Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja målpoengmessig begynner det å se meget bra ut. I tillegg vil jeg påstå at vi ser bedre ut totalt sett. Vi har fått inn en bedre keeper, Yaw og Zsolt er ett solid stopperpar og regner og med at Kalven går ut på backen siden jeg tror at Skarsfjord kommer til å se nevnte stopperpar er det beste alternativet. Og da er det ikke mye forsvaret vårt står tilbake for.

 

Vi har fått inn mer kreativitet og en bedre teknisk kant enn Mjelde, spillertyper bedre tilpasset 4-2-3-1 mtp. Bentley og Ojo, registeret har blitt større(mer hodestyrke, det er lenge siden vi har hatt ett så ballsikkert forsvar, som sagt mer kreativitet, farten i laget blir vel større, over hele linjen har vel ballsikkerheten blitt mye større noe som gjør at laget kan spille possessionbasert og man kan fort velge blant flere forskjellige spillestiler.)

 

Tror vi bør kunne presse antall baklengs ned mot 30. Forrige sesong scoret vi 12 mål mer enn bronsemedaljør TIL og jeg mener at vi har blitt sterkere offensivt enn forrige sesong av nevnte grunner. Spiller for spiller står vi ikke tilbake for mange lag i TL. Vi skal gjerne ha inn 1-2-3 spillere til. Medalje bør være mulig, får vi inn en høyreving, defensiv midtbane, kanskje en spiss til, da er alt mulig.

 

Merk:dette er noe jeg tror, jeg er ikke sikker, men tror at mulighetene for medalje absolutt er til stede, hvis man tar kamp for kamp og gjør det best mulig kamp for kamp.

 

btw:hvorfor skriver du de og ikke vi?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Neida, det har eg aldri sagt. Brann er "lag nummer 2". Eg bare hater supporterne som parkerer som noen idioter i nabolaget mitt. Men det har jo ikke vært et stort problem de siste sesongene :p

 

Har ikke virket slik i Branntrådene...

 

Dette sier dessverre en hel del om at du sjeldent leser hva vi andre skriver her i tråden. Og derav kommer jo alle de gode svarene dine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Neida, det har eg aldri sagt. Brann er "lag nummer 2". Eg bare hater supporterne som parkerer som noen idioter i nabolaget mitt. Men det har jo ikke vært et stort problem de siste sesongene :p

 

Har ikke virket slik i Branntrådene...

 

Dette sier dessverre en hel del om at du sjeldent leser hva vi andre skriver her i tråden. Og derav kommer jo alle de gode svarene dine.

 

nå må du gi deg. kanskje jeg blander deg med en annen, men mener at du har skrevet mye positivt om Brann og at det derfor har virket slik.

Lenke til kommentar

Har ikke virket slik i Branntrådene...

 

 

 

nå må du gi deg. kanskje jeg blander deg med en annen, men mener at du har skrevet mye positivt om Brann og at det derfor har virket slik.

 

 

 

 

 

 

Da må du ikke komme med slike kommentarer viss du er usikker på hvem du i det hele tatt snakker om ;)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Hehe... Har kanskje ikke skrevet så innmari mye negativt. Eg uttaler meg sjeldent negativt om en klubb i dens kamptråd da det stort sett bare ville vært for å provosere.

 

Selv om det er flere her inne som uttaler seg mer negativt om Brann enn meg, så betyr jo ikke det automatisk at eg uttaler meg positivt?

 

Eg har jo ikke de flammende følelsene for hverken Brann, Tippeligaen eller Viking som jo er laget i Norge. Så at andre har sterkere meninger om Brann enn meg er ikke veldig rart. Og det er jo ikke slik at bare fordi man er supporter av en klubb så skal man utelukkende uttale seg positivt om alt klubben foretar seg.

 

Det er jo på det sistnevnte poenget at det ofte skjærer seg litt mellom deg og de andre her i tråden. Hvem som er blåøyd får tiden vise. :)

 

nå må du gi deg. kanskje jeg blander deg med en annen, men mener at du har skrevet mye positivt om Brann og at det derfor har virket slik.

 

Nei, du må gi deg. Denne gangen VET eg at eg har rett. Dette kan du umulig kverulere deg ut av. For eg VET at eg vel knapt har uttalt meg positivt om Brann i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg uttaler meg ikke utelukkende positivt om alt kliubben foretar seg. Liker f.eks ikke at statoildirektøren ikke ble valgt inn fremfor de andre. Ser ikke på hvilken måte de som ble valgt inn skal kunne generere friske midler. At det skjærer seg mellom meg og enkelte som du sier det, er jo fordi enkelte ikke holder seg innenfor retningslinjene uten at jeg nevner navn på disse.

 

Det var jo ikke på det punktet jeg svarte på, men heller påstanden din om meg. Jeg kverulerer meg ikke ut av noe. men stemmer det du skriver så har jeg nok blandet deg med en annen.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
At det skjærer seg mellom meg og enkelte som du sier det, er jo fordi enkelte ikke holder seg innenfor retningslinjene uten at jeg nevner navn på disse.

 

Vel, her tar du feil. Gang på gang kommer personangrepene som en konskvens av din måte å "diskutere" på, ikke motsatt. Din måte å diskutere på kommer ikke pga personangrepene. Det blir som en høna og egget diskusjon der det bare er ett rett alternativ slik eg ser det....

 

Eg forventer ikke at du forstår ka eg meine nå, men tror andre gjør det.

 

Kan du forklare meg hvorfor det i 80-90% av alle diskusjoner der du er innblandet oppstår disse personangrepene mot deg og din person? Er det bare pga alle andre er teite? Eller er det en mikroskopisk mulighet for at det ligger noe mer bak?

 

Etter 30 år i "livet" har eg faktisk innsett at siden flere personer opp igjennom forteller meg at eg er kverulant og blir lett sint så er det kanskje en sannhet bak det.... Ikke bare kona som er gal med andre ord :p

Lenke til kommentar

Hva er min måte å diskutere på? Altså det er nok mye at folk er uenige, så går de til personangrep. 80/90% er det nok ikke.

 

vet så klart hva du mener, men det er malplassert.

 

Hva mener du med ligger noe med bak? Altså, hvis folk er uenige så får de få det frem på en annen måte enn ved personangrep. det strider med reglene og får som regel følger.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Eg har fått sagt mitt, og det på en fin måte og. Samtidig tror eg innerst inne at du forstår svært godt ka eg meiner, derfor sier eg meg ferdig. Og eg vet veldig godt at det er svært mange som er helt enig med meg. Det vises jo bare ved at i det øyeblikket du kommer inn i en tråd, f,eks ski-vm, så eksploderer diskusjonen, og i negativ retning.

 

Så det er ikke bare vi "brann-fans" som har et problem med måten du diskuterer på.

 

God jul :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg sa, malplassert. At en diskusjon "eksploderer" fordi enkelte ikke klarer å holde seg innenfor retningslinjene tar jeg ikke så tungt. Har egentlig ikke opplevd at noe har eksplodert før det kommer noen som ikke klarer å holde seg innenfor retningslinjene.

 

Du var jo ikke Brann-fan? Hvis noen saklige Brann-fans her inne er uenige med meg, så regner jeg med at de tar en saklig diskusjon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...