Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At en keeper har kapteinsbind har jeg ikke noe problem med, men at Opdal står i mål for Brann i 2011 ville vært en skandale. Opdal er en av mange grunner til at vi har vært så dårlige som vi har vært i det siste. Han har hatt mange sesonger som første-keeper for Brann, og han har hatt én eneste god sesong. De fleste andre sesongene har han vært grusom. I fjor var han Tippeligaens dårligste.

 

Jeg vet lite/ingenting om vår nye keeper Piotr, men jeg håper han er hentet inn fordi han kan være en pålitelig førstekeeper i TL fra første stund. Jeg hører uansett fine ting om han i reportene fra treningskampene. Håper det vil hjelpe oss stort i den kommende sesongen med en bedre keeper.

Lenke til kommentar

en kaptein skal kunne gi klar beskjed til alle spillerne på banen omn at dette holder ikke. det virket ikke som at Opdal snakket så mye til spillerne under kamp i fjor. En kaptein skal jo kjefte på spissen om han bommer og gi keeper klar beskjed om at det han gjør er for dårlig. eller bare til alle utespillerne hvis det er en keeper.

Lenke til kommentar

en kaptein skal kunne gi klar beskjed til alle spillerne på banen omn at dette holder ikke. det virket ikke som at Opdal snakket så mye til spillerne under kamp i fjor. En kaptein skal jo kjefte på spissen om han bommer og gi keeper klar beskjed om at det han gjør er for dårlig. eller bare til alle utespillerne hvis det er en keeper.

 

Om kapteinen min hadde kjeftet på meg om jeg bommet på åpent mål, hadde jeg blitt fly forbanna. Jeg vet selvsagt at å bomme på åpent mål er elendig, og trenger ikke at kapteinen sier det samme til meg.

 

Jeg mener en kapteins oppgave er å dra laget med seg - få opp arbeidsintensiteten og drive laget fremover i motgang.

For Brann sin del er det største problemet at vår dårligste spiller har båret kapteinsbindet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lite aktivitet her i det siste. Snart Begynner sesongstarten og Første møtet er med selveste RBK. Går alltid til kamper i håpet om 3 poeng, men vil være en løgn og si at eg trur det vil bli en realitet.

 

Vurdere å gå på Brannfesten, men fikk et lite sjokk når eg leste på Brann.no at festen var den 15 Februar? Noen som var på den? Trodde denne skulle arangeres helgen før seriestart, men da tok eg skrekkelig feil.

Lenke til kommentar

 

Om kapteinen min hadde kjeftet på meg om jeg bommet på åpent mål, hadde jeg blitt fly forbanna. Jeg vet selvsagt at å bomme på åpent mål er elendig, og trenger ikke at kapteinen sier det samme til meg.

 

Jeg mener en kapteins oppgave er å dra laget med seg - få opp arbeidsintensiteten og drive laget fremover i motgang.

For Brann sin del er det største problemet at vår dårligste spiller har båret kapteinsbindet.

 

Er enig her, kapteinens oppgave er ikke å kjefte, men å få laget med seg og motivere dem!

 

Er generelt ikke noe problem med en keeper som kaptein da, men er vel enig i at Opdal trolig ikke er riktig mann..

 

Blir spennende å se hvordan det går i år :) Nærmer seg seriestart nå...

Lenke til kommentar

Bently er en dårligere utgave av Ocean. Liker svært dårlig denne trenden om å hente så mange mørkhudede til brann, er vel knapt noen som kan snakke norsk i laget nå.

 

vær så snill og ikke sammenlign Bentley med Occean. Occean er verken kant eller i nærheten av nivået.

 

Bentley er ikke på nivå med Huse, ikke i nærheten en gang.

 

nei han er kanskje ikke på nivå, men ikke i nærheten var vel å dra det litt langt. Han er ganske ung og hadde vel flere målpoeng enn o'store Prica i fjor og hadde også flere målpoeng enn Gustav. Det er ingen tvil om at vi hvis vi henter bentley så kjøper vi kvalitet...

Lenke til kommentar

kunne kanskje vært ned på 3 og, men 4 er helt greit. ikke noe mer og ikke noe mindre hvis man ser saken fra begge sider. 3 mill for en slik spiller høres ut som noe jeg selv ville vært misfornøyd med, samtidig høres jo 5 mill og for mye ut. men man skal tenke på at en klubb med god kontroll på økonomien hadde enten nektet å selge eller krevd opp mot 10 mill. Man skal være fornøyd med å få en spiller vi vet er god til 4 mill. Bedre å kjøpe en ung spiller under utvikling som allerede er god enn å hente en gratis spiller som vi aldri har sett på ett skikkelig nivå. Da kunne jo vedkommende t.o.m floppet. Dette er ett kjøp som styrker oss og da er det vanskelig å skjønne evt. kritikk i denne situasjonen her. Det er jo faktisk ikke kreti og pleti vi handler.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

 

nei han er kanskje ikke på nivå, men ikke i nærheten var vel å dra det litt langt. Han er ganske ung og hadde vel flere målpoeng enn o'store Prica i fjor og hadde også flere målpoeng enn Gustav. Det er ingen tvil om at vi hvis vi henter bentley så kjøper vi kvalitet...

Ja, han er jo dritgod.

Hele to målpoeng mer på 6 flere kamper og halvparten er innlegg på en to meter høy påle som gjør mål bare han får ballen på seg.

Men det er artig at Brann blakker seg på enda flere middelmådigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...