Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Skjønner ikkje det med å gi bentley så forbanna høg lønn, skal gi noe som helst innvirkning på spillerens prestasjon. Har rekke tilfeller der vi har skaffet oss spillere og gitt dem lønn av en annen verden, som spillerene rett og slett ikkje er vært. Gi heller en spiller en realistisk lønn og vist spilleren viser at han prestere, så kan dem heller gi han en forbedret kontrakt. Dette som Brann gjør med Bentley nå, er rett å slett gambling og det trudde eg dem hadde lært seg nå at ikkje er den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Og det virker som at du tenderer til kjent trekk man ofte ser fra medgangssupportere. Har vel ikke skrevet at du er det.

hvorfor mener du det? Medgangssupporter og kritisk til alt Brann foretar seg av prinsipp virker det som.

 

Ser da merkelig mye ut som du sa det nettopp der.

 

Det der om PL var en retorisk fremstilling av hva krav du virker å stille til spillerne

 

Ja, det skjønte eg du, og selv om eg ikke burde verdigjøre utsagnet ditt med ett svar så gjorde eg det uansett for å vise deg at det går ann å tenke på ulike måter, og ikke bare på den godtroende måten.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er derfor han får den lønnen. Uansett hvordan man har kommet frem til at han skal ha den lønnen, så legger han ett enormt forventningspress på seg selv både mtp lønnen og kjøpesummen...Hva gambling?

 

Å vist spilleren ikkje innfrir og blir benkvarmer. Benkevarmer og tener 1,8 mill synest eg er gambling. Men nå har ikkje Brann så mye spilleren å velge mellom på topp, så blir sikkert ikkje noe stort problem.

 

Men forsatt synest eg at lønnen er alt for høg.

Lenke til kommentar

hvorfor i all verden ha det som utgangspunkt at spilleren ikke innfrir? Like stor sjanse for at Bentley gjør det bra i Brann, som at andre spillere i TL kommer til å gjøre en god sesong...Sammenligner man med hva Gylfi og Bakke hadde i lønn så kan nok den rettferdiggjøres. At han blir benkevarmer er vel ytterst tvilsomt.

Lenke til kommentar

 

Og det virker som at du tenderer til kjent trekk man ofte ser fra medgangssupportere. Har vel ikke skrevet at du er det.

hvorfor mener du det? Medgangssupporter og kritisk til alt Brann foretar seg av prinsipp virker det som.

 

Ser da merkelig mye ut som du sa det nettopp der.

 

Det der om PL var en retorisk fremstilling av hva krav du virker å stille til spillerne

 

Ja, det skjønte eg du, og selv om eg ikke burde verdigjøre utsagnet ditt med ett svar så gjorde eg det uansett for å vise deg at det går ann å tenke på ulike måter, og ikke bare på den godtroende måten.

 

virker det som skrev jeg, ikke DU ER MEDGANGSSUPPORTER.

 

Det er visst bare i Brann man sier seg opp en mening om en spiller på forhånd fordi man i utgangspunktet er kritisk til ALT klubben foretar seg...

Lenke til kommentar

hvorfor mener du det? Medgangssupporter og kritisk til alt Brann foretar seg av prinsipp virker det som. I ett drømmescenario kunne vi vel hentet en stjernespiss fra PL og du ville ikke vært fornøyd...

 

Så fordi man stiller spm. tegn ved Branns overgangsmarked så er man automatisk medgangssupporter. Jeg er negativ fordi vi stiller med en klart svakere stall per dags dato enn hva vi gjorde i fjor.

 

Joda, it all makes sense now.

 

å stille spørsmålstegn er det klart du kan, men det er (ut fra mitt syn) å gjøre det når vi får en såpass god spiller som Bentley. . Men det er min mening, så får du ha din mening. At vi har en svakere stall er vi uansett uenig i. Vi har fått mer ekstremferdigheter(blant annet en targetspiss), mer kreativitet og bedre dekning på keeper og stopperplass. Men det er som sagt mitt syn, selv om jeg ikke tror at jeg er alene om å mene dette.

 

targetspiss? Har dere kjøpt flere spisser?

 

Du tenker vel ikke på bakromsspissen Ojo nå?

Lenke til kommentar

Med litt mer samspilling, enda mer topping av laget(for det var ikke det beste sammensetningen av forsvaret som spilte i går(Piotr var ikke med, Bentley er skadet...), Vi bør og skal vel ha inn flere spillere. Da helst en def.midt, høyrekant og helst en spiss og. Og kanskje en eller flere av prøvespillerne er gode? Han Diop var visst bra. Hvilken posisjon spilte han i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...