Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Brann var fantastisk på høsten. Tok hele 2 poeng mer enn i vårsesongen.

 

Hjemmestatistikk som følger på høsten:

U Brann - Stabæk

U Brann - Molde

U Brann - Viking

B Brann - Rosenborg

H Brann - Hønefoss (Jay! Vi slo en av dumpekandidatene!)

H Brann - Kongsvinger (Enda en!)

U Brann - Odd

 

10 poeng på 7 kamper.

Stabæk var elendig, og vi burde tatt dem. Molde var elendig.. Viking...

 

Bortsett fra seieren borte mot Tromsø, var vi elendig på høsten også. Det kan umulig bli verre i år. Da rykker vi rett ned.

 

om de bare tok to poeng mer sier da ingenting. Brann tok 16 poeng første halvdel. Rune tok seks av de. De 6 poengene klarte han å ta på to kamper på rad. skulle fortelle alt om at Nilsen var ett ganske stort problem. Apropos TIL så tok Brann kun 2 poeng mindre enn nettopp bronsemedaljør TIL.(Elendig, nei) Sier litt om hva Brann og Skarsfjord har potensiale til med en bedre stall. .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha! Imponerende!

 

 

Og jeg elsker den gange-med-to-teorien til Step. Fantastisk. :lol:

 

 

Ellers synes jeg det var artig da jeg fant et innlegg fra mai var det vel der Step skryter på samme måte av Nilsen som han gjør av Skarsfjord nå. Da Skarsfjord tok over var plutselig Nilsen helt ubrukelig etter at han har blitt skrytt av. Fancy shit det der.

 

Må bare le av den runkingen din til Ojo, Step.

 

hva gange med to? jeg har ikke en sånn teori, men jeg har en teori om at han kunne doblet hvis du faktisk leser på denne siden. Kan aldri huske å ha skrytt av Nilsen. neppe i mai...

hvilken runking?

 

Step_up: Er ikkje å dobble, det samme som å gange noe med 2?

Eg vil no påstå at Brann under Nilsen spile mye mer underholdene fotball. Det var uttellingen som manglet, men så er å skåre mål den viktigste tingen i fotballen.

 

nå har jeg skrevet at Skars med en hel sesong kunne fått dobbelt så bra fangst med en hel sesong. sier ikke noe om ganging her. Det blir kanskje ganging, men med det sagt at poengene da skulle tas i løpet av en hel sesong. Brann under Nilsen så ut som en planløs saueflokk som så ut som at de ikke hadde anelse om hva de skulle gjøre og ikke minst hjelpeløse i forsvar.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

nå har jeg skrevet at Skars med en hel sesong kunne fått dobbelt så bra fangst med en hel sesong. sier ikke noe om ganging her. Det blir kanskje ganging, men med det sagt at poengene da skulle tas i løpet av en hel sesong. Brann under Nilsen så ut som en planløs saueflokk som så ut som at de ikke hadde anelse om hva de skulle gjøre og ikke minst hjelpeløse i forsvar.

 

Men å få dobbelt fangst av det man har, er jo det samme som å gange. Fks.

Skafsjord fikk 30 poeng gjennom en halv sesong, og du seier at man da skulle dobblet den summen gjennom ein heil sesong som blir 60.

 

Kva er da 30x2?

Lenke til kommentar

Se i overgangstråden til Brann du.

 

det var bedre...

 

Skryt i forhold til det utgangspunktet at han var en elendig trener og var det vi måtte klare oss med. hva med det?

 

Men å få dobbelt fangst av det man har, er jo det samme som å gange. Fks.

Skafsjord fikk 30 poeng gjennom en halv sesong, og du seier at man da skulle dobblet den summen gjennom ein heil sesong som blir 60.

 

Kva er da 30x2?

 

 

hæ? nok en gang, jeg har sagt at jeg tror at han kunne tatt det dobbelte av det han tok med en hel sesong. han tok 24 poeng, hadde han fått en hel sesong så tror jeg han kunne tatt 48.

48 er det dobbelte av 24. da skulle det være oppklart.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Men å få dobbelt fangst av det man har, er jo det samme som å gange. Fks.

Skafsjord fikk 30 poeng gjennom en halv sesong, og du seier at man da skulle dobblet den summen gjennom ein heil sesong som blir 60.

 

Kva er da 30x2?

 

 

hæ? nok en gang, jeg har sagt at jeg tror at han kunne tatt det dobbelte av det han tok med en hel sesong. han tok 24 poeng, hadde han fått en hel sesong så tror jeg han kunne tatt 48.

46 er det dobbelte av 24. da skulle det være oppklart.

 

Orker ikkje diskutere mer om dette, siden eg selv synest det blir heilt feil å gjør det på den måten.

Lenke til kommentar

kan ikke se at jeg har skrevet det 6.mai...sto ihvertfall ikke noe der.

Kan ha noe med at du skrev det 7. mai...

 

1.da må man skrive 7.mai og ikke 6.mai.

 

Ingen andre enn du som har nevnt 6.mai...

 

Spesielt med tanke på at han tok 24 poeng på 18 kamper, ikke 15.

 

hva har det med saken å gjøre når jeg har sagt at jeg tror at han kunne tatt 48 poeng i løpet av hele den siste sesongen hvis han hadde fått lede laget hele sesongen?

 

Eg tror at hvis Nilsen hadde fortsatt så hadde han fått 3x så mye poeng. Tid er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...