Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg skjønner ikkje satsningen av Bjørnar Holmvik kommer fra. Nå har eg desverre ikkje fått sett alle teningskampene til Brann.

Men er virkelig Holmviken mer å satse på enn Fredrik Haugen?

Dette er tanke på angående lagoppstillingen mot Start, som ble avlyst

 

Ikke samme posisjon. Og Holmvik har vel pasningsfot på plass og kan sikkert gjøre en god jobb i det oppbyggende spillet for Brann. Lurer på om han ikke bør omskoleres til def.midt, men tror han kommer til å gjøre en god jobb.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

– Brann har ikke råd til å kjøpe nye billetter, men hvis Widerøe eller Start betaler vil det kanskje bli mulighet for en ny kamp, sier Skarsfjord.

 

Kan de virkelig ikke betale for billettene selv?! Kanskje like greit at det ikke blir kamp, hadde blitt rundspilt

 

Og det sier du ut fra? Altså, ser man på det faktum at vi spilte en god andre omgang mot fjorårets tabellfirer Aafk og fort kunne vunnet, så er det vel heller større sjanse for at det motsatte skjer.

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på å ikke ønske å bruke pengene, og å ikke ha råd til å bruke pengene ;)

 

Eg har råd til å kjøpe meg en dyr BMW, men eg gjør det ikke. Det betyr ikke at eg ikke har råd.

 

You see.

 

Brann har nok råd til det, men bruke penger på noe som ikkje har noe betydning så kan man heller bruke de pengene på noe mer fornuftig.

Lenke til kommentar

Selvsagt, men her er det som er humor at de faktisk ikke har råd til pengene ifølge Skarsfjord.

 

Da står det dårligere til enn antatt...

 

Jo, men "å ikke ha råd" er et ganske relativt begrep. Ingen hemmelighet at Brann har et veldig stramt budsjett, og lite egenkapital igjen å gå på i forhold til noen av de siste årene. Det betyr jo ikke at de ikke har likviditeten, hvis det var det som hadde gjort det til humor.

 

Seriestarten om seks dager er jeg forøvrig jævlig skeptisk til. Stor sannsynlighet for braktap og skandaleoverskrifter allerede etter første kamp, og da har vi det gående.

Lenke til kommentar

Flott at alle media ser på Brann som nedrykkskandidater. For da blir det ekstra gøy når sesongen er over og Brann forsatt er i tippeligaen :) Greier ikkje å se Brann rykke ned, stallen er tynn og skader kan for gjøre saken enda verre. Men Brann er flink til å overraske :)

 

Generalprøve i kveld kl 17.00 mot Nest Sotra. Kampen kan sjåast på Tv 2 sumo. Usikker på om Tv 2 sport også sender den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...