhåpentligvis så følger flere etter Kristoffer Larsen inn på førstelaget. :)

 

Det her er faen meg på tide. Er dog to år for sent eller mer. Jeg stiller og store spørsmål ved de som har ledet andrelaget denne tiden i tredje. Det virker ikke som at de har det som skal til...

Lenke til kommentar

MIM tok over Brann når dem var langt på vei ned til Addeco. Han bygget stein på stein og skapte et vinnerlag. Han vant cupen i 2004 og tok hjem gullet i 2007. Så klar må han få skryt for da, seriegullet hadde latt vente på seg i 44 år og når MIM var trener så var dem nær mangen ganger og til slutt gredde dem det. Salgte av Helstad er vel Hanssen sin feil, siden han var sportssjef den gang. Og et vinnerlag trenger alltid en hovedperson

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå må laget skjerpe seg. Kutte ut de idiotiske feilene og få tilbake det solide forsvaret vi hadde tidligere i sesongen. Korken må skjerpe seg, Opdal har sjansen til å vise seg frem og vi må få tilbake det flotte angrepsspillet. vi har hatt 4 tragiske forsvarskamper, nå MÅ det skjerpes bakover. Og bruker dette laget hodet i angrep, da har de mer enn bra nok ferdigheter til å kjøre over alle lag i TL! Gjør vi idiotiske feil, så taper vi kampene. det må vi f... meg slutte med og det skal da være totalt unødvendig...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Og hør på den jævelen Fagermo. Begynner å le når han snakker om skandalekampen og snakker om å gi Opdal juling :nei: . Ja det tenker jeg du synes er en fin måte å spille fotball på ditt SVIN!!!Brenn i Helvete Fagermo!!!!

 

FAGERMO E ETT SVIIIIIIIN!!!!!!!!!!

 

LOL! gruppeklemsesjonene :!: .

 

Hvor er markeringen og presset??????

 

Markeringen i boksen for HELVETE!!!!! Austin:SPILL BALL!!!!!

 

SÆVARSSON:Når du ikke har en mann på din plass, så går du IKKE INN I MIDTEN!!!!

 

De skal IKKE få skyte derfra!!!!

 

HAHAHAHAHAHAHA! for noen kommentatorer! Skulderen til Kalvenes var HELT ren!

 

Bra forsvar der Brann!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!OJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...