iDude Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ser ut som at Winters og spesielt Miller har laget en liten kvalme i brannleiren. Nå som Per-Ove har gått av, begynner jeg å lure på hva som skjer. Og når samtidig de sier det er flere spillere som er misførnøyd med Mons. Skjønner meg ikke helt på Brann lengre. De slipper vel alle bombene etter sesongen pga gullkampen kan jeg tenke meg. Men syntes ikke Per-Ove burde gå. Han har gjort en god jobb. 7208450[/snapback] Enig, peddien har gjort en god jobb. Det ligger nok "mer" bak dette enn hva vi får se nå i alle fall. Men at sportslig leder peker på manglende sportslig suksess som grunnen til at han går er jo et spark i siden til Mjelde. http://fotball.bt.no/kommentar/article68354.ece Endret 3. november 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Sitter nå her og ser Viking - Brann, og 4-0 er resultatet som står. Greit å ikke ha allverden å spille for, men når jeg som vaskeekte Brannsupporter sitter her og ser på, tenker jeg at Brann-laget må være relativt egoistisk. Unner ikke supporterne sine mye underholdning, det er da helt sikkert. Grunnen til at jeg kjenner at jeg blir litt småirritert er at jeg bor nettopp i rogaland, og dere kjenner siddisene, litt medgang så er det å hakke på de supporterne som ble totalt ydmyket kvelden før. Endret 5. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Haha, bare spør hvilken medalje de vant i år, så får vel pipen en annen låt Men er enig at dette var litt pinlig. Synes ihvertfall Brann-spillerene kunne gjort en real innsats, virker som om det bare er Vaagan Moen og Huseklepp som gidder prøve, de andre bare dilter rundt om i regnet. Uansett, jeg unner Viking en plass i Eliteserien. Oss vestlendinger må holde sammen, og kjempe mot slemme østlendinger og nordlendinger. Så bra jobbet Viking, dere fortjener en plass i den gjeveste ligaen! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fy faen dette er pinlig. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jaja, 5-0 og Ijeh viser oss hvem han er. Skuffendes, blir litt lei meg. Brann-spillerne henger fint med til 1. målet. Så gidder de ikke mer. Hvorfor ofre noe når sølvet allerede er sikra tenkte. Så sier som ibrotha sa: Fy faen dette er pinlig. 7224344[/snapback] Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er flau over Brann... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Akk, akk. Vet ikke hva som gikk galt i dag, men ALLE lagene som behøvde å vinne fordel Viking, vant. Tilfeldig? Lenke til kommentar
rasmus_brann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pinlig at Brann ikke gidd å satse i denne kampen. Blir forbannet på samtlige spillere (ikke Huseklepp og PVM de gjorde en bra kamp) Og det at flere spillere " slipper" å spille denne kampen er helt utrolig, de skylder på sykdom osv. men det e bare piss! Skjerpings, dette har skjedd før Les. Åtvidasberg i UEFA-cupen. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Brann har startet ganske greit i Royal League. 3-1 mot RBK og 2-2 mot Helsingborg, ser jo ut som om vi er på god vei mot videre spill! Også veldig deilig å se Rosenborg med 0 poeng og 2-6 i målforskjell Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Brann har startet ganske greit i Royal League. 3-1 mot RBK og 2-2 mot Helsingborg, ser jo ut som om vi er på god vei mot videre spill! Også veldig deilig å se Rosenborg med 0 poeng og 2-6 i målforskjell 7371601[/snapback] Jaa, og ikke minst 3-1 tapet ... Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Da var de nye Brann-draktene klare Stilige synes jeg! Liker Kappa som ny sponsor. Endret 2. desember 2006 av ZlaleX Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Utrolige tøffe drakter som blir ødelagt av en stor stygg flekk (Toro merket). Merkelig og plagsom plassering, samt at rødfargen ikke matcher rødfargen til drakten. Nå kommer jeg til å være irritert hver gang jeg kjøper Toro ting i butikken Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er tre drakter, rød vanlig drakt, svart bortedrakt og hva er den blå stilfule til? Digger den blå,men den svarte er kulest! Lenke til kommentar
FM Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Utrolige tøffe drakter som blir ødelagt av en stor stygg flekk (Toro merket). Merkelig og plagsom plassering, samt at rødfargen ikke matcher rødfargen til drakten. Nå kommer jeg til å være irritert hver gang jeg kjøper Toro ting i butikken 7407855[/snapback] Enig der. Utrolig dårlig plassering. Den svarte var fet! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kikki Sørum likte de, så da må de jo være bra 1 Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Enig i at Toro logoen var nokså malplassert, men drakten ellers var veldig fin Den blå er vel bare i spesielle tilfeller der begge de andre kolliderer med andre lagets og dommerens farger? Ikke sikker, bare tipper Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Enig i at Toro logoen var nokså malplassert, men drakten ellers var veldig fin Den blå er vel bare i spesielle tilfeller der begge de andre kolliderer med andre lagets og dommerens farger? Ikke sikker, bare tipper 7410960[/snapback] Kan være enig i at den logoen gjør drakten litt rotete. Men liker det nye snittet, så tenker ikke så mye på det. Den blå skal brukes i kamper hvor fargene kolliderer alt for mye ja. Stemmer godt det. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Huff. Hardt å se Gashi i en annen drakt enn Vålerenga drakten Men den svarte var jo rå da. Selv om det er alt for mye reklame på draktene. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Huff. Hardt å se Gashi i en annen drakt enn Vålerenga drakten Men den svarte var jo rå da. Selv om det er alt for mye reklame på draktene. 7412598[/snapback] Litt enig, VIF-draktene er mye mer stilrene i så måte, de skal dere ha Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Toro-logoen ser jo ut som en klatt tomatsuppe jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå