Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka skjer? :dontgetit:

 

Det er dog litt forvirrende at du skriver ka skjer, for du er da ikke fra vestlandet eller nord-Norge?

 

Neivel?

 

Gratulerer gutter! Dette er rått. Over all forventing. Spennende å se hvor lenge det varer nå da!

 

Er du? Da er det sikkert litt av grunnen til at jeg kanskje har tatt deg for å være Brann-supporter før.

Lenke til kommentar

Da er vi tilbake der de fleste av oss spådde vi skulle være før sesongen. Litt surt, mtp at vi var bedre enn FFK, men er ikke så veldig skuffet alt i alt. Vi er nok altfor gode til at det blir nedrykk, og da er mine forhåpninger for sesongen tilfredsstilt.

Lenke til kommentar

Da er vi tilbake der de fleste av oss spådde vi skulle være før sesongen. Litt surt, mtp at vi var bedre enn FFK, men er ikke så veldig skuffet alt i alt. Vi er nok altfor gode til at det blir nedrykk, og da er mine forhåpninger for sesongen tilfredsstilt.

 

Man så jo klare konturer av spillet fra de to første kampene i dag, så det kommer nok til å bli mange seire fremover. Jeg står fast på mitt tips før sesongen og kanskje enda høyere. For dette blir veldig bra hvis man spiller hver kamp som en cupkamp. Dog ett lite ran at det ikke ble minst U. Om noen skulle vunnet, så var det nok feil lag hvis man ser på bildet.

Lenke til kommentar

2 seier og 1 tap i starten av sesongen. Den var vel ikkje mangen som trodde.

Synest selv det var mindre agressivitet i laget i denne kampen enn mot Rbk og Lsk. Brann var for første gang Favoritter og dette er ikkje dette laget så vant med.

 

Nå er det berre å se fremmover mot Haugesund kampen og se om de kommer seg etter tapet:) Er iallefall sikker på at noen nedrykk ikkje er snakk om.

Lenke til kommentar

Voldsomt hvor man skal se tilbake til fortiden. Hva som var vanlig for laget før trenger ikke å være vanlig nå. Har mer troen på at man skal kunne klare å snu kamper hvis man skulle komme under.

Det laget vi har sett i de tre første kampene har en fotballklokhet de kan komme veldig langt med. Noe helt annet enn de forsvarsspillerne vi har hatt de siste sesongene hvor det har vært vanlig med flere feil i en kamp. Og vi har til nå ett baklengs i snitt for hver kamp. Da er det ikke vanskelig å ta poeng/vinne fotballkamper altså...

Lenke til kommentar

Brann har spilt bra de første 3 kampene, mn man kan ikje se bortifra at laget vi møter nå ikje har tapt på hjemmebane. Hadde vært kjempebra å stoppa ned rekka også. Får betre bane å spille på da også.

 

Eg har alltid et håp at Brann vinner kvar kamp, så det vil ikje forandre seg til denne heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...