Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå mens jeg først ser skikkelig på situasjonene/angrepene til motstander, det virker jo ikke som at Gustav og Hassan har spilt sone før...Hassan var bra i forrige kamp, dette er dårligere...

 

Vi må skjerpe oss med ballen i laget, for dette er helt på jordet...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nå begynner du å skjerpe deg dommer! var han ikke siste mann?

 

Når vi spiller bra fotball, da er godset nødt å spille gris!

 

Nytt gult på Nordkvelle vel?

 

Sæv:du har sikring. Ikke stå og se på.

 

Ser ut som at Godsetspilleren starter å holde. Hva med Andersen og Aas dommer? ny skandale! Nå må forsvaret komme seg tilbake i sonene sine.

 

Se Aas dommer! Aas hadde hatt rødt nå hadde du gjort jobben din!

 

kom dere hjem i forsvar for faen. Kutt ut med de idiotiske feilene.

 

Jeg vil gjerne se nærmere på Ojoduellene. tror det skjer mange lovbrudd fra Godsets side.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Gustav! idiot!

 

Spiller snubler i sine egne bein og det blir frispark mot Ojo. Ny horribel avgjørelse :roll: .

 

Oooh. nesten.

 

Der skulle Gustav hatt frispark.

 

Aas er jo en klyse i Kovacsklasse...

 

For en håpløs vurdering av Nielsen. alle situasjoner som involverer Ojo er jo konstruert av godset.

 

Der skulle Gustav hatt frispark igjen :roll: .

 

nå forsvarer vi oss mye bedre.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg skal oppsummere:Det hadde vært greit med U, skandaløs dømming, på målet er det ikke press på ballfører, ingen markering i boksen. Godset kunne fort hatt to røde. Godset hadde jo etterslengere hele tiden. Håpløst at dommeren ikke griper inn. Men vi hadde ihvertfall bare ett baklengs, stort sett greit i forsvar. Men vi kan ikke lage sjanser til motstanderen ved å ødelegge soneforsvaret. Ellers kan vi ikke kaste bort ballen hver gang vi har den. Når vi først spiller gode angrep, så er jo sjansene enorme...Vi hadde sjansene til å vinne og. Vi må få tilbake effektiviteten.

Lenke til kommentar

Skaper jo nada i 2 omgang omtrendt, om du ikke teller med gigant sjangsen til Torp. Vi blir slitene og blir straffet for det, men må si det er utrolig at vi ikke klarer å putte på de store sjangsene vi har!

 

Da tror jeg at jeg føler at vi har så mange sjanser pga at de er så enorme :p . Det har jo ingenting med at vi blir slitne at spillerne ikke kaster seg for å blokke og at vi ikke markerer i boksen...

Lenke til kommentar

Om du har spilt fotball så vet du at alt blir mye sløvere når du er trøttere. Markeringer har lett for å glippe, blir dårligere press, senere oppi ballfører. Og det å sitte innpå Yaw i sluttminutene for å så lempe baller mot en spiller som har ingen teknikk i beina og blir helt aleine, virker ganske meningsløst. Nå skal det sies at vi har en veldig tynn stall og det ikke var så mye mer Skars kunne gjort.

Lenke til kommentar

SÅ sliten blir man ikke at man ikke presser spillere til dårligere avslutninger. Men de burde prøvd å pressballfører mer enn de gjorde. Men planen til Rune var vel at Yaw skulle heade ned lange baller, men de var det ikke mange av. han kunne heller satt innpå f.eks Mezquida, for hvis Godset hadde vært nødt til å hanskes med både Gustav og Mezquida, da måtte de vært mye mer forsiktig og da hadde nok spillerne våre sluppet de etterslengene de fikk mot seg hele tiden, evt. så hadde Godset kunne fått de røde kortene de alvorlig talt skulle hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...