Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei det var vel skriftlig i den forrige kontrakten mens den er tatt bort nå? det vil sikkert ikke bli vanskelig for Huseklepp å få gå til utlandet, mens det er veldig rart at Celtic kaster inn bud hvis de ikke en gang kan betale 20 mill...

 

De kan sikkert betale det, lett. Men det handler om han er verdt så mye. Jeg stemmer nei.

Lenke til kommentar

Å kreve 20 mill er tullete.

 

Idiotisk utsagn. Hvorfor sier du det? Hva tror du mannen er verdt for Brann i form av billettsalg, poengfangst osv? Jeg vil si 20 mill tvert imot er for lite i forhold til hans reelle verdi for klubben. Men nå har vi engang en avtale med ham som sikrer ham klubbens medgjørelse i en slik overgangsmulighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å kreve 20 mill er tullete.

 

Idiotisk utsagn. Hvorfor sier du det? Hva tror du mannen er verdt for Brann i form av billettsalg, poengfangst osv? Jeg vil si 20 mill tvert imot er for lite i forhold til hans reelle verdi for klubben. Men nå har vi engang en avtale med ham som sikrer ham klubbens medgjørelse i en slik overgangsmulighet.

 

Ingen norsk spiller i TL er verdt 20 millioner. Dagens marked er ikke slik. Når en av TL's beste spillere går til tysk fotball for 12 mill, så sier det seg selv.

Lenke til kommentar
Ingen norsk spiller i TL er verdt 20 millioner. Dagens marked er ikke slik. Når en av TL's beste spillere går til tysk fotball for 12 mill, så sier det seg selv.

 

Hvor mye han er verdt? Det er jo ikke sikkert han er verdt det samme i Branns og Celtics øyne, og da blir det jo sannsynligvis ingen avtale. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor er det "tullete" å kreve 20 millioner for ham når det ganske sannsynlig er mindre enn beløpet Brann vil tape på å ikke beholde ham ut kontraktstiden?

 

Hvordan dagens marked priser spilleren tilsvarer ikke nødvendigvis hvor mye han er verdt for Brann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vi kan heller gange poengene vi tar med 5 eller noe, så vinner vi serien uansett.

 

hæ?

 

Hvorfor sier du "hæ" til dette? Det er jo du som er den store multiplikasjonsguden her i Brann-tråden.

 

er vel ikke det, men har sagt at jeg tror at Skarsfjord kunne doblet. jeg påpekte ett par innlegg etter at jeg så feilen(at det ikke var nok kamper. riktignok bare en i fra siden HFK var ett produkt av Nilsen. Skarsfjord overtok vel i 13 runde som var Hønefoss) at jeg mener at han kunne tatt det dobbelte...men dette har jeg påpekt flere ganger allerede. det er sikkert derfor tråden har blitt spammet ned med gange med to eller whatever, fordi man ikke har lest det jeg har påpekt. forresten ikke rart det blir spammet med det samme hvis man ikke leser dette, men allikevel skal kommentere på det jeg har skrevet. men dette har jeg jo påpekt flere ganger at jeg har rettet på, så da burde det vært nok en gang være oppklart.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Første treningskamp for Brann i morgen mot Åsane kl 15.00

Gleder meg til å se de nye spillerene i aksjon, kombinert med dem gamle spillerene. Også får vi sett noen unge spillere også:) Bård Finne og Kevin Dure er kanskje å sjå i startoppstillingen:) Får vel melding i morgen på Startelleveren

Lenke til kommentar

og så? er bare en treningskamp hvor vi spilte med mange juniorer, mange nye spillere også leste jeg på VGD at det var slapp innsats. denne kampen er totalt irrelevant og er ingenting å grue seg til seriestart etter. gleder meg til Vikingkampen hvor vi får se ett helt annet lag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...