Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke Skarsfjord er mer rett trener enn Steinar Nilsen var "feil". Jeg tipper vi får se et lag som sliter i bunn av tabellen neste sesong, og jeg gleder meg til forklaringen til Step_up. Det blir et av få lyspunkt for oss som følger Brann.

 

Typisk en sesong vi plutselig kan gjøre det OK i cupen.

 

hvorfor ikke? han har vist at han er klart bedre i det taktiske, klarer å få ting ut av spillerne noe Nilsen ikke gjorde og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne hevdeoss blande oss inn blant topp 4/5 neste sesong. med chess så kan vi få 3 stoppere neste sesong hvor alle sørger for en veldig bra trio i TL, vi får inn mer kreativitet sentralt og vi får flere komplimentere ferdigheter på topp. har du noen begrunnelse for hvorfor du tror på bunnen av tabellen? ellers:takk for ett innlegg som går på sak og ikke person...

Lenke til kommentar

Begrunnelse for bunnen (igjen.)

 

UT:

Solli - landslagsspiller

PVM - Branns beste spiller i fjor

Bakke - OK jobb som spiss

Gunntveit - sin beste sesong på lenge som defensiv midtbanespiller

 

Inn:

Haugen - Talent, usikkert hvor han står i forhold til TL neste sesong.

Ojo - Talent. Visstnok svært god på gode dager. Varierende prestasjoner i 1. divisjon.

Grorud og Torp er rutinert. Grorud er sannsynligvis den eneste skikkelige forsterkningen i forhold til i fjor. I form av at han skal ikke erstatte noen som hadde en god sesong i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...