Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!

 

Hold kjeft skullerud! Klart frispark!

 

Vi må uansett skjerpe presset Brann og markeringen. De to er alt for dårlig. Og det er heller ikke meningen at Hassan skal klare seg alene på backen der bak...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

DEILIG med medaljeplass for Brann, selv om det bare er midlertidig. Moro at vi holder oss godt unna nedrykksstriden, der vi var spådd å være, og vi får håpe det fortsetter. Kan utgjøre stor skade fremover at vi har TL's tynneste stall. Jeg håper virkelig vi er aktive i det kommende overgangsvinduet, og at vi kjøper en spiss. Evt at noen av unggutta står frem som gode nok for å spille hele A-lagskamper. Belastningen for Ojo begynner utvilsomt å merkes.

Lenke til kommentar

Glemte å linke til Kamp-tråden eg hadde fikset.

Men hærlig at Brann vant enn kamp der man ser at spillerene har trøtte ben. Austin sto frem som den store sjefen idag, deilig å ha han tilbake.

Odd hadde banespillet mye før målet til Brann kom, så viktig å få måle i den tiden. Skulle egentlig hatt 3 mål i dag, menmen Brann vant så får legge det til sides.

Synest at dommeren var alt for raske med å dømme frispark når Ojo gjekk i duell. Motspiller får gå hardt i duell med han, men går ojo inn i en duell litt for hardt blåsest det med en gang.

 

Skal kjøpe meg drakt snart og satt og funderte under kampen kva slags navn eg skal trykke. Valget står mellom Austin og Korscmar. Noen meninger?

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Deilig og vinne en kamp på redelig vis. Men dette er vel noe Fagermo har glemt. Hans savn av Kovach er vel stor no. Blir liker forbanna kvar gang er tenker på situasjonen mellom Kovach og Opdal og den stygge treneren med det sleipe smile etterpå. Null respekt for Fagermo og Kovach.

Lenke til kommentar

Bentley var Branns dårligste, igjen. Håper det snart løsner for gutten. Vet ikke om det er flaks eller tilfeldig at han har scoring og assist. Resten av kampen var han ubrukelig...

 

Enig at han var dårlig. Roter seg inn i mange spillere og det ender alltid opp i en corner når han prøver på noe.

Lenke til kommentar

Er dere bittre for det der enda?

 

Sett deg inn i en spiss's situasjon, 9/10 hadde satt ballen i nota der.

Det er kanskje det mest usportslige som har skjedd under hele tippeliga tiden. (Ja jeg vet det var i cupen, men har ingen aning om hva som har skjedd der før min tid). Blir kvalm enda hver gang jeg ser FAGermo glise. En bergenser glemmer aldri slikt. Men for en kamp det var! 4-2 kampen mot Odd, med pipekonsert hver gang Odd hadde ballen. 2007 stemning! Desverre pådro Kovac seg en karantene med vilje i kampen før. Og ja, det var ingen tvil om at han gjor det med vilje. Ble mye, men kan ikke fordra usportslighet.

 

Kampen i dag var fin å se. Fint å se at vi kan kontrolere så greit inn en seier, selv om det er mot Odd. Vil ikke klage på dommeren hele tiden, men fy for en dårlig kamp av han og teamet. Austin var STOR!

Lenke til kommentar

Ser Bentley får skryt både i BA og BT. Jeg kan umulig ha sett samme kamp.

 

Hver gang han kan løpe i posisjon for å få ball, løper han feil vei.

Hver gang han har mulighet til å sette fart stopper han opp.

Hver gang han har mulighet til å slå inn til spillere på løp, vender han opp.

Hver gang han prøver å drible mister han ballen.

Hver gang han befinner seg på venstresiden og Brann fosser fremover, velger Bentley å løpe over på høyrekanten slik at det blir trangt om plassen i midten og på høyrekanten. Antagelig fordi høyrefoten hans er ubrukelig.

 

Så til det positive.

I går hadde han et returløp - det endte med frispark.

Han vant ballen en gang - en keepertabbe og han fikk målgivende.

Han vant en hodeduell i løpet av 90 minutt - det endte med scoring.

 

Slik jeg ser det er han ikke på bedringens veg. Jeg så også at McBurger fra Australia var ubrukelig, til tross for 2 mål i første kamp.

Lenke til kommentar

DEILIG med medaljeplass for Brann, selv om det bare er midlertidig. Moro at vi holder oss godt unna nedrykksstriden, der vi var spådd å være, og vi får håpe det fortsetter. Kan utgjøre stor skade fremover at vi har TL's tynneste stall. Jeg håper virkelig vi er aktive i det kommende overgangsvinduet, og at vi kjøper en spiss. Evt at noen av unggutta står frem som gode nok for å spille hele A-lagskamper. Belastningen for Ojo begynner utvilsomt å merkes.

 

Er det ikke så at Hanstveit er på vei tilbake? Leste noe om det for noen uker siden, men har vært stille en stund nå. Men kunne gjerne trengt en spiss til også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...