Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig betyr det noe. At du ikke synes at de er det, får være ditt problem...

 

edit:Jeg har heller ikke sagt at de er det nest beste...Men jeg har heller ikke oversikten over de aller beste stopperparene for øyeblikket, så vil ikke si noe om det.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Utelukkende positivt med en overraskende, billig låneavtale for en urugayansk ungdomslandslagsspiller. Men jeg håper virkelig ikke Brann regner dette for å være en forsterkning til årets sesong.

 

nå vet vi jo ikke så mye om spilleren, så hvem vet forutenom trenerteamet?

Lenke til kommentar

Kalvenes har spilt så mye i oppkjøringen, så er ikke lett å si. Med mindre Yaw har stagnert fra i fjor, så tror jeg han kommer til å vise seg som den beste makkeren til Zsolt.

 

Vist eg ser kalv inn mitstopper possisjon, bli eg meget skuffet. Aldri vært imponert over han i den possisjonen. Få han ut på backen der han høre hjemme.

Lenke til kommentar

Utelukkende positivt med en overraskende, billig låneavtale for en urugayansk ungdomslandslagsspiller. Men jeg håper virkelig ikke Brann regner dette for å være en forsterkning til årets sesong.

 

nå vet vi jo ikke så mye om spilleren, så hvem vet forutenom trenerteamet?

Trener teamet vet vell relativt lite ettersom han kom til Bergen i går. Liverød har derimot veldig mye positivt å si om unggutten. Han var jo så ettertraktet at han ble drapstruet da han fikk agent kontrakt med han. Schalke har hatt opsjon på han da han var 16. Turneringens beste spiller i U15 VM i 07 (?), og etter det jeg har sett på youtube (selv om det ikke alltid sier all verdens) virker han meget bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utelukkende positivt med en overraskende, billig låneavtale for en urugayansk ungdomslandslagsspiller. Men jeg håper virkelig ikke Brann regner dette for å være en forsterkning til årets sesong.

 

nå vet vi jo ikke så mye om spilleren, så hvem vet forutenom trenerteamet?

 

Jeg tror ingen vet så utrolig mye om ham i Brann ennå. Uansett, man kan definitivt ikke stole på at en 18-åring som sikkert ikke snakker engelsk engang (?) skal gå inn og være en forsterkning for Brann et par uker etter han ankommer Bergen. Hvis det var dette Skarsfjord snakket om da han lovet ytterligere forsterkninger, så er jeg ikke imponert. Men man må jo bare tro at det jobbes med flere nye spillere.

Lenke til kommentar

Synest det er en rar prioritering av Brann. Her har det "et av TL's beste midtstopperpar", men så bruker de heller andre spillere?

 

Høres jo helt patetisk ut etter min mening.

:hmm:

 

tror det vil skyldes det jeg skrev, men er enig med Brann89. Men tror han kommer til å falle ned på Yaw. Nå har jeg kun sett andre omgang av Aafk, så vet ikke hvordan han har gjort det i oppkjøring.. I fjor synes jeg Yaw viste seg som meget solid. Er du uenig i at Yaw er blant de bedre? Hvorfor det i så fall?

Lenke til kommentar

veldig dårlig og veldig dårlig. Sammenligner man han mot f.eks Sigurdsson og Austin, så vil han komme seirende ut...Mot førstnevnte ganske klart. Om Kalven har spilt ganske bra i oppkjøringen så er Skarsfjord en stor fan av å ikke endre på det som virker bra, selv om det andre kan være bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...