Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Sånn går det når man blir grisk og bare ønsker å sope til seg for enhver pris.

 

Grisk? Du har overhodet ikke skjønt hva saken handler om, med andre ord. Den handler om for dårlige kontrollrutiner ift avtaleforbindelser, ikke om forhandlet overgangsbeløp.

Det handler om at det for RBH og co var viktigere å få til overgangen enn det var å sjekke om ting var i orden med klubben han gikk til.

 

Lese nå hva eg skriver da.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At ikkje dette får konsekvenser for RBH, det fatter eg faen ikkje. Kvar gang er det at han lærere av sine feil. Men synest feil fra han kommer støtt og stadig. Kor mykje skal Brann egentlig tape av RBH sine feil, før noen skjønner at feilene fra han koster Brann dyrt. Skal Brann gå til Mohn kvar gang RBH roter det til?

 

Uff, har eg ikje misslikt den fyren før, så gjør eg det vertfall nå.

 

Kom deg til H****** ut av klubben før du styrer den til konkurs!

Lenke til kommentar

Sånn går det når man blir grisk og bare ønsker å sope til seg for enhver pris.

 

Grisk? Du har overhodet ikke skjønt hva saken handler om, med andre ord. Den handler om for dårlige kontrollrutiner ift avtaleforbindelser, ikke om forhandlet overgangsbeløp.

Det handler om at det for RBH og co var viktigere å få til overgangen enn det var å sjekke om ting var i orden med klubben han gikk til.

 

Lese nå hva eg skriver da.....

 

For det første var det ikke Brann som ville ha denne avtalen i stand. Det var Huseklepp som stresset med å få komme seg til utlandet. Brann ville helst hatt Huseklepp i klubben. For det andre har manglende eller unøyaktige kontrollrutiner fortsatt ingenting med griskhet å gjøre.

Lenke til kommentar

Mer opptatt av pengene? Hva snakker du om? Tror du de hadde fått mindre penger av å sjekke om bankgarantien var autentisk? Pengebeløpet var fremforhandlet uavhengig av den selvsagt. Det virker nesten som om du tror at Brann satt og ikke kunne vente på å selge Huseklepp, slik at de kunne få 15 millioner rett i hendende. Det gir jo ingen mening det du skriver.

 

Spesielt i lys av at pengene skulle betales over avdrag i fremtiden. Samt at nesten hele overgangssummen skulle tilfalle tidligere investorer, og ikke Brann.

Lenke til kommentar

Papirene måtte underskrives raskt mtp. at overgangen skjedde på deadline day. Så er litt enig med Jotun. De var alt for hastene med å få solgt, og kan få svi for det nå. Uproft av Roald, men dette er ikke akuratt noe nytt.

 

Og hva i all verden har dette med griskhet å gjøre, som er omtrent det eneste Jotun skriver (forøvrig uten et snev av argumentasjon)? Det er jo helt absurd.

Lenke til kommentar

Fant denne på Bataljonens forum sider. Ny sang som kan runge på stadion :)

 

RBH du må gå

kem bestemmar; Store Stå.

Hele byen e' me

du får det faen ikkje te

Ka e melodien? Trodde det kun var et forslag, men blir spennende å høre mot Sogndal den 10'ende. Reiser forøvrig til Stavanger den 16 og!

Lenke til kommentar

Fant denne på Bataljonens forum sider. Ny sang som kan runge på stadion :)

 

RBH du må gå

kem bestemmar; Store Stå.

Hele byen e' me

du får det faen ikkje te

Ka e melodien? Trodde det kun var et forslag, men blir spennende å høre mot Sogndal den 10'ende. Reiser forøvrig til Stavanger den 16 og!

 

Usikker på melodien, og ja det var et forslag. Men et forslag som eg støtter fult og som eg hadde gledlig syngt med på.

Såg litt rund om det emne og det var en som sa at melodien til (kjør over pakke Bakke) hadde passet til den sangen.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Burde vell strengt talt vært 2 linjer til vist Eirik Bakke sangen skulle bli brukt, men det kunne passet!

 

Sangen som går mye rundt i den Engelske ligaen: We're by far the greatest team, hadde fungert veldig bra der tror eg!

 

http://www.youtube.com/watch?v=LP8BL7DGndY

Tempoet må naturligvis justeres etter teksten, og RBH du må gå, burde blitt skiftet til RBH må gå. Tror faktisk den hadde passet veldig bra her!

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Papirene måtte underskrives raskt mtp. at overgangen skjedde på deadline day. Så er litt enig med Jotun. De var alt for hastene med å få solgt, og kan få svi for det nå. Uproft av Roald, men dette er ikke akuratt noe nytt.

 

Og hva i all verden har dette med griskhet å gjøre, som er omtrent det eneste Jotun skriver (forøvrig uten et snev av argumentasjon)? Det er jo helt absurd.

I min verden vitner det om griskhet når man er så opptatt av andre ting (i dette tilfellet tipper eg det handler om å få en sum for gutten, uten at eg kan bevise dette) enn å ordne alle formaliteter under en handel at man glemmer noe så elementært som å ha en garanti for at pengene kommer.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Burde vell strengt talt vært 2 linjer til vist Eirik Bakke sangen skulle bli brukt, men det kunne passet!

 

Sangen som går mye rundt i den Engelske ligaen: We're by far the greatest team, hadde fungert veldig bra der tror eg!

 

http://www.youtube.com/watch?v=LP8BL7DGndY

Tempoet må naturligvis justeres etter teksten, og RBH du må gå, burde blitt skiftet til RBH må gå. Tror faktisk den hadde passet veldig bra her!

 

Den hadde funket fett, trur eg kunne får frysninger av den sangen. Selv om melodien virker mer posetivt enn den burde, så er den iallefall fengende.

Lenke til kommentar

Papirene måtte underskrives raskt mtp. at overgangen skjedde på deadline day. Så er litt enig med Jotun. De var alt for hastene med å få solgt, og kan få svi for det nå. Uproft av Roald, men dette er ikke akuratt noe nytt.

 

Og hva i all verden har dette med griskhet å gjøre, som er omtrent det eneste Jotun skriver (forøvrig uten et snev av argumentasjon)? Det er jo helt absurd.

I min verden vitner det om griskhet når man er så opptatt av andre ting (i dette tilfellet tipper eg det handler om å få en sum for gutten, uten at eg kan bevise dette) enn å ordne alle formaliteter under en handel at man glemmer noe så elementært som å ha en garanti for at pengene kommer.

 

Det burde være en selvfølge at man forhandler seg til en så høy overgangssum som mulig. Det har jo ingenting med de dårlige kontrollrutinene å gjøre. Det ene er ikke i nærheten av å utelukke det andre, det er som å gå og tygge tyggis samtidig. Dersom du selv hadde lagt Huseklepp ut på billigsalg fordi du ikke måtte glemme å "ordne alle formaliteter" som du sier, så håper jeg for din arbeidsgivers skyld at stillingsinstruksen din ikke har noe med kjøp, salg og forhandlinger å gjøre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er god. Du fatter ikke bæret av hva eg mener, og eg skjønner ikke hvordan du klarer å tolke det eg skriver til det du gjør....

 

Ha en god kveld. Er det en ting som bryr meg lite så er det egentlig på hvilken måte Brann roter bort millionene sine (eller, mest andre sine egentlig), synest bare det er fortjent om de får seg en på trynet, for å drive en fotballklubb kan hvertfall ikke den gjengen.

Lenke til kommentar

Den er god. Du fatter ikke bæret av hva eg mener, og eg skjønner ikke hvordan du klarer å tolke det eg skriver til det du gjør....

 

Det er i så fall fordi du ikke en gang har evnet å forsøke å begrunne det du skriver. Jeg regner vel derfor med nå at det kun var en forhastet meningsytring, og at du av en eller annen grunn ikke vil innrømme det.

 

Alternativt kan du jo ha omdefinert begrepet "grisk" til noe helt annet. I min glade verden (og i ordbøkenes verden) betyr grisk det samme som grådig. Om du mener noe helt annet, så er ikke det mitt problem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...