Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut fra rapportene på Brann.no, så er det visst forsvaret sin feil at vi ligger under og litt midtbanen. Med den konstellasjonen i forsvaret, så overrasker det ikke.

 

Det store spørsmålet reises i hodet mitt.

 

Er det ikke alltid forsvaret sitt feil at et lag ligger under?

 

(sett bort i fra keeper).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har store problemer med å se hvilke lag som er dårligere enn Brann i år. Slik jeg ser det er det kun Sarpsborg og Sogndal - førstnevnte kan i tillegg overraske. Altfor mye usikkerhet rundt Brann-laget pdd, da spesielt i angrepsrekken. Eneste jeg virkelig har troen på er Bentley, en spiller jeg lenge har ønsket til Brann - utrolig uforutsigbar. Når det gjelder de andre på topp er jeg mer kritisk. Mjelde er en løs kanon, spesielt god var han heller ikke i fjor. Ojo kan slå begge veier - jeg har troen, men ser man på hvor ustabil han har vært i Adecco forblir det kanskje med håpet. Guastavinho er et kapittel for seg selv, fra det helt geniale til det ytterst begredelige. Og hva er alternativene om noen av disse svikter? Juninho, Mezquiga og Haugen? Ikke imponert.

 

 

Forøvrig stiller jeg meg svært kritisk til Branns tette bånd til Liverød - "eksperten" som ikke engang visste hvem Iturbe var.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

tar man og sammenligner spiller for spiller opp mot andre lag, da er det ikke mange som har bedre førsteellever. I noen posisjoner har vi bra dekning og. Når jeg snakker om den omgangen mot Aafk, så sier det jo litt når vi spiller greit mot Aafk og kunne/burde vunnet. I tillegg er dette bare en treningskamp og betyr ikke en dritt. Vi får nok inn en spiller til eller to, så dette tar jeg med stoisk ro.

Lenke til kommentar

Step: Makan til optimisme og skrullete utsagn er det lenge siden jeg har hørt.

 

Et Tippeligalag skal ikke tape mot antatt svakere motstand i eget fylke. Det er direkte flaut.

 

Brann må se fremover, og håpe på at Bentley spiller som en gud. Tippeligaen er heldigvis uforutsigbar og ballen er rund osv, men det ser bekmørkt ut. Eneste positive jeg kan finne er at stallen er for god for Adecco om Brann skulle være så heldig å beholde spillerne om et nedrykk blir et faktum.

 

Stallen er derimot langt fra den beste i TL. Ikke topp 10 en gang.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

akkurat der må jeg si i mot deg...Legger dog ikke noe særlig i dette etter at vi spilte en god andre omgang mot Aafk. nå må vi bare få tilbake de skadde, så blir det nok orden på sakene. det virker jo som at spillerne ikke er motiverte for kampen...

 

Jeg burde hold meg for god, men jeg må etterhvert kommentere dette før jeg sprekker.

 

Vi spilte en god omgang mot Aafk 1 måned før seriestart, og derfor redder vi plassen? Brann har også vel spilt 10 dårlige omganger, 3-4 midt på treet, og 2 gode. En mot Aalesund og en mot Sarpsborg, så vidt jeg har forstått. Kan det være at Aalesund hadde en direkte dårlig omgang mot oss, og at der derfor virket som om vi var god? (Så ikke kampen, men jeg tviler på vi spilte fotball av høy klasse - jeg tror heller vi trillet litt ball mens Aalesund så på)

 

Stallen vår er et stort spørsmåltegn, og som hadde en OK sesong for oss i fjor utenom Austin har forlatt klubben.

 

Step_up, hvor mange poeng tror du vi har etter 7 runder?

 

 

1 Brann - Rosenborg tap

2 Lillestrøm - Brann tap

3 Brann - Fredrikstad tap

4 Haugesund - Brann tap

5 Brann - Molde tap

6 Vålerenga - Brann tap

7 Brann - Start seier!

8 Strømsgodset - Brann tap

9 Brann - Odd tap

10 Tromsø - Brann tap

11 Brann - Sogndal uavgjort!

12 Viking - Brann tap

13 Brann - Aalesund tap (en god omgang, men det holdt ikke)

14 Sarpsborg 08 - Brann seier!

15 Brann - Stabæk seier!

 

Halvspilt serie. Så ganger vi med 4, og vi ender midt på tabellen! =)

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...