Prusk Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ah. Da har jeg misforstått alt som er diskutert. Vi kunne også vunnet CL om vi hadde beholdt Helstad... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Næ, ikke uten o store redningsmann Kvisvik. Skarsfjord og Nilsen har klart å gjort Brann til et bunnlag. Og det gleder meg. Er vel en 3-4 a-lagsspillere som har forsvunnet nå. Og når brann ikke engang har råd til å betale 1,6 mill for korkihskho eller hva'n heter, så kan dere ikke forvente mye forsterkninger. Dere blir liggende i sørpa nok engang, og Skarsfjord får sparken i sommer(eller, kanskje ikke, da Brann antageligvis ikke har råd til å sparke han ) Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hadde berre Nilsen fått uttelling på de sjansene Brann skapte forannn mål mens han var trener, så hadde aldri dette blitt noen diskusjon. Etter min meining syntest eg at Nilsen spille mye mer underholdenes fotball enn det Skarsfjord gjorde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Elsker når folk baserer sine argumenter på "om bare" eller "hva hvis". For alt vi vet kunne Skarsfjord hatt en mye dårligere start enn det Nilsen hadde. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Elsker når folk baserer sine argumenter på "om bare" eller "hva hvis". For alt vi vet kunne Skarsfjord hatt en mye dårligere start enn det Nilsen hadde. Veit at det var ikkje beste måten å agumentere for, mn ville berre frem til at det kunne vært ein mulighet berre Nilsen hadde fått utteligg på de sjansene dem skapte under hans ledelse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hehe.... mye mer bedre enn humor tråden dette! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Elsker når folk baserer sine argumenter på "om bare" eller "hva hvis". For alt vi vet kunne Skarsfjord hatt en mye dårligere start enn det Nilsen hadde. Veit at det var ikkje beste måten å agumentere for, mn ville berre frem til at det kunne vært ein mulighet berre Nilsen hadde fått utteligg på de sjansene dem skapte under hans ledelse. Den var egentlig ikke rettet særlig mot deg. Du brukte det i forrige innlegg, men ettersom hva jeg har lest av deg før er det ikke noe du pleier å gjøre. Mister "gang det med 2", derimot, bruker det absolutt hele tiden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 jeg har aldri sagt at Brann tok nok poeng, men at de kunne ha gjort det hvis Rune hadde fått en hel sesong. Eller de kunne fått enda mindre. Ingenting er garantert at Brann hadde tatt flere poeng med Skarsfjord ved roret hele sesongen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 nettopp av samme grunn er det like stor sannsynlighet at det kan bli en topplassering. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Uansett så kan du ikke bruke det som ett gyldig argument. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 så en persons mening er ikke ett gyldig argument? jeg har aldri hørt maken. gyldig argument??? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så lenge ein skal argumentere om noe, så må det være fakta. Diskutere om noe du selv mener og som du ikkje vett fakta om, er ikkje noe argument berre ein personlig mening. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God Jul alle Brann supportere 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God Jul alle Brann supportere Jepp! Skulle akkurat til å skrive det samme. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så lenge ein skal argumentere om noe, så må det være fakta. Diskutere om noe du selv mener og som du ikkje vett fakta om, er ikkje noe argument berre ein personlig mening. ett argument er ett argument. mitt argument er en personlig mening basert på (noe jeg selv mener er en fullgod antagelse siden jeg anser det som fullt ut mulig) en antagelse. den ene er ikke mer riktig enn den andre. men man kan godt diskutere dette og blir man ikke enig, så blir man ikke enig. jeg har ikke mer rett enn andre og vice versa ved å si at jeg tror at rune kunne tatt en poengsum god nok for fjerde ved en hel sesong. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ok. Sesongen starter snart, og vi får se. Til den tid må vel Rune bli varm som Brann-trener, og alle resultater som tikker inn må tillegges ham? Til den tid finner du også forhåpenligvis shift-knappen på tastaturet, slik at man får store bokstaver også fra den kanten. Ha en fortsatt god jul =) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5434445.ece Er spent på kordan de kommer til å gjøre det. Fikk litt lyst å gå på stadion når eg såg bildet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvor gammel er fredrik haugen? 12? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Deilig å bli kvitt både Hansen og Udjus.. Sålenge vi slipper å betale store deler av lønningene deres, selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå