Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God gammel brann stil å lekke som en sil bakover.

Det positive er dog at vi gjorde noe som ikke var typisk brann, å løfte seg opp etter å ligge to under.

 

Historien har null og niks å si. Dessuten nye Brann er mer troendes til å ha 1 baklengs i snitt, som vi jo åpnet de tre første kampene med. Og vi kunne fremdeles hatt det hadde det ikke vært for Edvartsen og Opdal. Opdal har langt på vei spilt seg ut av laget. Nå skal det sies at den marginen i starten som vanligvis ville gjort at de fremdeles ville hatt 0 mål, den var ikke der. Så vi var litt uheldig, men hadde Opdal stått inne på begge målene, så er det ikke sikkert at han hadde satt den første(selv om det er sannsynlig at han hadde scoret) og Kalven hadde nok kommet seg foran ballfører på den andre, men så lagde Opdal scoringen så det ble ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Første 60 minuttene var de dårligeste jeg har sett de siste 11 årene.

Banen er håpløs, men det var den for Røkke United også.

 

Linjemann på "venstre side" (hvis man var på frydenbø) løp kanskje 500meter i hele kampen, og vinket febrilsk uten å være på linje en eneste gang, noe som var en prestasjon i seg selv.

 

Dommeren var ikke noe bedre, jeg har aldri sett så mye feil før i en og samme kamp, av en dommertrio. Det gikk begge veier, mål som aldri burde vært gitt, straffesparket vi aldri burde ha hatt etc etc.

 

Var egentlig patetisk å se på, de spilte bare på sin venstreside uansett, de 4-5 gangene på 90+ minutter vi spilte, de greide å vri spillet, kom de til sjanser.

 

Enkle passninger som ikke gikk frem til mottaker, mastruberte med ballen istedenfor å slå, uansett om de stod alene foran mål eller ikke.

 

Dette er laget alle spådde ville rykke ned før sesongen begynte.

Er det ikke 1000% skjerpings til neste kamp kan det fort bli en realitet.

Lenke til kommentar

Det kan godt være at det er likt for begge lagene, men det var en Brannspiller som skled og falt på flat mark. Hadde Moldespilleren gjort det samme, ville det var "likt for begge lag".

 

Det er forbanna tilfeldig når banen er en åker som nå. At det er likt å spille for begge lag stemmer nok, men når vi kan peke på et enkelt tilfelle hvor banen er en direkte årsak til et mål i mot, så er det ikke for dumt å skylde på banen.

 

Forøvrig tragisk at banen er like jævla dårlig i år som den var i fjor. Asfalter hele driten og legg kunstgress over.

Lenke til kommentar

Første 60 minuttene var de dårligeste jeg har sett de siste 11 årene.

Banen er håpløs, men det var den for Røkke United også.

 

Linjemann på "venstre side" (hvis man var på frydenbø) løp kanskje 500meter i hele kampen, og vinket febrilsk uten å være på linje en eneste gang, noe som var en prestasjon i seg selv.

 

Dommeren var ikke noe bedre, jeg har aldri sett så mye feil før i en og samme kamp, av en dommertrio. Det gikk begge veier, mål som aldri burde vært gitt, straffesparket vi aldri burde ha hatt etc etc.

 

Var egentlig patetisk å se på, de spilte bare på sin venstreside uansett, de 4-5 gangene på 90+ minutter vi spilte, de greide å vri spillet, kom de til sjanser.

 

Enkle passninger som ikke gikk frem til mottaker, mastruberte med ballen istedenfor å slå, uansett om de stod alene foran mål eller ikke.

 

Dette er laget alle spådde ville rykke ned før sesongen begynte.

Er det ikke 1000% skjerpings til neste kamp kan det fort bli en realitet.

 

Vi snakker visst helt forskjellige opplevelser av kampen. Molde var litt bedre i første ja, men straffen var da grei og vi ble snytt for to til. i tillegg til at det var ett ran at de fikk med seg alle tre og at vi kunne scoret flere mål i andre. I tillegg så så andremålet deres ut som offside. Resultatet kunne fort vært helt annerledes. Vi har ikke fått sett offsidelinjen i reprise, så vil ikke si noe mer om det.

 

Nedrykk for pokker? Nei, fortsetter vi som i andre omgang samtidig som motstanderlagene ikke scorer på sine to første sjanser, så blir dette en knallsesong. Er snakk om ørsmå endringer for å vippe det i vår favør. Dessuten kunne vi fort hatt en seier og med denne kampen, 2 poeng i tillegg til det(medregnet FFK-kampen hvor vi og kunne/burde tatt poeng), så dette kommer til å bli bra. Må bare finne tilbake til de tre første kampene defensivt hvor vi bare hadde ett baklengs i de kampene.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Molde spilte ikke en bra fotballkamp (i motsetning til hva Solskjær mener), Brann spilte dårlig.

Hvor satt du på stadion?. Jeg satt rett bak mål, og derfra så det klart ut som vi ikke skulle hatt straffe. Men igjen, vi skulle hatt 2 før den gang.

 

Dommeren var patetisk, begge veier.

Den kampen der var ikke mye å skryte av, 30 minutter med ok/bra spill holder ikke. Spiller de som første to ser jeg for meg topp4 plassering, noe som er drømmen min.

Men fortsetter de slik som igår, vil vi streve å nå "målet" mitt, som er topp 6.

 

 

|edit| Og banen er forsatt patetisk.

Satt å så på utspillene til vår nye førstekeeper. Forsvant et lastebillass med jord hver gang, banen løsnet bare man pustet i feil retning. Så bra ut før spillerene kom på banen, men den "drømmen" ble fort knust :(

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Nei og nei og nei og nei og nei og nei!! Molde hadde fullstendig kontroll over brann i første omgang, hadde jeg vært solskjær hadde jeg revet av meg håret i fortvilelse mtp at de bare ledet med 2. Andre omgang begynte like dårlig som første, etter 70 min så begynner de å tenke på å spille fotball. Og hvorfor tar bently cornerene, det ser så idiotisk ut det han driver med og det er ingen kraft. Og innlegg... hvor mange gode innlegg kom brann til? ser helt latterlig ut når de skal spille på kanten. absolutt ingen plan over hva de driver med, og kontringene er en spøk.

 

Og en ting til, forsvaret. Herregud så tafatt på det første målet. og selvfølgelig måtte fakiri oppheve offsiden på 2-0-målet! Synes faktisk at holmvik kan prøve seg der. fakiri er ikke god nok.

Lenke til kommentar

Nei og nei og nei og nei og nei og nei!! Molde hadde fullstendig kontroll over brann i første omgang, hadde jeg vært solskjær hadde jeg revet av meg håret i fortvilelse mtp at de bare ledet med 2. Andre omgang begynte like dårlig som første, etter 70 min så begynner de å tenke på å spille fotball. Og hvorfor tar bently cornerene, det ser så idiotisk ut det han driver med og det er ingen kraft. Og innlegg... hvor mange gode innlegg kom brann til? ser helt latterlig ut når de skal spille på kanten. absolutt ingen plan over hva de driver med, og kontringene er en spøk.

 

Og en ting til, forsvaret. Herregud så tafatt på det første målet. og selvfølgelig måtte fakiri oppheve offsiden på 2-0-målet! Synes faktisk at holmvik kan prøve seg der. fakiri er ikke god nok.

 

har skrevet litt om det du nevner rett nedenfor. Ja forsvaret var litt sløv i den første situasjonen. Fakiri fremstår mer og mer som at defensiv midt ville vært riktig posisjon.Planen satt da bedre i andre omgang...

 

Molde hadde "kontroll" fordi Brann spilte den dårligste 1 omgang jeg har sett på mange år, og jeg har fulgt brann siden begynnelsen på 80 tallet....

 

Kunne ha satt ut på en gjeng med duer i rullestol og de ville ha sett ut som Barcelona.

 

Jeg regner med at du ikke er seriøs, mtp. at vi rykket ned på 80-tallet og har blitt slått 10-0 og 9-0 av RBK. Molde scoret vel her på to av 3 målsjanser eller noe...Banespillet tilsa vel ikke ledelse til målet. I tillegg skulle vi hatt to straffer i den omgangen...

Lurt å holde linjen Fakiri

 

Endelig ett bilde fra den vinkelen. takk. Nå må det da snart være på tide å hvile denne fyren litt?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...