Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ojo er verdt rundt 200M, klart de ikke godtar hva som helst i bud.

 

Jeg vet fint lite om Ojo, bortsett fra at X-treneren skryter av han, i tillegg til diverse rykter i aviser. Faktum er at hadde han vært verdensstjerne, ville han aldri signert for Brann. Vi rykket nesten ned i år, i den dårligste TL som har vært på mange år sett i forhold til andre land serier. (Ingen som hevded seg i Europa?)

Lenke til kommentar

det er hjelpeløst med deg sovehest ihvertfall, for du er bare mest mulig negativt innstilt uansett og åpner ikke for at de dårlige resultatene kan ha mye med Nilsen å gjøre.. Tenk hvis Nybergsund hadde takket ja til budet fra Atletico...Gå inn på Brann.no og hør hva Rune sier om han da vel.

 

først og fremst ble det da grei avstand ned til kvallik til slutt.

Og bare så alle kan være sikre på hva jeg har skrevet, så synes jeg at Rune lå en enkel og grei spilleplan og klarte beviselig å få spillerne til å yte mer av det de kan. Har man den evnen så har man den. Og da er det mye lettere å gjenskape slike prestasjoner gang etter gang, så jeg tror at Rune kunne tatt rundt det dobbelte av hans fangst i fjor som var 23 poeng...Det dobbelte av 23 er 46 som da ville holdt til fjerdeplass. Jeg synes han viste ganske greit frem i fjor at han har evnene til det. Nilsen hadde ikke de samme evnene og måtte til slutt gå...

Lenke til kommentar

Men slike kilder

 

"Atlético har allerede lagt inn et bud på spissen, men det ble avslått av klubben med beskjed om at de ønsker en betydelig høyere overgangssum, skriver Østlendingen."

 

 

Så tror jeg ikke et kvakk på det. Østlendingen for pokker?

 

hvorfor i all Verden skulle klubben lyve om det?

Lenke til kommentar

Nå må du for en gangs skyld slutte med den synsingen din Step_up. Uten PvM i fjor hadde vi rykket ned og det er ikke Skars som reddet plassen vår. Å tro på alt han sier er som å høre på hva Harry Redknapp har å si.

 

Vi hadde ikke komt på en 4 plass slik som vi spilte i fjor, basta. Da skulle vi klart oss like bra som den ene kampen mot Tromsø i hver kamp. Det er ikke å være negativ, det er å være realistisk.

Lenke til kommentar

Men slike kilder

 

"Atlético har allerede lagt inn et bud på spissen, men det ble avslått av klubben med beskjed om at de ønsker en betydelig høyere overgangssum, skriver Østlendingen."

 

 

Så tror jeg ikke et kvakk på det. Østlendingen for pokker?

 

hvorfor i all Verden skulle klubben lyve om det?

 

Jeg har kun sett at Østlendingen har meldt det. Kildene til tv2sporten og vg baserer seg på ei dritt avis fra østlandet.

Lenke til kommentar

Men slike kilder

 

"Atlético har allerede lagt inn et bud på spissen, men det ble avslått av klubben med beskjed om at de ønsker en betydelig høyere overgangssum, skriver Østlendingen."

 

 

Så tror jeg ikke et kvakk på det. Østlendingen for pokker?

 

hvorfor i all Verden skulle klubben lyve om det?

 

For å presse opp prisen og gjøre spissen mer attraktiv for andre klubber?

 

"Wow, atletico er interessert i han, da må han være en klassespiss"

 

^Er omtrent det du har sagt de siste to sidene.

Lenke til kommentar

Tilbudet er ekte, men nå skal det sies at Atletico både har et B og et C lag som spiller nede i divisjonene, med rundt 50 spillere på. Jeg er selfølgelig kjempe fornøgd med Ojo til Brann, men har store tvil på at han hadde fått spilt a-lags kamper hos Atletico. Er den klubben jeg vet mest om i Spania, og Ojo er ikke i nærheten.

 

Kilde: http://www.ostlendingen.no/sport/atletico-madrid-med-bud-pa-ojo-1.5502651

 

Tviler på at de har shoppet det, men du vet aldri med østlendinger :p

Lenke til kommentar

Men slike kilder

 

"Atlético har allerede lagt inn et bud på spissen, men det ble avslått av klubben med beskjed om at de ønsker en betydelig høyere overgangssum, skriver Østlendingen."

 

 

Så tror jeg ikke et kvakk på det. Østlendingen for pokker?

 

Kva slags Person som måtte sagt noe slikt for at du skulle tru det?

Men synest selv det er rart når en klubb som Atletoico er itressert i den spilleren, at faktisk Brann fikk han til sluttt.

Lenke til kommentar

Nå må du for en gangs skyld slutte med den synsingen din Step_up. Uten PvM i fjor hadde vi rykket ned og det er ikke Skars som reddet plassen vår. Å tro på alt han sier er som å høre på hva Harry Redknapp har å si.

 

Vi hadde ikke komt på en 4 plass slik som vi spilte i fjor, basta. Da skulle vi klart oss like bra som den ene kampen mot Tromsø i hver kamp. Det er ikke å være negativ, det er å være realistisk.

 

han ga laget en spilleplan, vi spilte på styrkene våre, han fikk mye ut av spillerne, og hadde ett fast opplegg, en fast taktikk og hadde mye kontinuitet i laget. Alle solide elementer for å skaffe resultater så jeg vil si at han hadde mye å si for at plassen ble reddet. Og dette synes jeg ikke er synsing, dette mener jeg er ganske sannsynlig. hvorfor skriver du uten PVM? han hadde jo kontrakt under fjorårssesongen...

 

Først og fremst måtte det jo vært Rune og ikke Steinar som hadde ledet laget. Så ville jo Rune hatt den samme spilleplanen som han tok alle poengene på høstsesongen med. Og spilleplanen ga jo resultater, så jeg ser det som meget sannsynlig at han ville gjort det bra med denne i en hel sesong og...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nå må du for en gangs skyld slutte med den synsingen din Step_up. Uten PvM i fjor hadde vi rykket ned og det er ikke Skars som reddet plassen vår. Å tro på alt han sier er som å høre på hva Harry Redknapp har å si.

 

Vi hadde ikke komt på en 4 plass slik som vi spilte i fjor, basta. Da skulle vi klart oss like bra som den ene kampen mot Tromsø i hver kamp. Det er ikke å være negativ, det er å være realistisk.

 

han ga laget en spilleplan, vi spilte på styrkene våre, han fikk mye ut av spillerne, og hadde ett fast opplegg, en fast taktikk og hadde mye kontinuitet i laget. Alle solide elementer for å skaffe resultater så jeg vil si at han hadde mye å si for at plassen ble reddet. Og dette synes jeg ikke er synsing, dette mener jeg er ganske sannsynlig. hvorfor skriver du uten PVM? han hadde jo kontrakt under fjorårssesongen...

 

Først og fremst måtte det jo vært Rune og ikke Steinar som hadde ledet laget. Så ville jo Rune hatt den samme spilleplanen som han tok alle poengene på høstsesongen med. Og spilleplanen ga jo resultater, så jeg ser det som meget sannsynlig at han ville gjort det bra med denne i en hel sesong og...

 

x2

Lenke til kommentar

Brann var fantastisk på høsten. Tok hele 2 poeng mer enn i vårsesongen.

 

Hjemmestatistikk som følger på høsten:

U Brann - Stabæk

U Brann - Molde

U Brann - Viking

B Brann - Rosenborg

H Brann - Hønefoss (Jay! Vi slo en av dumpekandidatene!)

H Brann - Kongsvinger (Enda en!)

U Brann - Odd

 

10 poeng på 7 kamper.

Stabæk var elendig, og vi burde tatt dem. Molde var elendig.. Viking...

 

Bortsett fra seieren borte mot Tromsø, var vi elendig på høsten også. Det kan umulig bli verre i år. Da rykker vi rett ned.

Lenke til kommentar

Hahaha! Imponerende!

 

 

Og jeg elsker den gange-med-to-teorien til Step. Fantastisk. :lol:

 

 

Ellers synes jeg det var artig da jeg fant et innlegg fra mai var det vel der Step skryter på samme måte av Nilsen som han gjør av Skarsfjord nå. Da Skarsfjord tok over var plutselig Nilsen helt ubrukelig etter at han har blitt skrytt av. Fancy shit det der.

 

Må bare le av den runkingen din til Ojo, Step.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Hahaha! Imponerende!

 

 

Og jeg elsker den gange-med-to-teorien til Step. Fantastisk. :lol:

 

 

Ellers synes jeg det var artig da jeg fant et innlegg fra mai var det vel der Step skryter på samme måte av Nilsen som han gjør av Skarsfjord nå. Da Skarsfjord tok over var plutselig Nilsen helt ubrukelig etter at han har blitt skrytt av. Fancy shit det der.

 

Må bare le av den runkingen din til Ojo, Step.

 

hva gange med to? jeg har ikke en sånn teori, men jeg har en teori om at han kunne doblet hvis du faktisk leser på denne siden. Kan aldri huske å ha skrytt av Nilsen. neppe i mai...

hvilken runking?

Lenke til kommentar

Hahaha! Imponerende!

 

 

Og jeg elsker den gange-med-to-teorien til Step. Fantastisk. :lol:

 

 

Ellers synes jeg det var artig da jeg fant et innlegg fra mai var det vel der Step skryter på samme måte av Nilsen som han gjør av Skarsfjord nå. Da Skarsfjord tok over var plutselig Nilsen helt ubrukelig etter at han har blitt skrytt av. Fancy shit det der.

 

Må bare le av den runkingen din til Ojo, Step.

 

hva gange med to? jeg har ikke en sånn teori, men jeg har en teori om at han kunne doblet hvis du faktisk leser på denne siden. Kan aldri huske å ha skrytt av Nilsen. neppe i mai...

hvilken runking?

 

Step_up: Er ikkje å dobble, det samme som å gange noe med 2?

Eg vil no påstå at Brann under Nilsen spile mye mer underholdene fotball. Det var uttellingen som manglet, men så er å skåre mål den viktigste tingen i fotballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...