Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næ, ikke uten o store redningsmann Kvisvik.

 

 

Skarsfjord og Nilsen har klart å gjort Brann til et bunnlag. Og det gleder meg. Er vel en 3-4 a-lagsspillere som har forsvunnet nå. Og når brann ikke engang har råd til å betale 1,6 mill for korkihskho eller hva'n heter, så kan dere ikke forvente mye forsterkninger.

 

Dere blir liggende i sørpa nok engang, og Skarsfjord får sparken i sommer(eller, kanskje ikke, da Brann antageligvis ikke har råd til å sparke han :whistle: )

Lenke til kommentar

Elsker når folk baserer sine argumenter på "om bare" eller "hva hvis". For alt vi vet kunne Skarsfjord hatt en mye dårligere start enn det Nilsen hadde.

 

Veit at det var ikkje beste måten å agumentere for, mn ville berre frem til at det kunne vært ein mulighet berre Nilsen hadde fått utteligg på de sjansene dem skapte under hans ledelse.

Lenke til kommentar

Elsker når folk baserer sine argumenter på "om bare" eller "hva hvis". For alt vi vet kunne Skarsfjord hatt en mye dårligere start enn det Nilsen hadde.

Veit at det var ikkje beste måten å agumentere for, mn ville berre frem til at det kunne vært ein mulighet berre Nilsen hadde fått utteligg på de sjansene dem skapte under hans ledelse.

Den var egentlig ikke rettet særlig mot deg. Du brukte det i forrige innlegg, men ettersom hva jeg har lest av deg før er det ikke noe du pleier å gjøre. Mister "gang det med 2", derimot, bruker det absolutt hele tiden.

Lenke til kommentar

Så lenge ein skal argumentere om noe, så må det være fakta. Diskutere om noe du selv mener og som du ikkje vett fakta om, er ikkje noe argument berre ein personlig mening.

 

ett argument er ett argument. mitt argument er en personlig mening basert på (noe jeg selv mener er en fullgod antagelse siden jeg anser det som fullt ut mulig) en antagelse. den ene er ikke mer riktig enn den andre. men man kan godt diskutere dette og blir man ikke enig, så blir man ikke enig. jeg har ikke mer rett enn andre og vice versa ved å si at jeg tror at rune kunne tatt en poengsum god nok for fjerde ved en hel sesong.

Lenke til kommentar

Ok.

 

Sesongen starter snart, og vi får se. Til den tid må vel Rune bli varm som Brann-trener, og alle resultater som tikker inn må tillegges ham?

 

Til den tid finner du også forhåpenligvis shift-knappen på tastaturet, slik at man får store bokstaver også fra den kanten.

 

Ha en fortsatt god jul =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...