SlettProfil Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Rosenborg rykkkar ned, rykkar neeed, rykkar neeeed 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Torp har vært en genial signering, så håper eg Ojo forsetter som i dag. Da har Brann gjort noen kloke kjøp 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Lenge siden jeg har hørt "Gullet skal hem" og "Rosenborg rykker ned" på Stadion. Sjelden man får ta frem de klassikerne nå for tiden. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Største forskjellen mellom laget i fjor og i år, bortsett fra det åpenbare tapene av 4 sentrale spillere, er at de faktisk beveger seg mer og skaper mer kvalme i rommet mellom midtbane og forsvar slik at de strekker ut forsvaret til en side og vender om spillet. Ojo lekte seg til tider med den danske midtstopperen. Så langt er jeg positivt overrasket!! edit: noen engelske ord hadde sneke seg inn, de har nå blitt likvidert Endret 20. mars 2011 av Lolliken Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Friskt pust fra brann dette! Veldig overrasket Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Torp og Ojo, fantastiske signeringer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er overrasket, sjokkert og meeeeeget glad. Dette hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fantastisk....rett å slett. Ingenting er bedre enn å sende RBK hjem med halen mellom bena. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Torp og Ojo, fantastiske signeringer Akkurat som profeten, Step_up sa. I fjor gikk han ut og sa PVM var en klassespiller. PVM spilte sin beste sesong noen sinne i Brann-drakten. I år har OJOJ, Torp og Haugen fått "klassespiller"-stempelet av Step_up. Vi var bedre denne kampen enn vi var i samtlige kamper i fjor. Kunne lett vunnet med 4-5 mål... Når Opdal er ute av buret, er plassen så godt som sikret. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 www.forenherligfølelseåslåbartelaget.no Gi oss pepper for pessimismen Step! 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg som har lag i Adecco vet at Ojo er en jævlig god spiss! Det visste alle lag i Adecco, grunnen til at han aldri ble skikkelig synlig der var fordi han spilte med lagkompiser som var en bøtte med dritt! Gode spillere trenger et godt lag for å virkelig blomstre. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Dette var nok deilig for brann etter en del snakk om en mulighet for å rykke ned. Hvis hele stabelen begynner å kjempe slik som Ojo kan vi klare å holde oss på den øvrige delen av tabellen. Det er nok en smule for tidlig å begynner å synge at gullet skal hem, men tribunen presterte å overdøve kommentatorene, og det er ganske herlig å høre Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, sjelden har vel noen hatt så god grunn til å hovere som step_up har akkurat nå. Når det er sagt sier fornuften i meg at denne sesongen ikke nødvendigvis blir noen dans på roser for Brann. Vi så klare svakheter enkelte ganger i forsvaret i dag, som er vår svakeste lagdel. Sævarsson og El Fakiri er tross alt veldig dårlige spillere. Men akkurat i dag glemmer vi det! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Å slå RBK er som å vinne en medalje for min del, men at skarsfjord byttet inn 2 unge bergensgutter gjorde saken enda betre. Faen, dette gjorde helgen min supert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og postcounten din enda bedre... 666 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 DEILIIIIG! ALT! OJO??? Fy faen!! Kunne hatt fineste hat-tricket EVER, EVER i dag. Seriøst.. fy faen så vi fortjente en 4-1 type seier i dag! Helt vanvittig! Rett og slett fantastisk! Ojo gir oss HÅP! JAJAJAJAJA! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi kunne lett vunnet 5-1 mot Rosenborg. 3 skudd i tverrleggeren og Fredrik sin volley og skuddet rett utenfor lover bra. Rosenborg klarte ikke mye idag. Søren så deilig med seier mot rosenborg i første kamp. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Helvete så bra laget våres kommer til å bli hvis alle ungguttene slår gjennom Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Helt enig og Løv-Ham har en stor rolle der, de har utrolig mange bra unge spillere og ungdomsopplegg. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, samarbeidet mellom Brann og Løv-Ham er veldig viktig. Veldig mange unge spennende spillere som kan bli fremtidige Brann-spillre. I tilegg så har Haugsdal fått mye spilletid på lån i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå