Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å gå på Brann stadion no :)

Håper sterkt at ikkje Austin også drar til QPR. Ikkje så bekymret for Huseklepp drar, for det har ligget i luften lenge. Veldig godt å få i orden overgangen for Udjus og Cato til songdal og Piotr til Brann.

 

OK, Internett problem :p Ikkje ment å være tre innlegg av samme stoff.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Jeg tror at alle nøkkelspillere blir i klubben bare det er god kommunikasjon mellom styret og trenerteamet. nå håper jeg bare at styret og trenerteamet får arbeidsro til å kunne jobbe med sine viktige arbeidsoppgaver som skal føre Brann tilbake til toppen. enda bedre er det at byttehandelen med Sogndal blir gjennomført. nå mangler bare Zsolt og Kalven+kanskje en spiss(av klasse), så tror jeg vi kan være oppe og kjempe om 3/4/5.plass

Lenke til kommentar

Skarsfjord scorer målene. Han er verdens beste trener. Lett.

 

Også vil erstatterne lett gli inn og score det dobbelte. Ojo putter 15-16, og en fra Kongsvinger har sagt at Torp er bedre enn Solli - han har dessuten bedre målstatistikk enn Solli.

 

Fredrik Haugen er langt mer kreativ enn PVM, og putter sikkert rundt 20.

 

Dette blir bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skarsfjord scorer målene. Han er verdens beste trener. Lett.

 

Også vil erstatterne lett gli inn og score det dobbelte. Ojo putter 15-16, og en fra Kongsvinger har sagt at Torp er bedre enn Solli - han har dessuten bedre målstatistikk enn Solli.

 

Fredrik Haugen er langt mer kreativ enn PVM, og putter sikkert rundt 20.

 

Dette blir bra!

HAHAHAHAHAHAHA :lol:

Lenke til kommentar

Skarsfjord scorer målene. Han er verdens beste trener. Lett.

 

Også vil erstatterne lett gli inn og score det dobbelte. Ojo putter 15-16, og en fra Kongsvinger har sagt at Torp er bedre enn Solli - han har dessuten bedre målstatistikk enn Solli.

 

Fredrik Haugen er langt mer kreativ enn PVM, og putter sikkert rundt 20.

 

Dette blir bra!

 

Og er man ikke fornøyd med poengsankingen, hva gjør man da?

Lenke til kommentar

Det kan komme nye faktorer inn. Som i at Skarsfjord ikke har hatt stallen i 3-4 år. Det utgjør nok en ekstra faktor på 1,5. Når man i tillegg tar med Skarsfjords egen faktor på 2, så er man oppe i 3.

 

I tillegg bør man ta med en sikkerhetsmargin på 1,5 i tilfelle skader osv, og vips, man ganger poengene med over 4!

 

Jeg har sansen for optimismen i denne tråden! :w00t:

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Klausulen? Du mener Gentlemens agreement RBH og Brann har med Huseklepp? Ja, RBH har vel etterhvert lært at slike avtaler bryter man i det man er ferdig med å shake hands.

Den har aldri vært kontraktsfestet, men er en muntlig avtale. Om Huseklepp vil gå, bør Brann slippe mannen.

 

Vi kan heller gange poengene vi tar med 5 eller noe, så vinner vi serien uansett.

Lenke til kommentar

nei det var vel skriftlig i den forrige kontrakten mens den er tatt bort nå? det vil sikkert ikke bli vanskelig for Huseklepp å få gå til utlandet, mens det er veldig rart at Celtic kaster inn bud hvis de ikke en gang kan betale 20 mill...

 

Vi kan heller gange poengene vi tar med 5 eller noe, så vinner vi serien uansett.

 

hæ?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...