Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...og de er på ingen måte målgarantister.

 

Kim Ojo kommer fra 1 div, er ikke sikkert han tar nivået med en gang. Fredrik Haugen er vel 18-19år og fortsatt meget ung, kan ikke forvente at en så ung spiller skal bøtte inn med scoringer og assists. Torp er vel den jeg har mest tro på, men man har da sett mange som har floppet etter en overgang.

 

Ja, jeg er negativ av natur.

Lenke til kommentar

Jeg for min del er mindre negativ nå enn etter siste serierunde 2010. Innsatsen på overgangsmarkedet hittil i vinterpausen synes jeg faktisk har vært veldig bra. At vi per i dag holder et dårligere sportslig nivå enn vi gjorde i gjennomsnitt i fjor er meget mulig, men det er et veldig vanskelig spørsmål. Økonomisk er vi friskere, noe som er bra på lang sikt. Vi er uansett nødt til å hente forsterkninger for pengene vi fikk fra Huseklepp-salget. Noe jeg innser blir en utfordring iom at TL-klubber har en tendens til å kreve utrolig mye penger fra sine egne konkurrenter.

 

Jeg er nesten helt sikker på at vi holder oss i TL, og jeg har et håp om at vi rent økonomisk kommer til å se langt sterkere ut på samme tid neste år. Dette blir sannsynligvis en kjedelig mellom-sesong. Jeg har absolutt ikke tro på noen plassering i nærheten av Europa-kvalikk, en heller ikke noen stor frykt for 15. eller 16. plass.

Lenke til kommentar

Dere har jo kjøpt en av de bedre (lol) på Kongsvinger og en grei 1.div-spiss. Begge to har visst helt SYKE ekstremferdigheter (for å bruke Steps ord). Går så bra så...

Hahahahahaha

 

har vel ikke sagt syke, men tror de har ekstremferdigheter som gjør at de i god form er kremen av TL...

Lenke til kommentar

Trikset er å dele opp et talent i en skala fra 1 til 10.

 

Så tar man Brann spillerens "talenttall" og ..... ..... .. så får man kremen av TL!

 

Nja, ikke helt.

 

Du skal gange talenttall med hvor mange mål denne spilleren komer til å score på en sesong.

Regnestykket ser da slik ut:

 

Talenttall X Mål = Crème ala TL

 

Så la oss ta Torp, da blir det slik: 7 X 13 = 91

 

Og alt fra 90 til 100 er Crème ala TL.

Lenke til kommentar

Til sammen har dere fire over 56 000 innlegg. Og med alt det våset dere driver på med ser jeg hvorfor. Der er et mattestykke for dere ;)

 

Fra spøk til alvor så begynner de fleste(?) å bli lei hele greiene. Når 5 stk som er like sta begynner å krangle å rakke ned på hver andre så blir det aldri stopp. Det har sikkert holdt på nå i nærmere 50 sider (om ikke mer?). La Step_up være step_up, dere har sett hvordan han er, og tviler på at det kommer til å endre seg ved det første.

 

Om folk syns det er hysterisk morsomt og/eller intresangt så skal ikke jeg stoppe dere, men heller prøve å overse det.

Endret av Iceman #10
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Som om jeg skulle sagt det selv, Iceman. Denne konstante mobbingen/latterliggjøringen jeg stort sett alltid ser når jeg er innom nå og da er rett og slett bare trist. Joda, jeg skjønner jo at det sannsynligvis dreier seg om unge tenåringer som har til gode å modnes helt, men NOEN minimumskrav synes jeg man burde stille til både saklighet, og spesielt oppførsel mot andre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle akuratt til å skrive ett seriøst svar til deg, men når eg ser på siggen din hvem du er, så gidder eg ikke prøve allikevel.

 

Mitt forrige innlegg i denne tråden var den 12 Januar, og om du tar deg tid til å lese de siste 8-9-10 sidene så vil du nok se at det er ikke bare du som kommer med "voksne" og "seriøse" innlegg.

 

 

 

Og til sist, DU er jammen ikke rette personen til å begynne å diskutere hvor mange av våre innlegg som er vås og ikke.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Som om jeg skulle sagt det selv, Iceman. Denne konstante mobbingen/latterliggjøringen jeg stort sett alltid ser når jeg er innom nå og da er rett og slett bare trist. Joda, jeg skjønner jo at det sannsynligvis dreier seg om unge tenåringer som har til gode å modnes helt, men NOEN minimumskrav synes jeg man burde stille til både saklighet, og spesielt oppførsel mot andre...

 

Ja, det er sikkert bare unge tenåringer, hvem andre kan oppholde seg i denne tråden med likesinnede som dere liksom.

Lenke til kommentar
Ja, det er sikkert bare unge tenåringer, hvem andre kan oppholde seg i denne tråden med likesinnede som dere liksom.

 

Hmmm... ok? Poenget er rett og slett at jeg regner med at de som hele tiden kommer med disse stikkene ikke er voksne mennesker. Jeg håper ikke det ihvertfall, og såpass godt tror jeg om folk. Det var uansett ikke ment som noe personlig angrep på noen, jeg ville bare si at jeg også var lei av latterliggjøringen som forpester denne forumdelen.

Lenke til kommentar

Skulle akuratt til å skrive ett seriøst svar til deg, men når eg ser på siggen din hvem du er, så gidder eg ikke prøve allikevel.

 

Mitt forrige innlegg i denne tråden var den 12 Januar, og om du tar deg tid til å lese de siste 8-9-10 sidene så vil du nok se at det er ikke bare du som kommer med "voksne" og "seriøse" innlegg.

 

 

 

Og til sist, DU er jammen ikke rette personen til å begynne å diskutere hvor mange av våre innlegg som er vås og ikke.

Først og fremst så tok jeg bare deg med pga. du skrev noe nylig og ikke nødvendigvis at du har skreve så mye vås her tidligere. Vil også ligge til at jeg har da aldri bedd noen være voksene og seriøse, jeg er bare lei alt dette step_up tullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...