Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gull blir det neppe med det laget Brann har til rådighet. Jeg håper på en plass midt på tabellen, men tror at Brann havner fra 10 - 14 en plass.

 

Edit: Eneste grunn til at vi ikke rykket ned i fjor var at det heldigvis var andre dårlige lag i TL. Det er det i år også. Sarpsborg 08 går rett ned - er usikker på Sogndal og Fredrikstad.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

 

 

Hvis noen saklige Brann-fans her inne er uenige med meg, så regner jeg med at de tar en saklig diskusjon...

 

Det er det allerede mange som har prøvd, inkl meg selv. Men betyr det altså at når vi er uenige med deg så er vi usaklige? Er vel egentlig det du sier her.

 

Det har jeg aldri sagt, så hvordan du får det til, det skjønner jeg ikke. Det førstnevnte kan godt hende. Det jeg skrev der var bare en påpekning til Jotun, ikke noe å bry seg med.

 

Gull blir det neppe med det laget Brann har til rådighet. Jeg håper på en plass midt på tabellen, men tror at Brann havner fra 10 - 14 en plass.

 

Edit: Eneste grunn til at vi ikke rykket ned i fjor var at det heldigvis var andre dårlige lag i TL. Det er det i år også. Sarpsborg 08 går rett ned - er usikker på Sogndal og Fredrikstad.

 

eller det faktum at vi i den andre halvdelen tok 1 poeng mer enn bronsemedaljøren TIL.

 

Blir kanskje litt blendet av en viss person her som mener laget tar gull hvert år uansett. Har uansett ikke hørt mange som snakker om nedrykk, kun en plassering lengre ned på tabellen.

 

Hvem er det?

Lenke til kommentar

Godt å si at det ikke bare er meg og et par andre på forumet som ser det.

 

Derfor rykker Brann ned.

 

Jeg tror du finner svært få Brann-supportere som ser bort fra det utfallet. De mest reflekterte av dem ser derimot kanskje at det er en del andre faktorer som spiller inn enn kvaliteten på hver enkelt del av mannskapet...

 

Skarsfjord har vel sagt at det skal forsterkes ytterligere. Da blir vel bredden litt bedre. Men tror ikke det skal mer enn 2/3 forsterkninger(tror det holder med to), så tror jeg vi er med i toppen og kjemper. Forsvaret er bedre. tror vi kan få det ned til rundt 30 baklengs. Vi har fått inn mye mer kreativitet, bedre keeper, bedre tilpasset kant og mer hodestyrke i Ojo. Tror spillerne vi har fått inn vil klare en god del flere mål enn forrige sesong og mål hadde vi mer enn nok av.

Lenke til kommentar

mtp. den informasjonen jeg ga 12.32, hvorfor tror du da fremdeles at vi ikke kommer blant topp 5?

 

Å tror vi havner på 5 og oppover, må nesten være å tro på julenissen. Det har vi rett å slett ikkje stall nok til. Brann må bygge opp et helt nytt lag og det gjøres ikkje på en sesong. Nei, mener vi skal være fornøgde med å holde oss i TL og fokusere på å bygge et nytt lag. SÅ får vi heller ta kjempingen om høgre plasseringer i tiden fremmover.

 

Selv om å havn blandt de 5 beste hadde vært enn drøm, så tviler eg på det bli realitet.

Lenke til kommentar

mtp. den informasjonen jeg ga 12.32, hvorfor tror du da fremdeles at vi ikke kommer blant topp 5?

Kan være han har mindre tro på "forsterkningene" enn deg?

 

Hvorfor hermetegn? jeg tror at hvis vi ikke kommer blant topp 5, så vil det være pga dekningen. Skader, o.l. tar man og sammenligner Brann med andre lag spiller for spiller er det kanskje bare to/tre lag som slår oss der, i mine øyne.

Lenke til kommentar

Dere blir ikke i nærheten av topp 5.

 

Vi får nå se på det da.

 

mtp. den informasjonen jeg ga 12.32, hvorfor tror du da fremdeles at vi ikke kommer blant topp 5?

 

Å tror vi havner på 5 og oppover, må nesten være å tro på julenissen. Det har vi rett å slett ikkje stall nok til. Brann må bygge opp et helt nytt lag og det gjøres ikkje på en sesong. Nei, mener vi skal være fornøgde med å holde oss i TL og fokusere på å bygge et nytt lag. SÅ får vi heller ta kjempingen om høgre plasseringer i tiden fremmover.

 

Selv om å havn blandt de 5 beste hadde vært enn drøm, så tviler eg på det bli realitet.

 

Vi kommer nok til å være en del høyere opp en det. Sammenligner man med andre lag, spiller for spiller, så tror jeg at det er 2/3 som står bedre stilt, og det er jo ikke verst. Tror vi kan kutte ned antall baklengs til rundt 30. Vi scoret en god del mål forrige sesong, og kommer nok til å score enda mer denne sesongen. Med andre ord, så ligger alt til rette for en god sesong. Slipper vi så mye skader o.l og får inn ett par spillere til, da blir dette glimerende.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

tror det kun er manglende bredde(dvs skader) som gjør det hvis vi ikke kommer blant topp 5 i år.

Da skal Bentley score helt vilt mye. Brann har en for tynn midtbane, et dårlig forsvar og et usikkert angrep. Tror det er mer sannsynlig at vi havner blant de fem siste enn på den øvre delen av tabellen.

 

Men hvem vet - TL er uforutsigbart som bare pokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...