DJ_Dark Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Asker slår ut Brann. Book it! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Om Skarsfjord er så fantastisk, hvorfor rykket Haugesund opp året etter Skarsfjord forsvant fra byen? Jeg vet lite om hvilke spillere som ble hentet inn, men Haugesunds nye trener ser ut til å klare seg greit... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg tror ikke Skarsfjord er mer rett trener enn Steinar Nilsen var "feil". Jeg tipper vi får se et lag som sliter i bunn av tabellen neste sesong, og jeg gleder meg til forklaringen til Step_up. Det blir et av få lyspunkt for oss som følger Brann. Typisk en sesong vi plutselig kan gjøre det OK i cupen. hvorfor ikke? han har vist at han er klart bedre i det taktiske, klarer å få ting ut av spillerne noe Nilsen ikke gjorde og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne hevdeoss blande oss inn blant topp 4/5 neste sesong. med chess så kan vi få 3 stoppere neste sesong hvor alle sørger for en veldig bra trio i TL, vi får inn mer kreativitet sentralt og vi får flere komplimentere ferdigheter på topp. har du noen begrunnelse for hvorfor du tror på bunnen av tabellen? ellers:takk for ett innlegg som går på sak og ikke person... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Selv om folk sier noe imot deg er det ikke personangrep. Det er noe du må lære deg og skjønne. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 har du noen begrunnelse for hvorfor du tror på bunnen av tabellen? Har du noen begrunnelse som backer opp din teori om at "å gange med 2" er greit? 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Begrunnelse for bunnen (igjen.) UT: Solli - landslagsspiller PVM - Branns beste spiller i fjor Bakke - OK jobb som spiss Gunntveit - sin beste sesong på lenge som defensiv midtbanespiller Inn: Haugen - Talent, usikkert hvor han står i forhold til TL neste sesong. Ojo - Talent. Visstnok svært god på gode dager. Varierende prestasjoner i 1. divisjon. Grorud og Torp er rutinert. Grorud er sannsynligvis den eneste skikkelige forsterkningen i forhold til i fjor. I form av at han skal ikke erstatte noen som hadde en god sesong i fjor. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5422628.ece Gått å få noe posetivt fra denne siden. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vi har et dårligere lag pdd. enn i fjor. Enkelt og greit! Men som jeg har sagt før så er helldigvis tippeligaen så ustabil, så det kan skje overaskelser! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Da vart den føste kampen eg skal på til neste sesong avgjort:) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kjedelig å starte sesongen med 0 poeng da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Da er det nok allerede krise i bergen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kjedelig å starte sesongen med 0 poeng da. Blir det 3 poeng til Brann, så slepp me iallefall trønderpjatte noen måte. Hadde vært deilig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Slapp av. Det skjer ikke at dere får 3 poeng. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Berre vent å sjå. Gleder meg! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg skal ha avatar av Gjeirmund brendesæther i 1 mnd om dere tar 3 poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Berre vent å sjå. Gleder meg! Om dere får 0 poeng kan dere jo bare gange de med to. Det redder alt! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Berre vent å sjå. Gleder meg! Om dere får 0 poeng kan dere jo bare gange de med to. Det redder alt! Akkurat den konklusjonen er det ikkje eg som har komet med. Så den treng du ikkje komme til meg med. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Berre vent å sjå. Gleder meg! Om dere får 0 poeng kan dere jo bare gange de med to. Det redder alt! HAHAHAHAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Akkurat den konklusjonen er det ikkje eg som har komet med. Så den treng du ikkje komme til meg med. Regner med du tok spøken. :!: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Akkurat den konklusjonen er det ikkje eg som har komet med. Så den treng du ikkje komme til meg med. Regner med du tok spøken. :!: Tok litt tid jah, men skjønte det etter eg tenkte over kva step_Up hadde som argumenter. Ikkje alle som har samme mening som han, selv om man er Brann supporter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå