Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen overkjører vi motstanderen så til de grader. 13-1 i målforskjell på de siste 3 (!) kampene! Ikke engang de aller aller største pessimistene kan unngå å tenke gull nå, for dette her skal absolutt ikke være mulig å tape. Vi kan ta gull allerede til neste helg folkens!!

GULLET SKA HEM!

Lenke til kommentar
Igjen overkjører vi motstanderen så til de grader. 13-1 i målforskjell på de siste 3 (!) kampene! Ikke engang de aller aller største pessimistene kan unngå å tenke gull nå, for dette her skal absolutt ikke være mulig å tape. Vi kan ta gull allerede til neste helg folkens!!

GULLET SKA HEM!

9607970[/snapback]

Jeg merket meg ordene "skal absolutt ikke være mulig å tape", da gikk det ett grøss nedover ryggen på meg.

Jode jeg er optimistisk, men det er en vond vond følelse jeg har i bakhodet og den er ikke vekke enda. :huh:

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

GULLET SKA HEM!

9607970[/snapback]

Jeg merket meg ordene "skal absolutt ikke være mulig å tape", da gikk det ett grøss nedover ryggen på meg.

Jode jeg er optimistisk, men det er en vond vond følelse jeg har i bakhodet og den er ikke vekke enda. :huh:

9608114[/snapback]

De seneste årene har vi røket på dårlig høstform, og vi har vel ikke nådd så langt som dette her, med å kun trenge 5 poeng på 4 kamper. Jeg har vært skeptisk jeg og, uten tvil, men med den formen vi er i gidder jeg ikke lenger sitte å være skeptisk. Det skal noe umenneskelig til for at dette ikke går veien.

Lenke til kommentar

Faen heller eg får håpe alle sammen er klar for tidenes fest når fløyten for den siste kampen går altså. Det kommer til å være syke tilstander i sentrum:D Gleeeeeeeeeeder meg! PS: Ja er litt optimist no altså og det synes jeg at vi har lov til no!

Lenke til kommentar
Vet at alt tilsier at Brann tar gullet, men ta da ikke det helt på forskudd. Brann er Brann og vi vet alt kan skje med dette laget. Brann har tapt 4 kamper på rad før og det kan skje igjen.

9616699[/snapback]

Det er derfor selv jeg som er en stor Brann-supporter er fremdeles skeptisk. men tror det ikke skjærer seg nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...