Brann89 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er dette Branns nye stjerne for framtiden. Er iallefall god teknisk og god ballkontroll http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/er-dette-branns-kommende-stjerne-3401187.html Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 I og med at vi offisielt har Norges beste juniorlag for tiden håper jeg vi kan begynne å få frem noen egne stortalenter i løpet av noen år, ihvertfall. Men nåløyet er trangt mellom juniorfotball og Tippeliga-fotball. Også for junior-stjernene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har det ikke vært Branns problem før at de ikke har brukt juniorene noe særlig mye? Husker ikke om det er Brann, men tror det. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Har det ikke vært Branns problem før at de ikke har brukt juniorene noe særlig mye? Husker ikke om det er Brann, men tror det. Nei, da tar du skrekkelig feil Endret 30. januar 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) I og med at vi offisielt har Norges beste juniorlag for tiden håper jeg vi kan begynne å få frem noen egne stortalenter i løpet av noen år, ihvertfall. Men nåløyet er trangt mellom juniorfotball og Tippeliga-fotball. Også for junior-stjernene. Ting forandrer seg vel ikke så mye på knapt 4 måneder. RBK var en av de beste i fjor. Endret 30. januar 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er dette Branns nye stjerne for framtiden. Er iallefall god teknisk og god ballkontroll http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/er-dette-branns-kommende-stjerne-3401187.html Kom han ikke seg igjenom til Milan altså? Kjempe flott for brann, men litt synd for Kristoffer, en spiller jeg forøvrig har spilt mot for mange år siden i en cup fant jeg ut! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er dette Branns nye stjerne for framtiden. Er iallefall god teknisk og god ballkontroll http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/er-dette-branns-kommende-stjerne-3401187.html Kom han ikke seg igjenom til Milan altså? Kjempe flott for brann, men litt synd for Kristoffer, en spiller jeg forøvrig har spilt mot for mange år siden i en cup fant jeg ut! Spørst kordan du ser på det. Er større sjanse for at han får spiller for Brann enn for Milan. Men med tanke på Brann sin dårlige satsing på ungdomssiden, så kunne det vært betre i Milan. Men nå får vi berre håpe at Brann mener sirriøst med satsingen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 B-laget til AC Milan er sterkere enn branns a-lag og AC Milan har en hel syk talent satsing. Spillertid hadde det nok heller ikke blitt veldig dårlig med ettersom AC Milan har mange farmerklubber, men jeg er kjempe happy for at han er i Brann naturligvis! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 B-laget til AC Milan er sterkere enn branns a-lag og AC Milan har en hel syk talent satsing. Spillertid hadde det nok heller ikke blitt veldig dårlig med ettersom AC Milan har mange farmerklubber, men jeg er kjempe happy for at han er i Brann naturligvis! Jah, kan ikkje akkurat si meg uenig i det. Desto betre vist han hadde vært der i 1 - 2 år også kommet tilbake til Brann som et enda større talent. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er dette Branns nye stjerne for framtiden. Er iallefall god teknisk og god ballkontroll http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/er-dette-branns-kommende-stjerne-3401187.html Han har jeg spilt på lag med i flere år og gått i klasse med. Ganske god fotballspiller, satser på at han i det minste kommer seg opp på a-laget. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Huseklepp går til Bari, i en avtale som sikrer Brann 15-20 millioner. Det er ihvertfall ikke lenger fnugg av tvil om at Brann gjorde det rette ved å si nei til Celtics lave bud. Lykke til i Italia (forutsatt at de siste detaljene kommer på plass)! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Og de 15-20 mill'ene tar RBH og gjengen i lommene sine og sniker seg hjem og stapper dem ned i madrassene sine og sover gullene godt alle sine dager. Nei, de har vi ikke sett. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lurer på om vi klarer å stille lag neste sesong... Jaiteh klar for Randers Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Forundrer meg ikke om Brann rykker ned neste år. Hvem skal score målene? Hvem skal gi assistene? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lurer på om vi klarer å stille lag neste sesong... Jaiteh klar for Randers Posetivt for Jaithe dette. Men problem for Brann som nå har enda mindre spillere å velge mellom. Dette kan bli ein spennende sesong på kordan RS har tenkt å forme laget. Huseklepp som drar fra klubben har ligget i kortene lenge, så det burde Brann ha tenkt igjennom. Jaithe har fått liten tillit, så får håpe RS har en plan bak alt dette. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tror neste sesong blir en begredelig sesong. Huse og PVM ut, de to største stjernene og egentlig de som var grunnen til at vi berget plassen i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dere har jo kjøpt en av de bedre (lol) på Kongsvinger og en grei 1.div-spiss. Begge to har visst helt SYKE ekstremferdigheter (for å bruke Steps ord). Går så bra så... Hahahahahaha Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dere har jo kjøpt en av de bedre (lol) på Kongsvinger og en grei 1.div-spiss. Begge to har visst helt SYKE ekstremferdigheter (for å bruke Steps ord). Går så bra så... Hahahahahaha Carl-Erik torp er jo et grett kjøp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Som du sier, greit kjøp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Erik Mjelde fikk langefingeren på høgre hand ut av ledd etter en duell på dagens trening. Lege Asle Kjellesen fikk brakt Mjelde til Sykehus, der han fikk sydd fingeren sammen igjen. Legene til Brann hadde ikkje med utstyr til å gjøre dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå