Brann89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gleder meg til å gå på Brann stadion no Håper sterkt at ikkje Austin også drar til QPR. Ikkje så bekymret for Huseklepp drar, for det har ligget i luften lenge. Veldig godt å få i orden overgangen for Udjus og Cato til songdal og Piotr til Brann. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gleder meg til å gå på Brann stadion no Håper sterkt at ikkje Austin også drar til QPR. Ikkje så bekymret for Huseklepp drar, for det har ligget i luften lenge. Veldig godt å få i orden overgangen for Udjus og Cato til songdal og Piotr til Brann. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Gleder meg til å gå på Brann stadion no Håper sterkt at ikkje Austin også drar til QPR. Ikkje så bekymret for Huseklepp drar, for det har ligget i luften lenge. Veldig godt å få i orden overgangen for Udjus og Cato til songdal og Piotr til Brann. OK, Internett problem Ikkje ment å være tre innlegg av samme stoff. Endret 5. januar 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg tror at alle nøkkelspillere blir i klubben bare det er god kommunikasjon mellom styret og trenerteamet. nå håper jeg bare at styret og trenerteamet får arbeidsro til å kunne jobbe med sine viktige arbeidsoppgaver som skal føre Brann tilbake til toppen. enda bedre er det at byttehandelen med Sogndal blir gjennomført. nå mangler bare Zsolt og Kalven+kanskje en spiss(av klasse), så tror jeg vi kan være oppe og kjempe om 3/4/5.plass Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvem skal score målene? Det bare slo meg siden PVM er borte og Huseklepp mest sannsynligvis er borte snart? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 RBH og gjengen har nok en egenkomponert taktikk om hvordan få motstander til å score selvmål. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skarsfjord scorer målene. Han er verdens beste trener. Lett. Også vil erstatterne lett gli inn og score det dobbelte. Ojo putter 15-16, og en fra Kongsvinger har sagt at Torp er bedre enn Solli - han har dessuten bedre målstatistikk enn Solli. Fredrik Haugen er langt mer kreativ enn PVM, og putter sikkert rundt 20. Dette blir bra! 2 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 RBH og gjengen har nok en egenkomponert taktikk om hvordan få motstander til å score selvmål. Åh, deilig med en god latter :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skarsfjord scorer målene. Han er verdens beste trener. Lett. Også vil erstatterne lett gli inn og score det dobbelte. Ojo putter 15-16, og en fra Kongsvinger har sagt at Torp er bedre enn Solli - han har dessuten bedre målstatistikk enn Solli. Fredrik Haugen er langt mer kreativ enn PVM, og putter sikkert rundt 20. Dette blir bra! HAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Brann blir nok en tøff nøtt i årets TL ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skarsfjord scorer målene. Han er verdens beste trener. Lett. Også vil erstatterne lett gli inn og score det dobbelte. Ojo putter 15-16, og en fra Kongsvinger har sagt at Torp er bedre enn Solli - han har dessuten bedre målstatistikk enn Solli. Fredrik Haugen er langt mer kreativ enn PVM, og putter sikkert rundt 20. Dette blir bra! Og er man ikke fornøyd med poengsankingen, hva gjør man da? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Herregud, følg med mann! Man ganger med to eller tre, til Brann igjen er i medaljekampen! =) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Beklager. Må følge bedre med ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Må ikke gange med tre. Det er kun ganging med to som fungerer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men å gange med 2, det blir tilnærmet det samme som å gange med 3 her i tråden... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Det kan komme nye faktorer inn. Som i at Skarsfjord ikke har hatt stallen i 3-4 år. Det utgjør nok en ekstra faktor på 1,5. Når man i tillegg tar med Skarsfjords egen faktor på 2, så er man oppe i 3. I tillegg bør man ta med en sikkerhetsmargin på 1,5 i tilfelle skader osv, og vips, man ganger poengene med over 4! Jeg har sansen for optimismen i denne tråden! Endret 6. januar 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Og hvis man får dommeravgjørelser i mot seg i løpet av et par kamper kan man med fordel gange med 2. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Roald bekreftet på nyhetskanalen at klausulen i kontrakten ble tatt vekk ved fornyingen i fjor. mente å huske det ja... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Klausulen? Du mener Gentlemens agreement RBH og Brann har med Huseklepp? Ja, RBH har vel etterhvert lært at slike avtaler bryter man i det man er ferdig med å shake hands. Den har aldri vært kontraktsfestet, men er en muntlig avtale. Om Huseklepp vil gå, bør Brann slippe mannen. Vi kan heller gange poengene vi tar med 5 eller noe, så vinner vi serien uansett. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) nei det var vel skriftlig i den forrige kontrakten mens den er tatt bort nå? det vil sikkert ikke bli vanskelig for Huseklepp å få gå til utlandet, mens det er veldig rart at Celtic kaster inn bud hvis de ikke en gang kan betale 20 mill... Vi kan heller gange poengene vi tar med 5 eller noe, så vinner vi serien uansett. hæ? Endret 6. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå