DrThomas Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Åååååh konge! Brann er virkelig i slaget! Så ikke kampen, men skal garantert få sett den imorgen når jeg får tid! Blir The Double på oss i år Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lagene Brann kan møte. Et lag fra hver pott. Lag fra samme land kan ikke havne i samme gruppe. Pot 1Villarreal Bayern Munchen AZ Panathinakos Basel Bordeaux Bayer Leverkusen Anderlecht Pot 2 Tottenham Lokomotiv Moskva Zenit Sparta Praha AEK Aten Hamburger SV Bolton Austria Wien Pot 3 Spartak Moskva Sporting Braga Galatasaray Atletico Madrid Gatafe Everton Fiorentina Rennes Pot 4 Hapoel Tel-Aviv Red Star FC København Toulouse Dinamo Zagreb Panionios Nurnberg Mlada Boleslav Pot 5 Aris Thessaloniki Aberdeen Zurich Larissa Aalborg Brann Elfsborg Helsingborg Jeg håper på denne: Bayern Munchen, hjemme AEK Aten, borte Everton, borte Toulouse, hjemme 3 lag fra hver gruppe går videre. Gruppene trekkes på tirsdag... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Altså, her reiser man ut av landet en stund, og så begynner storspillet virkelig å komme. Tre på rappen i serien og et sensasjonelt comeback i UEFA-cupen; skal kose meg en stund med opptak av skamslåtte fugler og rystede belgiere Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tar gjerne et møte med mitt engelske favorittlag: Tottenham. Selv om det kan bli litt vel tøft (men så sliter jo Spurs voldsomt i ligaen). Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Trekkningen blir sent direkte på eurosport og uefa.com 12:00cet Kilde: uefa.com Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lykke til videre. Godt å se at Brann nå tar internasjonale kamper seriøst. Håper Brann kommer langt og bidrar til at vi får se internasjonal fotball med norske lag fremover. Mvh RBK supporter Lorentz Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 nnl29SnDyWE Haha, nesten som jeg syntes synd i dem. "This is the end". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 nnl29SnDyWE Haha, nesten som jeg syntes synd i dem. "This is the end". 9642197[/snapback] i favoritter!! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Ekspertene har talt, 96.9% sjangs for brann gull! bt.no Endret 6. oktober 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ekspertene har talt, 96.9% sjangs for brann gull! bt.no 9649148[/snapback] Linken funker ikke Riktig link -> http://www.bt.no/sport/gulletskahem/article420688.ece Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Morgendagens lag: --------------------Opdal---------------------- ---Guntveit, Sigurdsson, Bjarnason, Hanstveit--- -----Solli, El Fakiri, Andresen, Vaagan Moen----- -----------------Helstad - Winters------------------ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Fornøyd med laget men vil se Azar og Bakke og Huseklepp innpå i andreomgang... Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bakke er skadet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tromsø leder over viking :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tromsø leder over viking :!: 9656873[/snapback] Gullet ska hem *nynne* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jaja, 4 poeng så er vi teoretisk mestere. 3 poeng så er vi i praksis mestere. Brann har vært det ENESTE stabile laget i høst!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jaja, 4 poeng så er vi teoretisk mestere. 3 poeng så er vi i praksis mestere. Brann har vært det ENESTE stabile laget i høst!! 9657866[/snapback] Okey glem det var jeg som regna feil døh. Endret 7. oktober 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jaja, 3 poeng så er vi teoretisk mestere. 4 poeng så er vi i praksis mestere. Brann har vært det ENESTE stabile laget i høst!! 9657866[/snapback] Fixed! Nåja, Tromsø har vore ganske gode i haust. 6-2-2 etter ferien. Såvidt slått av Brann, som riktignok ligg ein kamp etter: 7-1-1 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen som skal se kampen på torgallmenningen i morgen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke riktig Zeph. Tar vi 4 poeng kan ikke vill teori ta fra oss gullet. 3 poeng så kan kun vill teori ta fra oss gullet . Jeg har rett, du tar feil. Tromsø har vært gode ja, men 2 tap..., Enga har også vært gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå