Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Puh. Nå må vi for Helvete slutte med denne undervurderingen. Holdt jo på å rote oss helt bort. Flere resultater i år og i fjor viser jo at det taktiske er blitt vesentlig bedre i lavere divisjoner. Nå var jeg ikke klar over at Brann spilte nå, men ble ikke overrasket over at Opdal dreit seg ut igjen. Men det holdt jo piotr på å gjøre på 2-2 og...Vi må gi f... i å nesten lage bomber. Skjerpings nå Brann! Det er overhodet ingen grunn til å slite sånn mot ett andredivisjonslag, mens vi slår fjorårets nr.1 og 2. Men men, Enga røk jo, så sånn sett er det jo bra å dra dette i land på en type arena flere lag sliter.

Piotr på 2-2? Piotr spilte ikke i dag om det var det du siktet til. Fana hadde faktisk fortjent bedre. Og keeperen deres! For et talent!

 

2-0 til pause mot Fana... Er det noen som helst tvil at vi sliter mot lag vi er favoritter til å slå?

 

Hvis man er i stand til å analysere litt av kampene vi har spilt, så kommer man frem til helt andre grunner. Om det er slik at vi har begynt å falle ned på mot lag vi skal slå, uvisst. Men man kan lett analysere seg frem til helt andre grunner. Om vi sliter litt med FFK eller ett annet lag som står dårlig til oss, det skal de få lov til uten at man går av hektene...

Var på stadion mot FFK og vurderte faktisk å gå. Forferdelig jobbing og ble taktisk senket. Taktikken har vært sinnsykt mye bedre mot typiske bedre lag (forutenom 1. omgangen mot Molde). Skjønner ikke hvordan en kan diskutere dette en gang. Tertnes kampen imponerte ikke heller.

 

Da blandet jeg vel Piotr med Opdal da...Det så ut som Piotr på avstand. FFK-kampen har jeg jo allerede skrevet litt om. FFK står ikke så bra til oss som de andre lagene vi har møtt. Selv om vi har spillermateriellet til at vi kunne brutt gjennom forsvaret deres. Men det er aldri for lett å angripe mot ett lag med elleve mann på egen banehalvdel. Så sto vel ikke spillertypene våres så bra til FFK's. Samtidig som at spillerne gjorde en del flere feil, avslutningene var dårlige og FFK scoret i en kamp som tilsa uavgjort(selv om man bør klare å få poeng når motstanderlaget kun får ett mål). Men man burde uansett prøvd å variere angrepsspillet mer. Men angrepet har vel ikke vært noe problem etter den kampen. Kun småplukk i forsvar som dessverre har kombinert med unaturlig uttelling i forhold til sjanser, ført til noen flere baklengs.

 

Men vi kom heldigvis tilbake på sporet defensivt mot Enga.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle vente til jeg fikk lønning i dag med å kjøpe billetter til 16.mai kampen... Skulle aldri ha ventet så lenge. Er utsolgt så si alt, i alle fall alle dobble sitte plasser. En del ståplasser igjen, så må vell stå å se denne om ikke noen kamerater ifra bataljonen ikke skal!

Lenke til kommentar

Må si Hassan har vært bunnsolid i dag. trengte riktignok å bli reddet av Zsolt en gang, men det var utført nesten til perfeksjon fra Start (forutenom at man kan kanskje si noe på plasseringen, men den fortjener Start cred for altså)...Ellers har det vært ett par småglipp bakover og gutta må ta det litt mer med ro med ballen i beina. Ellers må vi få snart få satt avslutningene våre...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Elendig omgang av Brann. Hodeløse fremover på banen, og samtlige spillere bruker 3-4 touch for mye straks de passerer midtbanen.

 

Håper de spiller mer ball i 2. omgang. Løpene er der, men ballfordeling og ballbehandling har vært fraværende.

 

Start presser også høyt, da må for f... medspillere klare å gjøre seg spillbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...