Brann89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skarsfjord må gå Begrunnelse? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Vi blir iallefall ikje slått 5 - 0:) Er ikke ferdige enda. EDIT: Som eg sa over her Endret 29. mai 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 hahaha. fantastisk Igjen... at ingen tar han. er helt utrolig, han får stå helt alene. er en skandale Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skarsfjord må gå HAHAHA. Huff. Hassan du skal ligge nede på plassen din og Bentley du skal enten følge mann eller gå opp i press når Hassan ligger nede. Så var han umarkert igjen. Nei, det har ikke sett ut som at Brann ville spille fotball i dag...Grorud, du skal ta nr.9 der! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vi blir iallefall ikje slått 5 - 0:) Er ikke ferdige enda. EDIT: Som eg sa over her Nei, du har et poeng der Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Greit at vi lar rushfeldt bli norges målkonge, men dette begynner å bli flaut. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Holmvik:Det er ingen grunn til å gå opp i han der... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Taktisk bytte! greit å drøye tiden litt Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Greit at vi lar rushfeldt bli norges målkonge, men dette begynner å bli flaut. jeg har oppsummert kampen greit på forrige side. Alt som har skjedd er jo totalt meningsløst av oss å tillate...Så spillerne hadde nok hodet ett annet sted i dag. Dette er det mest primitive fotballaget vi har møtt i år, og vi har slått mange bedre fotballag, så det er nok forklaringen. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 potetMOS hahaha, ikke langt unna 5-0 gitt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vi blir iallefall ikje slått 5 - 0:) Er ikke ferdige enda. EDIT: Som eg sa over her 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Grorud, det der var vel ikje nødvendig? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hva gjør du Grorud??????Det er det mest meningsløse jeg har sett i dag, ved siden av å stille opp til kamp uten å fokusere på selve kampen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Greit at vi lar rushfeldt bli norges målkonge, men dette begynner å bli flaut. jeg har oppsummert kampen greit på forrige side. Alt som har skjedd er jo totalt meningsløst av oss å tillate...Så spillerne hadde nok hodet ett annet sted i dag. Dette er det mest primitive fotballaget vi har møtt i år, og vi har slått mange bedre fotballag, så det er nok forklaringen. Dere taper mot et bedre lag i dag. Tromsø er jo det eneste laget i TL som viser seg å være på et stabilt bra nivå i årets tippeliga. Så det du rabler ut nå er piss fra øverste hylle. Høgli! Landslagsbacken putter på selveste Brann! Endret 29. mai 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Det må jeg si meg enig i, tromsø har rundspilt brann. er ingenting å si på det, er som å se braca rundspille united Endret 29. mai 2011 av Catoa Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det er nok det mest primitive laget jeg har sett offensivt ja...Vi gjør ikke noe forsøk på å spille fotball og det er ganske meningsløse feil vi gjør defensivt... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Vi blir iallefall ikje slått 5 - 0:) Er ikke ferdige enda. EDIT: Som eg sa over her Som eg sa, vart ikje 5 - 0.. Mn stykt siffer forsatt Det må jeg si meg enig i, tromsø har rundtspill brann. er ingenting å si på det, er som å se braca rundspille united Store foskjellen er jo faktisk at i går var kjekt, dette er rett å slett trist Endret 29. mai 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det må jeg si meg enig i, tromsø har rundspilt brann. er ingenting å si på det, er som å se braca rundspille united det var da lenge jevnt, så så det ut som at vi sluttet å fokusere på kampen. Og hva gjelder United, så var de ikke fysisk til stede i kampen... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nå ser vi kva skjer når Brann har en liten stall. Ikkje kjekt dette, mn mangen slitne spillere. Må nok på hanletur i sommer. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Men Step_up nå er oppgjørets time kommet. Skal vise deg at første målet ikke var offside! Endret 29. mai 2011 av Catoa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå