Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarsfjord må gå

 

HAHAHA. Huff. Hassan du skal ligge nede på plassen din og Bentley du skal enten følge mann eller gå opp i press når Hassan ligger nede. Så var han umarkert igjen. Nei, det har ikke sett ut som at Brann ville spille fotball i dag...Grorud, du skal ta nr.9 der!

Lenke til kommentar

Greit at vi lar rushfeldt bli norges målkonge, men dette begynner å bli flaut.

 

jeg har oppsummert kampen greit på forrige side. Alt som har skjedd er jo totalt meningsløst av oss å tillate...Så spillerne hadde nok hodet ett annet sted i dag. Dette er det mest primitive fotballaget vi har møtt i år, og vi har slått mange bedre fotballag, så det er nok forklaringen.

Lenke til kommentar

Greit at vi lar rushfeldt bli norges målkonge, men dette begynner å bli flaut.

 

jeg har oppsummert kampen greit på forrige side. Alt som har skjedd er jo totalt meningsløst av oss å tillate...Så spillerne hadde nok hodet ett annet sted i dag. Dette er det mest primitive fotballaget vi har møtt i år, og vi har slått mange bedre fotballag, så det er nok forklaringen.

 

Dere taper mot et bedre lag i dag. Tromsø er jo det eneste laget i TL som viser seg å være på et stabilt bra nivå i årets tippeliga. Så det du rabler ut nå er piss fra øverste hylle.

 

 

Høgli! Landslagsbacken putter på selveste Brann!

Endret av Shurger
Lenke til kommentar

Vi blir iallefall ikje slått 5 - 0:)

 

 

Er ikke ferdige enda.

 

EDIT: Som eg sa over her :)

 

Som eg sa, vart ikje 5 - 0.. Mn stykt siffer forsatt

 

Det må jeg si meg enig i, tromsø har rundtspill brann. er ingenting å si på det, er som å se braca rundspille united ;)

 

Store foskjellen er jo faktisk at i går var kjekt, dette er rett å slett trist

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Det må jeg si meg enig i, tromsø har rundspilt brann. er ingenting å si på det, er som å se braca rundspille united ;)

 

det var da lenge jevnt, så så det ut som at vi sluttet å fokusere på kampen. Og hva gjelder United, så var de ikke fysisk til stede i kampen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...