Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piotr kommer seg nok med litt mer kamp trening, men skal være enig med at det var ikke veldig overbevisende felt arbeid i dag. Såg ut som han fikk solen i øynene på headingen til Nielsen i første omgang.

 

Sinnsykt bra jobbet av hele laget i dag og vi fortjente alle poengene. Fantastisk av Ojo, nok en gang. Bentley må bli mindre egoistisk, satser på det kommer det også.

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over resultatet, forventet tap etter de forrige par kampene.

 

Hvorfor i all verden gjorde du det? Vi viste jo i de tre første kampene at vi er solide bakover, for i de tre kampene hadde vi bare 1 baklengs i hver av de. Vi kunne/burde vunnet mot FKH og hadde vi ikke vært så sløve i forsvar og Hassan ikke hadde ødelagt offsidefellen, så tror jeg vi hadde vunnet mot Molde med den andreomgangen vi hadde...Dessuten har vi komplimentære ferdigheter og har spilt mye bra angrepsfotball og har gjentatte ganger denne sesongen vist at vi har ferdighetene til å spille bra angrepsfotball. ikke minst så er alle spillerne våre ballsikre og er rolige i stressede situasjoner. Selv om Torp har vært sløv og slurvete i ett par kamper nå, så viste han igjen sin trygghet og smartness i går ved flere situasjoner. Vi gjør ikke feil som kan gi problemer defensivt og når vi først gjør feil så løper alle som f... for å rette opp situasjonen. alt dette + at vi har talenter for fremtiden, gjør at laget har en stor fremtid foran seg. Jeg tror at laget vårt kommer til å være med og dominere TL i tiden som kommer. Det kommer til å bli masse medaljer for Brann i tiden som kommer(hvis laget forblir intakt). Nå har vi slått fjorårets gull og sølvmedaljører, noe som viser at vi kan nå så langt vi bare vil. Jeg tror vi kan starte med en triumf allerede i år. Bare de tar kamp for kamp og gjør det samme de har gjort i seirene til nå :p

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikje at Edvartsen dømmer flere kamper i TL. Holder jo ikje til Addecoligaen engang. Iallefall ikje Brann sine kamper

Han burde pelle seg tilbake til hockey. Ikke vet jeg hvordan han dømmer der, men det gir jeg en flygende faen i.

 

Ellers var det magisk på Ullevaal i går. Å knuse VIF borte er fantastisk. Horder av sure blå mennesker som forlater stadion var ubeskrivelig deilig å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist Ojo, Austin og Zsolt forsetter det dem drive med nå, så kan vi risikere å miste dem i løpet av året. Men prestasjoen Brann har vist hittil iår, er rett og slett imponerandes :D

 

den første og siste du nevner har kontrakt til 2013 så det kommer til å koste. Tror det er så lenge de har kontrakt ihvertfall. Står ikke noe om at det er ut den sesongen, så går ut fra det.

 

Austin har til 2012, så der bør vi vel ett stykke ut i den andre halvdelen i år tenke på å fornye...Skal noen spillere gå så må vi uansett få bra nok betalt og skaffe en erstatter. Greit om vi får bygget opp litt kapital samtidig hvis noen av disse skulle bli solgt.

Lenke til kommentar

Jah, kontrakten til spillerene har mye å si på kva andre lag må ut med for å skaffe dem. Men det er berre posetivt. Selv håper eg dem er i Brann så lenge som mulig, for dem er utrulig viktig for laget. Men QPR har jo sagt at dem er intressert i Austin, så der kan det skje noe iløpet av sommeren. Men irriterendes å lese at QPR ikje bruker PVM i det hele tatt, kommer å tar han fra Brann der han er en viktig spiller og berre sitter han på benken. Håper ikje det skjer vist dem får skaffet seg Ausin, blir litt frustrert over å lese slike ting.

Lenke til kommentar

Enig i det, men det kommer vel en bedring til neste sesong får vi håpe. Jeg har ingen tro på at de har hentet han for å bare la han sitte på benken, så får nå tro at han får spille mer etterhvert.

 

Austin er en spillertype man lett legger merke til, så han ville fått oppmerksomhet uansett.

 

Ellers må jeg si at regelen som førte til at Zsolt fikk gult er helt latterlig. Ble den innført på verdensbasis eller?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

De sa i studio i dag at det var fordi han gikk for hardt inn, og stemmer det så er det jo i henhold til den nye regelen.

 

Det er nok noe TL regler, for trur neppe det hadde blitt gult i PL.. Å føler at Edvartsen er litt for følsom når det kommer til kontakt mellom spillerene. Ikje mye som skal til før han blåser frispark

Lenke til kommentar

De sa i studio i dag at det var fordi han gikk for hardt inn, og stemmer det så er det jo i henhold til den nye regelen.

 

Det er nok noe TL regler, for trur neppe det hadde blitt gult i PL.. Å føler at Edvartsen er litt for følsom når det kommer til kontakt mellom spillerene. Ikje mye som skal til før han blåser frispark

 

Den regelen er sinnsyk. Typisk NFF. De har ikke peiling på fotball, men de skal lage regler for å demonstrere makt for det. Det er vannvittig! Den regelen er jo totalt meningsløs.

 

Ellers må jeg si jeg lurer på hva Skarsfjord driver på med. Gjentatte ganger denne sesongen har han prøvd å dra ned selvtilliten til spillerne og senest i dag i BA. Det hjelper vel ikke å fortelle i avisen at man tror laget vil svinge. Uvisst hvor mye det har hatt å si for resultatene så langt, men det kan absolutt påvirke spillerne.

Lenke til kommentar

Dra ned selvtilliten til spillerne fordi han snakker ned forventningene til laget?

 

Han sier nok ikke det samme i pep-talken før kampen.

 

Nå må dere slappe helt av. Sogndal er en habil motstander, og vi vet alle at våre prestasjoner kommer til å svinge i år. Det er ingen grunn til å bli trist eller lei seg om vi havner under tidlig - det er en ny kamp allerede neste uke hvor vi kan svinge opp igjen med tap i dag.

Pep-talken som aldri fant sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...