Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, det er jo noe å tenke på også:) Vi gredde jo å stoppe rekka for Rbk, kvifor ikkje gjøre det samme mot Haugesund.

 

Men som eg har sagt før, så lenge Brann spiller underholdenes fotball, spillere som jobber for laget og kvarandre, ikkje rykker ned og holder seg over Sogndal så er eg fornødg med sesongen.

Dess lengre oppe på tabeller vi havner, betre er det.

Lenke til kommentar

Godt å se bartene fra Trondhjææææm takler motgang :lol:

 

Veeeeel... Nå skal vel svæært få Brann supportere si så mye om å takle motgang, eller medgang for den saks skyld.

 

1 seier = gull, 1 tap = nedrykk.

 

Og sånn går no dagan....

 

Dårlig forsøk Jotunboy. Er det noen som er vandt med motgang så er det vel nettopp oss..noen takler det bedre enn andre såklart, men slik er det nok med bartene fra Trøndlagen også ;)

Lenke til kommentar

Det er da svært få som tror Brann har noen som helst sjanse til å ta gullet i år - selv om vi har den beste åpningen siden 2007.

 

Men å glede seg over sure trøndere er bare morsomt (og sannsynligvis kortvarig). Skadefryd er enkelte ganger ubeskrivelig deilig.

 

 

Tror det er denne perioden jeg som Brann-supporter skal nyte mest her i Trondheim! Skal nyte det så lenge det varer!

Lenke til kommentar

Det er da svært få som tror Brann har noen som helst sjanse til å ta gullet i år - selv om vi har den beste åpningen siden 2007.

 

Men å glede seg over sure trøndere er bare morsomt (og sannsynligvis kortvarig). Skadefryd er enkelte ganger ubeskrivelig deilig.

Det er faktisk ganske sykt, men jeg vet om faktisk ganske mange som tror brann har sjangs på gullet i år. Idioter, kanskje ikke som personer, men som supportere. Sekundet etter på er det nedrykk etter et tap.

 

Godt å se bartene fra Trondhjææææm takler motgang :lol:

 

Veeeeel... Nå skal vel svæært få Brann supportere si så mye om å takle motgang, eller medgang for den saks skyld.

 

1 seier = gull, 1 tap = nedrykk.

 

Og sånn går no dagan....

 

Dårlig forsøk Jotunboy. Er det noen som er vandt med motgang så er det vel nettopp oss..noen takler det bedre enn andre såklart, men slik er det nok med bartene fra Trøndlagen også ;)

Enig det Lunatic. Vi har hatt mye medgang, men også enormt mye motgang så det viser at vi er gode på å takle det. Få klubber i Norge som tar det like bra som oss, i alle fall når du tenker på at Brann er som en religion i Bergen.

Lenke til kommentar

Folkens.... Snakker ikke om dere "hardcore" supportere. Snakker om Bergen som by og laget Brann og folkene rundt denne merkelige klubben.

 

Og eg snakker ikke om at folk legger ut spillere på finn.no. Snakker om holdningene generelt. Sier ikke at noen spesifikke her er sånn, men i Bergen generelt er det enten gull eller nedrykk noe man ser tydelig i avisene.

 

Snakker heller ikke om denne sesongen der alt er svartmalt uansett enda. Det blir mest sannsynlig en middels sesong, noe alle er smertelig klar over. Men det er da nok av eksempler de siste sesongene der gull/nedrykk varierer fra uke til uke.

 

Og se nå på publikumsoppslutningen på stadion. Nå har Brann vunnet to kamper. Etter dette var det plutselig fullt på stadion og, det eg merker best, fullt av biler i områdene rundt stadion. Slik har det ikke vært siden gullsesongen, og skal love dere det, at etter et par kamper med tap til så er det tilbake til normalen igjen.

 

Brann og Bergen er lidenskap. Det svinger noe helt sinnsykt. Og det svartmales eller gullmales over en lav sko.

 

Har bodd i byen i 8 år nå, så litt vet eg om mentaliteten her. :)

Lenke til kommentar

Da er vi enige. Men så er det jo også en veldig enkel grunn for dette. På begge langsidene er det så si ulovlig å stå, og de fleste som sitter der er familier som finner ut at nå spiller jo brann bra, kanskje vi skal ta med ungene så de kan ha det litt gøy, eller unger eller "normale" folk generelt. Stått noen få ganger på langsiden, og må si det er helt jævli!

Lenke til kommentar

Har vi laget noen tråder på de nyeste spillerne?

 

Er det noen av disse trådene som blir brukt i det hele tatt, da? Synes personlig det er altfor lite aktivitet til at det er noen vits i. Eneste jeg sjekker på Brann-forumet er denne tråden, fordi den ligger i "mine innlegg". Og kanskje jeg leter etter en og annen kamptråd dersom jeg er innom rett før, i pausen, eller rett etter en kamp. Det kan jo hende det er annerledes for andre, men det virker ikke slik på aktiviteten.

 

Jotun: Ja, det er jo litt slik mange Brann-supportere virker utad, ihvertfall. Selv om det meste av gull/skandale-pratet ofte er selvironiske overdrivelser. Jeg synes faktisk det er helt herlig, og at supporter-mentaliteten er noe av det deiligste med å holde med Brann. Folk er ikke redde for å ta av eller å svartmale, ei heller hva de andre lagenes supporterne synes, men går fullt inn for å ha et lidenskapelig forhold til tilstanden i Brann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...