Jotun Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Blir spennende å se ka (Vestlending vet du) som skjer når folk begynner å tro på seier i kampene. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Blir spennende å se ka (Vestlending vet du) som skjer når folk begynner å tro på seier i kampene. Da taper Brann. Så derfor må vi være pessimister hele sesongen! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Seier? Nei, dette er et blaff, vi kommer til å gå på smell etter smell de neste kampene. Tilfeldigheter og undervurdering gjør at vi har overprestert i de to første kampene. Gjør meg ingenting om det fortsetter ut over sesongen... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://www.brann.no/nyheter/se-spillerne-juble-i-garderoben/ Frysninger Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ka skjer? Det er dog litt forvirrende at du skriver ka skjer, for du er da ikke fra vestlandet eller nord-Norge? Neivel? Gratulerer gutter! Dette er rått. Over all forventing. Spennende å se hvor lenge det varer nå da! Er du? Da er det sikkert litt av grunnen til at jeg kanskje har tatt deg for å være Brann-supporter før. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Seier? Nei, dette er et blaff, vi kommer til å gå på smell etter smell de neste kampene. Tilfeldigheter og undervurdering gjør at vi har overprestert i de to første kampene. Gjør meg ingenting om det fortsetter ut over sesongen... Kamptråd:Brann-FFK Endret 9. april 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Da er vi tilbake der de fleste av oss spådde vi skulle være før sesongen. Litt surt, mtp at vi var bedre enn FFK, men er ikke så veldig skuffet alt i alt. Vi er nok altfor gode til at det blir nedrykk, og da er mine forhåpninger for sesongen tilfredsstilt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Blir spennende å se ka (Vestlending vet du) som skjer når folk begynner å tro på seier i kampene. Ble ikke mye spennende gitt. Parkeringsidioti på Landås i dag igjen. Så nå håper eg det blir mange tap fremover. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da er vi tilbake der de fleste av oss spådde vi skulle være før sesongen. Litt surt, mtp at vi var bedre enn FFK, men er ikke så veldig skuffet alt i alt. Vi er nok altfor gode til at det blir nedrykk, og da er mine forhåpninger for sesongen tilfredsstilt. Man så jo klare konturer av spillet fra de to første kampene i dag, så det kommer nok til å bli mange seire fremover. Jeg står fast på mitt tips før sesongen og kanskje enda høyere. For dette blir veldig bra hvis man spiller hver kamp som en cupkamp. Dog ett lite ran at det ikke ble minst U. Om noen skulle vunnet, så var det nok feil lag hvis man ser på bildet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Tredje eller høyere som er tipset? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nei. 5.plass eller høyere. Men det har jeg da skrevet mange ganger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Husket ikke da eg sjelden bryr meg om noe du skriver. Derfor spurte eg istedenfor å leite.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sitter og ser på RBK kampen, og banen dies ser 100000000% bedre ut en stadion matten. Tror rett og slett brann ble svindlet når de la ned det nye underlaget og det nye gresset, var mye bedre før . Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 2 seier og 1 tap i starten av sesongen. Den var vel ikkje mangen som trodde. Synest selv det var mindre agressivitet i laget i denne kampen enn mot Rbk og Lsk. Brann var for første gang Favoritter og dette er ikkje dette laget så vant med. Nå er det berre å se fremmover mot Haugesund kampen og se om de kommer seg etter tapet:) Er iallefall sikker på at noen nedrykk ikkje er snakk om. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 I de kampene hvor ingen har troen på oss og vi ikke har noen ting å tape - vinner vi. I de kampene hvor alle tror at vi vinner og man forventer en seier - taper vi. Brann i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Haugesund i Haugesund? Den kan bli tøff. Men da blir det vel seier Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Slå Haugesund på hjemmebane blir vanskelig. Har jo ikje tapt på hjemmebane på lenge. Men Rbk tap i dag hadde vært kjempe Flott Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Voldsomt hvor man skal se tilbake til fortiden. Hva som var vanlig for laget før trenger ikke å være vanlig nå. Har mer troen på at man skal kunne klare å snu kamper hvis man skulle komme under. Det laget vi har sett i de tre første kampene har en fotballklokhet de kan komme veldig langt med. Noe helt annet enn de forsvarsspillerne vi har hatt de siste sesongene hvor det har vært vanlig med flere feil i en kamp. Og vi har til nå ett baklengs i snitt for hver kamp. Da er det ikke vanskelig å ta poeng/vinne fotballkamper altså... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Brann har spilt bra de første 3 kampene, mn man kan ikje se bortifra at laget vi møter nå ikje har tapt på hjemmebane. Hadde vært kjempebra å stoppa ned rekka også. Får betre bane å spille på da også. Eg har alltid et håp at Brann vinner kvar kamp, så det vil ikje forandre seg til denne heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå