Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ingen andre enn du som har nevnt 6.mai...

 

hæ? det er funnet ut hva han mente...hva er det du snakker om?

 

Eg tror at hvis Nilsen hadde fortsatt så hadde han fått 3x så mye poeng. Tid er viktig.

 

tid er kanskje viktig, men hvordan i all Verden skulle planløse og taktisk svake Steinar Nilsen klare å ta tre ganger så mye som det han tok hvis han hadde fortsatt? Kan jeg ikke i mine villeste fantasier forestille meg at han kunne klart slik han fremsto i Brann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør tråden langt lettere å lese om man skriver så rett og tydelig man kan. For min del kan du godt putte store bokstaver i starten av setninger.

 

Verden skrives bare med stor V når du starter setningen med dette ordet.

 

Som vanlig skrives det om talenter i Brann pre-season. Vi får se hvor mange av disse som får spille.

Lenke til kommentar

Som vanlig skrives det om talenter i Brann pre-season. Vi får se hvor mange av disse som får spille.

 

Tror nok de blir backups med det første. Forutenom korken som den eneste under 21 i forsvar, så blir det vel bare Haugen som kan bli fast blant spillere i talentalderen. Nå er jeg mest spent på hvordan førsteelleveren blir seendes ut. Tror den kan bli seendes ut sånn:

 

4-2-3-1:

 

Piotr

 

Sævarsson-Zsolt-Amankwah-Kalven

 

Austin-Torp

 

Huseklepp/erstatter-Haugen-Mjelde(K)

 

Ojo

 

Reserver:Opdal,El Fakiri,Haugsdal,Grorud,Holmvik,Kalve,Jaiteh,Gustav,Juninho,Finne?

 

Så vet jeg ikke hvem Rune har tenkt å fylle på med av juniorne, men Birkelund har da hospitert mye, skal Næs lånes ut? Han kunne jo kanskje bli tatt med her? Man ser vel på en annen sentral og...Føler vi hadde trengt en etalbert spiss til, men Ojo og Gustav kommer mnok til å score masse mål i år, så er vel ikke så farlig...

Lenke til kommentar

Verden er inget egennavn, derfor liten bokstav.

 

Jaja, får bruke Tellus da...

 

Eller kanskje skrive "verden" som normale og åndsfriske personer gjør.

 

Anyway: Tror dere Huse blir solgt? Han virker jo gira på det og har sagt seg villig til å droppe å ta i mot utestående lønn på ca. 2mill.

 

er det noe spesiellt du vil frem til. liker ikke undertonen i den første setningen...

 

Det virker som at CL er alt som står i hodet på gutten, så da er det vel opp til styret ettersom den muntlige avtalen løp ut ved sommervinduet som Lillejord sa...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Brann ødelegger vel ingenting. Styret har da bare forbeholdt seg til den muntlige avtalen som løp ut i sommer som det og har blitt bekreftet av Lillejord. i tilleg var det vel bare 3 mill med en gang så budet er jo over 15 mill for lavt siden man vil vel ha pengene med en gang(er uansett for lavt med ca 8-10 mill). og sist, men ikke minst så burde faktisk Celtic se det åpenbare at man ikke kan selge en norsk klassespiller som beviselig kan prestere internasjonalt for en slikk og ingenting.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Er faktisk enig med Brann denne gang. Budet burde vært på rundt 10-12M og utbetalt i en engang for at det er aktuelt for Brann å selge. Hardball skal ha store deler av summen, og RBH har lovet Fyllingen noe. På en annen side er avtalen med Fyllingen muntlig, og sannsynligvis utgått.

 

RBH har etterhvert lært at en gentlemens agreement ikke er verdt en shit.

 

Signaleffekten Brann sender ut til andre talenter kan derimot bli tatt negativt opp. Brann ønsker ikke å selge talenter til utlandet, til tross for at spilleren selv ønsker å forlate klubben. Brann er altså ikke et springbrett til større klubber i utlandet.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Veldig, veldig bra avgjørelse av Brann, med bakgrunn i informasjonen vi har fått fra media. Det er ikke vanskelig å lese mellom linjene at Celtic hadde nærmest null slingringsmonn i forhandlingene. Å selge Huseklepp for mindre enn 15-20 mill ville vært en vits, spesielt når vi vet at Hardball eier halvparten av spilleren og profitten ved salg.

 

Jeg er positivt overrasket over Brann så langt i vinterhalvåret. Stallen trenger flere forsterkninger for at jeg skal se lyst på fotballåret 2011, men gutta på Stadion skal ha ros så langt. Beslutninger som virker både sportslig gode og økonomisk forsvarlige har det ikke gått inflasjon i de siste tre-fire årene.

Lenke til kommentar

Skal Ærlig innrømme at når eg hørte dette på p3 nyhetene på jobb at eg mente dem burde selge han, siden han var villig til å droppe sign-on free "usikker på kordan det skrivet" beløpet for å kunne få dra til Celtic. Men når eg fikk tenkt over saken, så kan det være fult mulig at Celtic berre prøver å drøye tid og håpe at Brann og RBH gir etter.

På en måte føler eg med han, så eg håper dette berre er en taktisk vurdere fra Celtic og når dem skjønner at Brann står på sitt at dem gir etter.

 

For så mye som Huseklepp har ofret for Brann, så fortjener han å få oppfylt sitt ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...