Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

*Rekke opp hånden*

 

Er voksen. Det er nok farsinstinktet som slår inn for å redde en forvirret sjel.

Har prøvd å forklare step_up noen ganger at Brann ikke hadde vunnet serien med Skarsfjord som trener i fjor. Etterhvert viste det seg at de "kunne" fått dobbelt så mange poeng om og vis og men.

 

Noen som skal se Bari-kamp på torsdag? Har hørt rykter om at kampen kan kjøpes på nett et eller annet sted.

 

Dette blir nok en mellomsesong for oss som følger Brann. Håper vi kan ta litt poeng på hjemmebane i det minste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvis du tror at eg kommer til å sitte å se på at brukerne her lirer av seg ene dumhet etter den andre uten å si imot så tar du feil.

This.

 

Det er selvsagt en forskjell på å motsi noen, og på å dra den samme dårlige vitsen med hyppige mellomrom i et halvt år, for å gjøre narr av noen. Det ene kalles diskusjon, det andre kalles mobbing. Jeg regner uansett med at poenget er oppfattet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på hvordan i helvete han klarer å lire seg ut slike ting. Ojo og Torp kremen av TL? Please.

 

hva ting? jeg har sagt at de i god form kan være blant de beste. Ihvertfall har treneren til Ojo sagt at han er blant de beste i TL på sitt beste. Torp er jo landslagsspiller i futsal og kan jo bli en profil etterhvert. Ser ikke noe gale i at treneren til Ojo som har sagt det, for han vet gjerne best. at Torp som futsallandslagsspiller kan bli en profil i TL, ser jeg ikke som noen umulighet...

Lenke til kommentar

Kremen av TL faktisk. :lol:

 

Er forklart ovenfor.

 

Mener du oppriktig talt at Torp og Ojo er blandt de bedre spillerne i Tippeligaen? :roll:

 

det har jeg ikke sagt nei. Du får lese det som blir skrevet ;) . Men de kan jo vise seg å bli det...

 

Min svoger vant NM i futsal for noen år siden. Var allikevel rimelig langt unna tippeliganivå....

 

Ser du så lite verdt sånne argumenter er?

 

Futsal og fotball er to forskjellige idretter med samme type ball.

 

Men var han fast på landslaget? Og de fleste som spiller på ett sånt nivå er vel ganske teknisk kompetente. jeg tror heller ikke at de plukker ut hvem som helst til å representere sine landslag.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Til sammen har dere fire over 56 000 innlegg. Og med alt det våset dere driver på med ser jeg hvorfor. Der er et mattestykke for dere ;)

 

Fra spøk til alvor så begynner de fleste(?) å bli lei hele greiene. Når 5 stk som er like sta begynner å krangle å rakke ned på hver andre så blir det aldri stopp. Det har sikkert holdt på nå i nærmere 50 sider (om ikke mer?). La Step_up være step_up, dere har sett hvordan han er, og tviler på at det kommer til å endre seg ved det første.

 

Om folk syns det er hysterisk morsomt og/eller intresangt så skal ikke jeg stoppe dere, men heller prøve å overse det.

 

de liker vel å gange da. inntil de nevner navnet, så tror jeg ikke jeg kommer til å rapportere. Inntil da sier jeg at de holder på med noen private regnestykker...Hvordan er jeg forresten? Og hva kommer ikke til å endre seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...