Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annan verdt mer? Ingen har da vel noen gang vært villige til å legge inn bud på noe særlig over 10 millioner kr? Så markedsprisen er ikke spesielt høy. Det er mulig han "tar det med ro," men han vil selvsagt til en større klubb han og, akkurat som Huseklepp.

Hyklerisk å kritisere det ene avslaget, og ikke det andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Verdensklasse" er et relativt begrep, men jeg ville sagt at Huseklepp er like lite i verdensklasse som Annan.

Uansett har det ingen verdens ting med saken å gjøre. Skal man diskutere prisforskjeller på spillere, må man selvsagt benytte seg av markedspris, altså det evt kjøpere er villig til å betale.

Lenke til kommentar

Haha. Nå er du ute på dypt hav Husam.

Annan er absolutt en av de beste når det kommer til posisjonen sin. Nevn noen som er bedre? Når det gjelder ryddejobben defensivt sammenlignes Annan med Makelele. Grunnen til at han ikke er kjøpt enda er det nette grunnen for at han er for "liten"

Edit :

Diskusjon.no _O_

Endret av Shurger
Lenke til kommentar

Bytte tema? Det var for å bevise at han faktisk er i en nokså mye høyere klasse enn det Huseklepp er. Om dere hadde hatt Annan og vi Huseklepp hadde jeg sagt det samme. Annan er TLs beste spiller, det er ikke Huseklepp.

Muligens, alle har supporterbriller. Og hva våre subjektive oppfatninger av Huseklepp/Annans verdi er, er derfor helt uinteressant. Den eneste måten å få en objektiv fasit på hva markedsprisen er, er ved å se hva andre klubber er villige til å betale.

Shurger: Du kan le til du spyr for min del, det er uansett ingen som i øyeblikket er interessert i å kjøpe Annan for noe særlig mer enn 1 mill euro uansett. Det er virkeligheten, og jeg foreslår at vi forholder oss til den.

At du samenlikner Annan med Makelele er omtrent like mye verdt som om jeg hadde sammenliknet Huseklepp med Berbatov. Subjektive vurderinger, ikke fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er faktisk enig med Brann denne gang. Budet burde vært på rundt 10-12M og utbetalt i en engang for at det er aktuelt for Brann å selge. Hardball skal ha store deler av summen, og RBH har lovet Fyllingen noe. På en annen side er avtalen med Fyllingen muntlig, og sannsynligvis utgått.

RBH har etterhvert lært at en gentlemens agreement ikke er verdt en shit.

Signaleffekten Brann sender ut til andre talenter kan derimot bli tatt negativt opp. Brann ønsker ikke å selge talenter til utlandet, til tross for at spilleren selv ønsker å forlate klubben. Brann er altså ikke et springbrett til større klubber i utlandet.

Thorbjørnsen sa vel i en setning til avisen at den muntlige avtalen utgikk i fjor sommer, så ser ikke helt hvordan det kan tolkes annerledes. Med mindre Thorbjørnsen har ordlagt seg uheldig, så har vel ikke Erik noe å klage over...Dessuten er prisene til og med under markedspriser dersom man sier at de store stjernene i TL er verdt 20/30, de gode spillerne i TL med ferdigheter utover det vanlige 10, og en spiller litt over gjennomsnitt er veerdt 5 mill. en ganske fornuftig og riktig prissetting spør du meg.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...