Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at vi offisielt har Norges beste juniorlag for tiden håper jeg vi kan begynne å få frem noen egne stortalenter i løpet av noen år, ihvertfall. Men nåløyet er trangt mellom juniorfotball og Tippeliga-fotball. Også for junior-stjernene.

Lenke til kommentar

I og med at vi offisielt har Norges beste juniorlag for tiden håper jeg vi kan begynne å få frem noen egne stortalenter i løpet av noen år, ihvertfall. Men nåløyet er trangt mellom juniorfotball og Tippeliga-fotball. Også for junior-stjernene.

Ting forandrer seg vel ikke så mye på knapt 4 måneder.

RBK var en av de beste i fjor.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Er dette Branns nye stjerne for framtiden. Er iallefall god teknisk og god ballkontroll :)

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/er-dette-branns-kommende-stjerne-3401187.html

Kom han ikke seg igjenom til Milan altså? Kjempe flott for brann, men litt synd for Kristoffer, en spiller jeg forøvrig har spilt mot for mange år siden i en cup fant jeg ut! :)

Spørst kordan du ser på det. Er større sjanse for at han får spiller for Brann enn for Milan. Men med tanke på Brann sin dårlige satsing på ungdomssiden, så kunne det vært betre i Milan. Men nå får vi berre håpe at Brann mener sirriøst med satsingen.

Lenke til kommentar

B-laget til AC Milan er sterkere enn branns a-lag og AC Milan har en hel syk talent satsing. Spillertid hadde det nok heller ikke blitt veldig dårlig med ettersom AC Milan har mange farmerklubber, men jeg er kjempe happy for at han er i Brann naturligvis! :thumbup:

Jah, kan ikkje akkurat si meg uenig i det. Desto betre vist han hadde vært der i 1 - 2 år også kommet tilbake til Brann som et enda større talent.

Lenke til kommentar

Huseklepp går til Bari, i en avtale som sikrer Brann 15-20 millioner. Det er ihvertfall ikke lenger fnugg av tvil om at Brann gjorde det rette ved å si nei til Celtics lave bud. :)

Lykke til i Italia (forutsatt at de siste detaljene kommer på plass)!

Lenke til kommentar

Lurer på om vi klarer å stille lag neste sesong...

Jaiteh klar for Randers

Posetivt for Jaithe dette. Men problem for Brann som nå har enda mindre spillere å velge mellom. Dette kan bli ein spennende sesong på kordan RS har tenkt å forme laget. Huseklepp som drar fra klubben har ligget i kortene lenge, så det burde Brann ha tenkt igjennom. Jaithe har fått liten tillit, så får håpe RS har en plan bak alt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...