Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har noen link til Sogndals straffesituasjon? Registrerer og at Halvorsen spilte på Austin ett rødt kort. Skuffende av halvorsen. Håper ikke de fortsetter med sånt.

 

Det var som faen at jeg skulle gå glipp av denne kampen også...

 

Straffesituasjonen til Sogndal var grei. Austin hektet foten til sogndal spilleren.

 

Men det som skjedde der Austin fikk rødt, var at Halvorsen slo til Austin og linjemannen gjør ikje en dritt. Austin reagerer på dette og blir straffet for det. Elendig av linjedommeren.

 

Nei, jeg spurte om du hadde link...

 

Jippi. Viking - Brann i kvarten. Det var det året med NM.

 

hæ?

Lenke til kommentar

har noen link til Sogndals straffesituasjon? Registrerer og at Halvorsen spilte på Austin ett rødt kort. Skuffende av halvorsen. Håper ikke de fortsetter med sånt.

 

Det var som faen at jeg skulle gå glipp av denne kampen også...

 

Straffesituasjonen til Sogndal var grei. Austin hektet foten til sogndal spilleren.

 

Men det som skjedde der Austin fikk rødt, var at Halvorsen slo til Austin og linjemannen gjør ikje en dritt. Austin reagerer på dette og blir straffet for det. Elendig av linjedommeren.

 

Nei, jeg spurte om du hadde link...

 

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2012&progId=528773 ca 2.10 kommer det me austin

Lenke til kommentar

har noen link til Sogndals straffesituasjon? Registrerer og at Halvorsen spilte på Austin ett rødt kort. Skuffende av halvorsen. Håper ikke de fortsetter med sånt.

 

Det var som faen at jeg skulle gå glipp av denne kampen også...

 

Straffesituasjonen til Sogndal var grei. Austin hektet foten til sogndal spilleren.

 

Men det som skjedde der Austin fikk rødt, var at Halvorsen slo til Austin og linjemannen gjør ikje en dritt. Austin reagerer på dette og blir straffet for det. Elendig av linjedommeren.

 

Nei, jeg spurte om du hadde link...

 

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2012&progId=528773 ca 2.10 kommer det me austin

 

Det var straffësituasjonen jeg lurte på. Og jeg fant den ikke, men ser nøyere etter nå...

 

Fant den der. Den ville ikke vise seg før på tredje forsøk.

Lenke til kommentar

Der så jeg straffesituasjonen. Ut fra vinkelen og spillernes reaksjon:IKKE straffe. Det går litt fort unna, men det ser ikke ut som at det er nok kontakt...

 

om det er kontakt i det hele tatt...

 

 

Skal du dømme straffe ut ifra spilleres reaksjoner, så er det aldri straffe for det defensive laget, og ALTID straffe for de som angriper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...