IcedInsanity Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Dette var ingen bombe. Viking ligger på sisteplass, da taper Brann, Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Synes slett ikke at Viking har vært noe bedre enn oss i andre. Vi har da hatt ballen minst like mye om ikke mer enn Viking. Ut fra spill og sjanser så er det jo ett gigant ran. Litt mer rettferdighet, så hadde vi vunnet kampen. Men men, når alt kommer til alt, så kan vi bare skylde 1 og 2-0 på oss selv. Det kan vi kalle å gi bort mål. og 3-0 er dive ja... Dette var ingen bombe. Viking ligger på sisteplass, da taper Brann, At Viking ligger på siste plass har da overhodet ingenting å si... Men man må nødvendigvis forvente å tape når man gir bort slike mål... Var det ikke bare de da? Nei. ja hva da? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 EN SKAM RETT OG SLETT Ja det er bare forbokstaven. Håper at både Torp og Bentley unnskylder seg for de avgjørende tingene de feiler på. Vurderer jeg det ikke feil, så prøver Torp å vippe ballen over en Vikingspiller i den situasjonen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Det er helt utrolig hvor mye dumt det går an å lire av seg under en kamp! Skullerud? er helt enig. HAHAHAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Gigantran meg laaaangt oppi det svarteste rattata! 3-0 er ikke et bilde av kampen, men er like fortjent at Viking vinner som at Brann vinner. Og når stillingen blir 3-0 er det drøyt å kalle det et ran. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Takk gud for pils... Meget flaut å sitte på pub med 4 Viking supportere å bli pissa på (på Viking Stadion). Men jeg lo godt da Sæternes ble kåret til banens beste! Var jo faktisk dårlig, selv med 3 mål. Ikke hverdags kost. Positive er at Mezquida viste bra takter. Syns virkelig vi burde hente han, er tross alt kun 92 mod, og et sykt potensiel. Spilt 17 eller 18 kamper for U landslaget til Uruguay. Turneringens beste spiller i 2006 turneringen til U15. Snakket også med Tor-Kristian Karlsen litt på twitter, han har følgt Mezquida i flere år og mener han har et sykt potensiel. Om han passer inn i Brann laget er litt usikkert, men virkelig en god spiller! Ojo... Skjønner hvorfor så mange snakket om ustabiliteten hans. Var meget svak i dag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ojo... Skjønner hvorfor så mange snakket om ustabiliteten hans. Var meget svak i dag. Jepp. Og det var ikke bare de tekniske ferdighetene det skortet på i dag. Både innsats, fotballklokhet og teknikk var jævlig dårlig i forhold til det det har vært. Taktikken var jo i tillegg elendig. Skarsfjord burde da skjønne at denne måten å spille på ikke fungerer mot lag som legger seg så langt bak som Viking gjorde etter scoringen. Når motstanderlaget ligger som en mur i forsvaret, så må man forsøke å komme seg rundt på kantene! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Noen ran var det ikje, synest Viking fortjente å vinne denne kampen. Brann var jo til tider rundspilt av et ungt Viking. Det er snakket om at Brann kan variere, men når dem opptrer på den måten som dem gjør i dag, så må det være noe annet som er feil. Nei, no skal eg se frem til kampen mot Aalesund Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Fantastisk seier av et godt Viking lag. Gleder meg til neste gang dere kommer til Stavanger igjen. Håper dere er klar for et nytt tap da! Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Fantastisk seier av et godt Viking lag. Gleder meg til neste gang dere kommer til Stavanger igjen. Håper dere er klar for et nytt tap da! Bryr meg faktisk ikke om vi taper mot Viking eller ei. Hver gang laget Viking blir sagt, så kommer minnene fra 5-2 kampen i 2007. TJOKK OG FEIT OG FULL OG SERIEGULL! <3 <3 Festet natten lang og sang Brannsanger ahhh! Det morsomme var at dagen etterpå så hadde jeg muntlig fremføring på skolen..... UTEN STEMME Ang. kampen i dag, så er jeg meget positiv, tross tap. Skarsfjord er en mann Brann virkelig må satse på, for han begynner å bygge opp et sterkt lag, som kan holde på i flere år fremover. Jeg tror han følger mye med på Barcelona, og prøver å kopiere noe av det i spillet vårt; for vi e det eneste laget i Norge, som jeg har sett, som bruker trekanten ekstremt mye, OG VI LYKKES! Problemet i dag var, som nevnt tidligere i tråden, Ojo sitt engasjement for å ville ha ball. Når vi spiller trekant på kanten, så vil jeg gjerne se en møtende Ojo som blir spilt opp på, for så å legge tilbake til Guastavino. Diego er helt vanvittig god rettvendt, og skaper trøbbel hver gang han får gjort det. Syns også vi bør bruke mer Haugen. Han er veldig flink til å vri spillet, og har krempasninger overalt på banen. Skuddbeinet hans er det ingenting å si på heller, og burde kanskje brukes fast, bare pågrunn av hans kapasitet til å skyte langskudd. For hvor mange ganger spiller vi oss fast på 16-25 meter? Der bør vi ha noen som kan skyte. Juninho har et slikt skuddbein òg (Satte ballen 2 ganger i krysset fra over 20-meter - for Brann2 - mot oss i alle fall), men han har jo reist tilbake til Brasil, så tviler på at vi ser han noe mer, dessverre. Så ønsker jeg Erlend hjertelig velkommen tilbake, om han gjør det. Jeg glemmer aldri det legendariske samarbeide mellom han og Kvisvik på venstresiden. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det blir 1-3 til Aafk ja Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) I dag er det Brann mot Ålesund på Brann stadion. Kampen går på tv 2 sports kanalene, hvilken er eg mer usikker på. Øvrebø skulle dømme denne kampen, men måtte melde forfall, så Kristoffer Helgerud skal dømme kampen. Han dømte kampen mellom Brann - Ålesund for 2 sesonger siden, der Brann vant 2 - 1. Kamper blir nok husket beste for Fighten mellom Rekdal og Bakke Brann gjekk på et fortjent tap mot Viking, en kamp eg vil glemme og sikkert mangen andre Brann supportere. Så og si samme laget får spille idag. Eineste forandringen blir at Grorud kommer inn for Sævarsson, ettersom sævarsson fikk gult mot Viking og må stå over denne kampen. Mest sannsynlig lag oppstilling: Piotr Fakiri - Zsolt - Grorud - Kalven Mjelde - Torp Bentley - Guastavino - Holmvik Ojo Endret 19. juni 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Mye tull som blir skrevet om den forrige kampen synes jeg, men men. til kampen i dag. Kom igjen Brann!!!!!!!! Offside???????kalven var ikke i offside og han andre var ikke involvert! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Fy faen! må jo være frispark til Gustav der!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!OJO!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Hæ? for faen! Er jo inntil siden! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Dommeren er jo helt håpløs når det kommer til frisparkdømmingen. Blåser for alt og ingenting. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Hva faen skjer med at dømmingen bare går en vei da? Edit. IGJEN Endret 19. juni 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Frispark for faen! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 GRORUD!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå