Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av alle ting;

jeg er faktisk enig med deg Step_up.

 

Hadde jeg aldri trodd. Holmvik var langt i fra den dårligste i 2010, og jeg synes faktisk ikke Fakiri forsvarte plassen bedre enn Holmvik. Likevel har vår gudebenådede trener valgt å kjøre Holmvik på tribunen.

 

Skarsfjord har vel en plan - jeg ser den bare ikke fra hvor jeg sitter.

Lenke til kommentar

Av alle ting;

jeg er faktisk enig med deg Step_up.

 

Hadde jeg aldri trodd. Holmvik var langt i fra den dårligste i 2010, og jeg synes faktisk ikke Fakiri forsvarte plassen bedre enn Holmvik. Likevel har vår gudebenådede trener valgt å kjøre Holmvik på tribunen.

 

Skarsfjord har vel en plan - jeg ser den bare ikke fra hvor jeg sitter.

 

takk for støtten i den saken, også mener jeg jo og at det er vanskelig å mene det du mener helt nederst.

 

Hadde han fått en hel sesong i fjor så kunne han kanskje tatt en veldig god plassering. Og dessuten så må man jo faktisk se at han brukte en spilleplan for å ta alle poengene han tok forrige sesong. 24 poeng på den tiden er slett ikke verst...

 

Noen spillere har vel klippkort på sine posisjoner på banen. Håper dette forandre seg til 2011 sesongen. Håkon Opdal får konkuranse med Piotr og Fakiri får konkuranse med Kalvenes og Holmvik.

Det er de 2 spillere som har fått mer spilletid i 2010 enn det dem burde.

 

Ja Opdal får ihvertfall konkurranse og Skarsfjord kommer nok til å benytte Hassan på høyrebacken...I tillegg så jeg at Kalven hadde bindet i den siste kampen, noe som da betyr fast plass...

Lenke til kommentar

Hadde han fått en hel sesong i fjor så kunne han kanskje tatt en veldig god plassering. Og dessuten så må man jo faktisk se at han brukte en spilleplan for å ta alle poengene han tok forrige sesong. 24 poeng på den tiden er slett ikke verst...

Skikkelig imponerende. Eggen tok bare 44 poeng på samme tid.

Lenke til kommentar

Da kunne han altså tatt 88 om han fikk hele sesongen? :hmm:

 

hæ?

 

Hadde han fått en hel sesong i fjor så kunne han kanskje tatt en veldig god plassering. Og dessuten så må man jo faktisk se at han brukte en spilleplan for å ta alle poengene han tok forrige sesong. 24 poeng på den tiden er slett ikke verst...

Skikkelig imponerende. Eggen tok bare 44 poeng på samme tid.

 

vi tok ihvertfall poeng mer enn bronsemedaljør TIL gjorde i samme tidsrom...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...