Deleted__- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Var på kampen idag, og som den tromsøfanen jeg er, så må jeg si at jeg ble ganske imponert. I stygt regnvær, og med "bare 12000-13000" fans på tribunen var det likevel enormt med liv. Verdige vinnere av Tippeligaen 2007. 9558439[/snapback] Så deg på tv. Du tok jo faen bilder. Ja, jeg så kampen på nytt når jeg kom hjem. Uansett var det vel 17300 som var tilskuertallet. Minus maks 1000 ubenyttede seteplasser. Skandale at Brann ikke har senka innbytterbenken enda. Ikke rart at plassene bak innbytterbenken er sperra av når de ikke ser en dritt. Det var jo i de originale planene at man skulle grave "hull" til innbytterbenken som de har på mange internasjonale arenaer, slik at innbyttere må gå et eller to trappetrinn opp for å komme seg vekk fra innbytterbenken. Jeg tipper det var ca 16500 på kampen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Var Ijeh utestengt i to uker? I-så-fall 9583075[/snapback] Hva, Hvorfor, når? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tv = Rikskjendis Snakker vi close up eller bare en av mengden? Hadde vært fett å vite ass... Vedder på at kompisen har alt på PC-en så da kan jeg nok få se det der. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det var deg, Martin og Øyvind. Man så i tillegg noen rader over og noen rader under, men så tydelig at det var deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Chelsea dropper Brann Det blir ingen treningskamp mellom Brann og Chelsea på Stadion. Årsaken er det store frafallet i Chelseas tropp grunnet landskamper. Jon Obi Mikel i likhet med resten av Chelsea-stjernene må prioritere landslag overfor tur til Bergen. Etter planen skulle den engelske storklubben gjeste Bergen og Brann for treningskamp 14. oktober - som er en internasjonal dato. Chelsea håpet å stille med et slagkraftig lag, som også var en forutsetning for Brann sin del, men med obligatoriske landskamper i tillegg til at Elfenbenskysten (Didier Drogba) og Nigeria (Jon Obi Mikel) skal ut i landskamper, klarer Chelsea ikke å stille et sterkt lag. Chelseas sportsdirektør Frank Arnesen beklaget forfallet overfor sin venn og Branns tidligere direktør Knut N. Kristiansen. Arnesen ønsker imidlertid at klubbene møtes til dyst ved en senere og mer passende anledning. Det var Chelsea selv som ønsket å spille treningskamp mot Brann. José Mourinhos avgang som manager hadde ingen påvirkning på avlysningen og den nye manageren var innstilt på å spille denne kampen, inntil de talte opp tilgjengelige spillere for denne datoen. - Det hadde passet godt med en kamp denne helgen og vi ser på muligheten for å finne en annen motstander, sier Branns sportssjef Roald Bruun-Hanssen. For de skuelystne får avlysningen ingen praktisk betydning da billettsalget for denne kampen ikke var åpnet. kilde: brann.no Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kan ikke si det var så stor skuffelse. Hverken Brann eller Chelsea hadde stilt med A-laget. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Chelsea tør ikke møte Norske lag lenger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hehe, kanskje dei hadde akseptert om dei knuste RBK på Stamford. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dæven, har nerver nå. Håper Viking går på en smell ikveld, så e det bare å gjøre seg klart mentalt for en kjempekamp imorgen. Kanskje like greit eg ska på jobb når kampen går Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Morgendagens lagoppstilling: ----------------------------Håkon Opdal---------------------------- -Bjørn Dahl, Kristjan Örn Sigurdsson, Olafur Örn Bjarnason, Ramiro Corrales- ----Jan Gunnar Solli, Martin Andresen, Eirik Bakke, Petter Vaagan Moen---- ----------------Thorstein Helstad, Armann Björnsson------------- KILDE Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Få arman til helvete ut av start oppstillingen mons! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Azar kommer inn fra pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Det er ikke for tidligt edit: Jeg ville heller prøvd med Sjøhage istedenfor Armann, siden Armann har bevist at han ikke duger som spiss... Endret 30. september 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 edit: Jeg ville heller prøvd med Sjøhage istedenfor Armann, siden Armann har bevist at han ikke duger som spiss...9604141[/snapback] Jammen Armann scoret jo så mange mål i en eller anne cup-kamp mot 2. divisjonslag ellernoe! Jeg skjønner ikke hvorfor Mjelde er så glad Bjørnsson og Bjarnasson - vi har vel så gode erstattere (Walde og Sjöhage) - men de får jo så å si aldri spilt. Walde spilte jo greit mot Brugge. Håper virkelig Huseklepp kommer inn for Solli i andre - Huseklepp er farligere enn Solli. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tja, Huseklepp har hatt ein del gode innhopp, men jevnt over synest eg Solli bidrar meir til laget. Armann har vel 1 mål på 11 kampar i Tippeligaen i år, fant ikkje noko statistikk over antal minutter riktignok. Eg kunne godt tenke meg å sjå Walde eller Sjöhage på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Alt i alt er Solli en bedre spiller en Erik Huseklepp. Men akkurat nå er Huse i toppform, og det beste alternativet. Planen med Azar etter pause er vel at det blir lettere for ham etter at de andre har kjempet i 45min og er litt slitne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nå tar vi dette dere! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 I fjor klarte jo brann en god del elendige andreomganger. La oss håpe denne kampen holder seg som den har gjort sålangt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Andre omgang har jo vore Brann sin store styrke i år, med ein god første i tillegg må det jo bli bra. Vaagan Moen har verkeleg satt Fredrikson på prøve i dag, god kamp frå han. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fantastisk omgang av Vaagan Moen! Dette her skal vi ta nå. Stabæk er ute, Lillestrøm er ute, det er kun Viking igjen, 7 poeng bak! Har vært skeptisk hittil, men nå er jeg virkelig ikke lenger i tvil, gullet ender i Bergen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå