Jotun Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Austin sitt kort er like rødt uansett. Men han andre kølla skulle også hatt rødt. Man slår ikke en spiller uansett. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Fikk aldri sett situasjonen der Austin fikk rødt, så den kan eg ikje kommentere. Men at sogndalspilleren slipper unna, selv om man ser at linjedommeren følger med er rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.brann.no/nyheter/her-blir-rudy-slatt-i-bakken/ Fikk ikkje sett Austin sin situasjon i etterkant, men latterlig at det kun er han som får marsj ordre! NRK med sin forferdelige TV dekning har naturligvis ingen bilder fra det heller. Og folk flest vil at NRK skal ha TL rettigheter. LATTERLIG! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Step_up jeg har to billetter til kampen på torsdag, be my valentine Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Jippi. Viking - Brann i kvarten. Det var det året med NM. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 http://www.youtube.com/user/BergenDanny#p/u/19/aGeyPELVvHY Godt gjennsyn Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/mons-ivar-mjelde-tilbake-som-fotballtrener-3526211.html Mjelde tilbake i treningslivet. Fin utfordring og ta over eit lag på nedrykk i 3 divisjon. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 har noen link til Sogndals straffesituasjon? Registrerer og at Halvorsen spilte på Austin ett rødt kort. Skuffende av halvorsen. Håper ikke de fortsetter med sånt. Det var som faen at jeg skulle gå glipp av denne kampen også... Straffesituasjonen til Sogndal var grei. Austin hektet foten til sogndal spilleren. Men det som skjedde der Austin fikk rødt, var at Halvorsen slo til Austin og linjemannen gjør ikje en dritt. Austin reagerer på dette og blir straffet for det. Elendig av linjedommeren. Nei, jeg spurte om du hadde link... Jippi. Viking - Brann i kvarten. Det var det året med NM. hæ? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 har noen link til Sogndals straffesituasjon? Registrerer og at Halvorsen spilte på Austin ett rødt kort. Skuffende av halvorsen. Håper ikke de fortsetter med sånt. Det var som faen at jeg skulle gå glipp av denne kampen også... Straffesituasjonen til Sogndal var grei. Austin hektet foten til sogndal spilleren. Men det som skjedde der Austin fikk rødt, var at Halvorsen slo til Austin og linjemannen gjør ikje en dritt. Austin reagerer på dette og blir straffet for det. Elendig av linjedommeren. Nei, jeg spurte om du hadde link... http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2012&progId=528773 ca 2.10 kommer det me austin Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Bortedrakten med nummmer 21 blir bestilt innen noen få dager:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Blir ikke bestilt noe drakt før spillerne vise at de takler å lede en kamp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Sier noe der, mn denne har vært planlagt lenge, md Korscmar på ryggen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Klasse over det Guastavino gjør der! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Dem gjør kamper litt vel for spennende. Guastavino garantert banens beste. Lite messi show i tillegg:) Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 har noen link til Sogndals straffesituasjon? Registrerer og at Halvorsen spilte på Austin ett rødt kort. Skuffende av halvorsen. Håper ikke de fortsetter med sånt. Det var som faen at jeg skulle gå glipp av denne kampen også... Straffesituasjonen til Sogndal var grei. Austin hektet foten til sogndal spilleren. Men det som skjedde der Austin fikk rødt, var at Halvorsen slo til Austin og linjemannen gjør ikje en dritt. Austin reagerer på dette og blir straffet for det. Elendig av linjedommeren. Nei, jeg spurte om du hadde link... http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2012&progId=528773 ca 2.10 kommer det me austin Det var straffësituasjonen jeg lurte på. Og jeg fant den ikke, men ser nøyere etter nå... Fant den der. Den ville ikke vise seg før på tredje forsøk. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Eneste en kan be om er at de lar vær å slippe inn 3, men fytti for en kamp! Klasse over det Diego gjør! Trur ikkje eg har sett dribble raid i den klassen siden Alanzinho var i TL! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Der så jeg straffesituasjonen. Ut fra vinkelen og spillernes reaksjon:IKKE straffe. Det går litt fort unna, men det ser ikke ut som at det er nok kontakt... om det er kontakt i det hele tatt... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) . Endret 27. juni 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Der så jeg straffesituasjonen. Ut fra vinkelen og spillernes reaksjon:IKKE straffe. Det går litt fort unna, men det ser ikke ut som at det er nok kontakt... om det er kontakt i det hele tatt... Skal du dømme straffe ut ifra spilleres reaksjoner, så er det aldri straffe for det defensive laget, og ALTID straffe for de som angriper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå