Step_up Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 At han har stagnert eller vært litt rusten i oppkjøringen, så kan man jo skjønne det. Men Kalvenes er vel best som back og Yaw synes jeg er bedre som stopper. men det kunne man se i fjor... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Eg skjønner ikkje satsningen av Bjørnar Holmvik kommer fra. Nå har eg desverre ikkje fått sett alle teningskampene til Brann. Men er virkelig Holmviken mer å satse på enn Fredrik Haugen? Dette er tanke på angående lagoppstillingen mot Start, som ble avlyst Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 – Brann har ikke råd til å kjøpe nye billetter, men hvis Widerøe eller Start betaler vil det kanskje bli mulighet for en ny kamp, sier Skarsfjord. Kan de virkelig ikke betale for billettene selv?! Kanskje like greit at det ikke blir kamp, hadde blitt rundspilt Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Eg skjønner ikkje satsningen av Bjørnar Holmvik kommer fra. Nå har eg desverre ikkje fått sett alle teningskampene til Brann. Men er virkelig Holmviken mer å satse på enn Fredrik Haugen? Dette er tanke på angående lagoppstillingen mot Start, som ble avlyst Ikke samme posisjon. Og Holmvik har vel pasningsfot på plass og kan sikkert gjøre en god jobb i det oppbyggende spillet for Brann. Lurer på om han ikke bør omskoleres til def.midt, men tror han kommer til å gjøre en god jobb. Endret 13. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 – Brann har ikke råd til å kjøpe nye billetter, men hvis Widerøe eller Start betaler vil det kanskje bli mulighet for en ny kamp, sier Skarsfjord. Kan de virkelig ikke betale for billettene selv?! Kanskje like greit at det ikke blir kamp, hadde blitt rundspilt Og det sier du ut fra? Altså, ser man på det faktum at vi spilte en god andre omgang mot fjorårets tabellfirer Aafk og fort kunne vunnet, så er det vel heller større sjanse for at det motsatte skjer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har de ikke råd til 20 billetter til Kr.sand? :!: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har de ikke råd til 20 billetter til Kr.sand? :!: Kvifor bruke penger unødvendig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er stor forskjell på å ikke ønske å bruke pengene, og å ikke ha råd til å bruke pengene Eg har råd til å kjøpe meg en dyr BMW, men eg gjør det ikke. Det betyr ikke at eg ikke har råd. You see. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er stor forskjell på å ikke ønske å bruke pengene, og å ikke ha råd til å bruke pengene Eg har råd til å kjøpe meg en dyr BMW, men eg gjør det ikke. Det betyr ikke at eg ikke har råd. You see. Brann har nok råd til det, men bruke penger på noe som ikkje har noe betydning så kan man heller bruke de pengene på noe mer fornuftig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvis det er så ufornuftig pengebruk, hvorfor ble det brukt på de første billettene? Han sier at brann ikke har råd. Rune har aldri feil. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 – Dere kunne vel ha overnattet og reist hjem mandag? – Men det har vi ikke råd til. hihihi Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 hihihi Jeg kan tenke meg mange bedre måter Brann kan bruke 20-30.000 kroner på, kan ikke du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Selvsagt, men her er det som er humor at de faktisk ikke har råd til pengene ifølge Skarsfjord. Da står det dårligere til enn antatt... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 En ting som ihvertfall er sikkert, er at vi trenger bedre dekning. Helst på høyrekant og på topp tror jeg. Vi kunne dog ha trengt en def.midt og, men 2 av 3 holder. Men det hele står jo på Mezquida... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hmmmm.... Skarsfjord sier Brann kan rykke ned. Dette er jo stikk i strid med hva som tidvis blir hevdet her i tråden? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skarsfjord har ikke satt seg ned og talt potensielle målpoeng sammen med TLs beste midtforsvar + TLs beste keepere. Bare en liten blunder fra hans side. Han får nok opp håpet etter et godt kvarter mot RBK i første kamp. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hva:s har vi TLs beste keeper og midtforsvar Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Selvsagt, men her er det som er humor at de faktisk ikke har råd til pengene ifølge Skarsfjord. Da står det dårligere til enn antatt... Jo, men "å ikke ha råd" er et ganske relativt begrep. Ingen hemmelighet at Brann har et veldig stramt budsjett, og lite egenkapital igjen å gå på i forhold til noen av de siste årene. Det betyr jo ikke at de ikke har likviditeten, hvis det var det som hadde gjort det til humor. Seriestarten om seks dager er jeg forøvrig jævlig skeptisk til. Stor sannsynlighet for braktap og skandaleoverskrifter allerede etter første kamp, og da har vi det gående. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 De fleste er vel klar over at spillerstallen er så svak at vi vil gå på mange smeller ut over sesongen. Med en så tynn og liten stall, spiller det ingen rolle hvem som er trener - 2,3 skader og hele laget er i ruiner. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Flott at alle media ser på Brann som nedrykkskandidater. For da blir det ekstra gøy når sesongen er over og Brann forsatt er i tippeligaen Greier ikkje å se Brann rykke ned, stallen er tynn og skader kan for gjøre saken enda verre. Men Brann er flink til å overraske Generalprøve i kveld kl 17.00 mot Nest Sotra. Kampen kan sjåast på Tv 2 sumo. Usikker på om Tv 2 sport også sender den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå