Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

tror det kun er manglende bredde(dvs skader) som gjør det hvis vi ikke kommer blant topp 5 i år.

Da skal Bentley score helt vilt mye. Brann har en for tynn midtbane, et dårlig forsvar og et usikkert angrep. Tror det er mer sannsynlig at vi havner blant de fem siste enn på den øvre delen av tabellen.

 

Men hvem vet - TL er uforutsigbart som bare pokker.

 

Vi har flere målscorere enn han. I dag måtte man spilt litt rubix cube for å få det beste forsvaret. Spilte Yaw i det hele tatt? Vår beste venstreback spilte stopper ut fra det jeg så(andre omgang). Vi hadde hatt bruk for en def.midt og en høyreving ja. Førsteelleveren ser ganske bra ut og står ikke tilbake for mer enn kanskje 3/4 lag. Vi har vel i grunn bruk for en spiss og, men får vi inn nevnte spillere så er Gustav og Ojo ett spisspar som komplementerer hverandre. ojo kommer jeg tilbake til i ett annet innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre omgangen virker lovende før sesongstart. Vi spiller en god andre omgang mot TL's fjerde beste lag i 2010. Feilene er ganske greie å fikse på. I tillegg til ett par omrokkeringer på laget+ett par forsterkninger, så blir dette knall. Og denne kampen kunne vi fort vunnet. Bare litt mer skjerping på avslutningene og på å sette ballen i åpent mål i tillegg til skjerpings i markering, så kan laget komme så høyt de vil.

 

Uansett er det litt kritikkverdig at vi har møtt de motstanderne vi har møtt, uten at jeg vet hva flesteparten av lagene er gode for.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

mtp. den informasjonen jeg ga 12.32, hvorfor tror du da fremdeles at vi ikke kommer blant topp 5?

Kan være han har mindre tro på "forsterkningene" enn deg?

 

Hvorfor hermetegn?

 

Fordi eg og flere med meg kaller å bytte ut PvM og Huseklepp med disse spillerne ikke er en forsterkning.

 

Hvis du bytter ut betongen i grunnmuren din med snø, så er det ikke en forsterkning selv om det er noe nytt.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

mtp. den informasjonen jeg ga 12.32, hvorfor tror du da fremdeles at vi ikke kommer blant topp 5?

Kan være han har mindre tro på "forsterkningene" enn deg?

 

Hvorfor hermetegn?

 

Fordi eg og flere med meg kaller å bytte ut PvM og Huseklepp med disse spillerne ikke er en forsterkning.

 

Hvis du bytter ut betongen i grunnmuren din med snø, så er det ikke en forsterkning selv om det er noe nytt.

 

Den sammenligningen kommer du aldri til å skjønne....

 

Måtte le litt av den

Lenke til kommentar

Det får vi svaret på mot slutten av sesongen. Eneste plassen vi har forsterket laget i forhold til i fjor er keeperen. Nå er forøvrig han skadet, så vi får se hvor vi ender opp.

 

Fikk skikkelig irritasjon når eg hørte han vart skadet. Keeperen kommer til å bli den viktigste brikke for å holde oss i tippeligaen.

Lenke til kommentar

Det får vi svaret på mot slutten av sesongen. Eneste plassen vi har forsterket laget i forhold til i fjor er keeperen. Nå er forøvrig han skadet, så vi får se hvor vi ender opp.

 

samlet sett med ny keeper, forhåpentligvis en hel sesong med ett av TL's aller beste stopperpar(hvis det blir de to)Yaw og Zsolt og vår beste venstreback(Kalven) får en hel sesong. Da tror jeg vi kutter antall baklengs ned mot 30 og da kan vi gjøre det veldig bra denne sesongen! I tillegg til at vi har fått mer kreativitet som vil øke på antallet målsjanser(vi var vel blant lagene som hadde flest i fjor) og i tillegg har vi fått erstattet spillerne som har dratt, med spillere jeg tror vil dekke opp bra for det vi har mistet av målpoenggjørere denne sesongen. I tillegg til dette spilte vi en bra omgang i en kamp som vi kunne og burde vunnet mot fjorårets tabellfirer, og feilene vi gjorde er greie å rette på. Når sesongen kommer, så tror jeg vi setter de sjansene vi bommet.

Lenke til kommentar

Step _up: Du vet at det spiller ingen rolle om man har 1000 flere målsjanser enn forrige år om man ikke scorer på de?

Og det er heller ikke gitt at dere plutselig begynner å sette sjansene når serien begynner.

 

Har ikke helt oversikten, hvem har dere fått inn for PVM?

 

TLs beste stopperpar (!) gidder jeg ikke kommentere en gang.

Lenke til kommentar

Step _up: Du vet at det spiller ingen rolle om man har 1000 flere målsjanser enn forrige år om man ikke scorer på de?

Og det er heller ikke gitt at dere plutselig begynner å sette sjansene når serien begynner.

 

Har ikke helt oversikten, hvem har dere fått inn for PVM?

 

TLs beste stopperpar (!) gidder jeg ikke kommentere en gang.

 

Jeg tror som sagt at spillerne vi har fått inn vil gjøre bra opp for tapet av PVM og Huseklepp. PVM-spørsmålet kommer jeg tilbake til i ett annet svar.

 

Hvem er TL's beste stopperpar? Jeg vet ikke hvorfor du begynner å snakke om TL's beste stopperpar...

Lenke til kommentar

Step _up: Du vet at det spiller ingen rolle om man har 1000 flere målsjanser enn forrige år om man ikke scorer på de?

Og det er heller ikke gitt at dere plutselig begynner å sette sjansene når serien begynner.

 

Har ikke helt oversikten, hvem har dere fått inn for PVM?

 

TLs beste stopperpar (!) gidder jeg ikke kommentere en gang.

 

Jeg tror som sagt at spillerne vi har fått inn vil gjøre bra opp for tapet av PVM og Huseklepp. PVM-spørsmålet kommer jeg tilbake til i ett annet svar.

 

Hvem er TL's beste stopperpar? Jeg vet ikke hvorfor du begynner å snakke om TL's beste stopperpar...

 

Tror han missforsto deg på den.. For du mener vel ikkje vi har TL beste stopper par?

Lenke til kommentar

Mer kreativitet? PvM og Huseklepp var da mye mer kreativ enn både Haugen, Torp og Bentley. Og TL's beste stopper par har vi ikke. Zsolt er en kjempe spiller som jeg er sykt fornøyd med at vi klarte å hente, Yaw er også god, men ikke TL's beste stopper par likevell.

 

PVM var en spiller og han var kreativ. La oss fase ut spiller for spiller. I tillegg til at Haugen er en bra kreativ spiller, så har vi jo og fått inn litt kreativitet i Torp og. Disse to tror jeg vil erstatte PVM på en bra måte. Huseklepp var ikke en kreativ spiller. God teknisk og hadde en del målpoeng gjennom innlegg og mål selvfølgelig, men en kreativ spiller var han ikke. Tror Bentley vil erstatte han på en god måte. Er det noen som har sagt at vi har TL's beste stopperpar?

Lenke til kommentar

Step _up: Du vet at det spiller ingen rolle om man har 1000 flere målsjanser enn forrige år om man ikke scorer på de?

Og det er heller ikke gitt at dere plutselig begynner å sette sjansene når serien begynner.

 

Har ikke helt oversikten, hvem har dere fått inn for PVM?

 

TLs beste stopperpar (!) gidder jeg ikke kommentere en gang.

 

Jeg tror som sagt at spillerne vi har fått inn vil gjøre bra opp for tapet av PVM og Huseklepp. PVM-spørsmålet kommer jeg tilbake til i ett annet svar.

 

Hvem er TL's beste stopperpar? Jeg vet ikke hvorfor du begynner å snakke om TL's beste stopperpar...

 

Tror han missforsto deg på den.. For du mener vel ikkje vi har TL beste stopper par?

 

Skal litt til å misforstå den, men sånt skjer. Hvorfor spør du? Jeg har skrevet at vi har ett av de bedre stopperparene i TL, man må vri litt på den for å misforstå. Dog så kommer begge to veldig høyt opp individuelt sett...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...