Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Det er som de sier i artikkelen: Få opp engasjamanget rudnt stadion og brann. Klart det kan være litt bittert for de som har betalt, men det er positivt for brann økonomisk og for stemningen rundt kampen. Jeg hadde ikke kjøpt billett enda, da jeg ventet på lønning før jeg skulle kjøpe, men nå tror jeg at jeg benytter meg av tilbudet til chess. Er selv Chess kunde så syns jeg fortjener det :)

 

Har forøvrig fasitten forann kampen på søndag!

 

Likte sluttresultatet.. Men larsen, blir det en god spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som de sier i artikkelen: Få opp engasjamanget rudnt stadion og brann. Klart det kan være litt bittert for de som har betalt, men det er positivt for brann økonomisk og for stemningen rundt kampen. Jeg hadde ikke kjøpt billett enda, da jeg ventet på lønning før jeg skulle kjøpe, men nå tror jeg at jeg benytter meg av tilbudet til chess. Er selv Chess kunde så syns jeg fortjener det :)

 

Men det kan være negativt for tilliten og kanskje også billettsalget i fremtiden. Husk at dette er andre gang det skjer. Har ikke kjøpt billett selv, da jeg bor langt unna Bergen, men jeg har full forståelse for de som evt føler seg snurt over at mindre trofaste stadiongjengere får samme mulighet gratis bare fordi de ikke hadde tenkt til å gå på kampen i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Det er som de sier i artikkelen: Få opp engasjamanget rudnt stadion og brann. Klart det kan være litt bittert for de som har betalt, men det er positivt for brann økonomisk og for stemningen rundt kampen. Jeg hadde ikke kjøpt billett enda, da jeg ventet på lønning før jeg skulle kjøpe, men nå tror jeg at jeg benytter meg av tilbudet til chess. Er selv Chess kunde så syns jeg fortjener det :)

 

Men det kan være negativt for tilliten og kanskje også billettsalget i fremtiden. Husk at dette er andre gang det skjer. Har ikke kjøpt billett selv, da jeg bor langt unna Bergen, men jeg har full forståelse for de som evt føler seg snurt over at mindre trofaste stadiongjengere får samme mulighet gratis bare fordi de ikke hadde tenkt til å gå på kampen i utgangspunktet.

 

Helt enig i det du sier. Man belønner jo dem som ikkje har tenkt å gå på stadion med gratisbilletter.

Men skal også tenke på at det er chess som betaler for disse billettene og ikkje Brann. Hadde vært mye værre vist det hadde vært Brann som hadde gitt ut gratisbilletter.

Lenke til kommentar

Shurger: Umulig å bli skuffet når man går på den typen ekstra sterke lykkepiller som Step_up er nødt til å gjøre. For det er ingen grenser for optimisme.

 

Nesten så eg håper Brann rykker ned. Selv om det ikke er et ønske innerst inne....

 

Lurer på hva psykologen skal gjøre hvis Brann rykker ned!

 

Trodd jeg hadde skrevet svar...Jeg har jo allerede sagt at mye kan skje hvis vi ikke får bedre dekning, men vi rykker ikke ned!

Lenke til kommentar

Det er som de sier i artikkelen: Få opp engasjamanget rudnt stadion og brann. Klart det kan være litt bittert for de som har betalt, men det er positivt for brann økonomisk og for stemningen rundt kampen. Jeg hadde ikke kjøpt billett enda, da jeg ventet på lønning før jeg skulle kjøpe, men nå tror jeg at jeg benytter meg av tilbudet til chess. Er selv Chess kunde så syns jeg fortjener det :)

 

Har forøvrig fasitten forann kampen på søndag!

 

Lover bra. Nå får vi håpe på 1-2 forsterkninger til, effektivitet og en god spilleplan, og denne sesongen blir veldig bra.

Lenke til kommentar

Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse.

Men for å si det på en annen måte: Om de ikke hadde tenkt å gå på stadion uansett er det jo bedre at Chess kjøper billetter så flere folk faktisk kommer på kampen..?`Det er da bedre at vi stiller med 17 000 på tribunen enn 11? Selv om det kanskje er litt feil i utgangspunktet. Har snakket med flere sesongkortinnehavere og medlemmer i bataljonen og ingen av de syns det er noe gale, men nå har de jo sesongkort alle mann.

 

Men ja, jeg skjønner tankegangen dere ;)

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

er ikke på jordet, men det er bare en Brannsupporter sitt syn ;)

 

Du er en merkelig figur step_up.

 

I Paradise Hotel tråden så er det noen som kritiserer Stephan, og du responderer følgende:

 

Og du kjenner Stephan går jeg ut fra?

 

:nei:

 

Ergo, jeg tror ikke du skal rope høyest med å forhåndsdømme folk før du kjenner de, i og med at du bruker det som motargument i andre debatter.

 

Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

er ikke på jordet, men det er bare en Brannsupporter sitt syn ;)

 

Du er en merkelig figur step_up.

 

I Paradise Hotel tråden så er det noen som kritiserer Stephan, og du responderer følgende:

 

Og du kjenner Stephan går jeg ut fra?

 

:nei:

 

Ergo, jeg tror ikke du skal rope høyest med å forhåndsdømme folk før du kjenner de, i og med at du bruker det som motargument i andre debatter.

 

Eller tar jeg feil?

 

Jeg håper at du klarer å se den store forskjellen...Det er mange punkter som gjør dette helt annerledes og det har ikke noe med motargument eller å rope høyest å gjøre.

 

Hva tippet dere på nedrykk? Han snakker jo bare sannhet.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...