Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganger man Runes poengfangst med to,

 

Ja, og da kommer spørsmålet. Hvorfor i alle dager skulle man ganget poengsummen med to?

 

:dontgetit:

 

Helt enig. Å seie at man skal kunne gange poengene som man har fått med 2 er jo ikkje mulig. Veit jo aldri kordan det hadde gått i de resterendes kampene med Nilsen ved roret. Selv om eg tviler på at da hadde gått noe særlig bra, ettersom han ikkje hadde respekt for spillergruppen lengre.

Lenke til kommentar
Ganger man Runes poengfangst med to,
Ja, og da kommer spørsmålet. Hvorfor i alle dager skulle man ganget poengsummen med to? :dontgetit:

 

 

For da får step up litt mindre feil.... han skjønner uansett ikke ka du meiner....

 

 

Ganger man Runes poengfangst med to,
Ja, og da kommer spørsmålet. Hvorfor i alle dager skulle man ganget poengsummen med to? :dontgetit:
Helt enig. Å seie at man skal kunne gange poengene som man har fått med 2 er jo ikkje mulig. Veit jo aldri kordan det hadde gått i de resterendes kampene med Nilsen ved roret. Selv om eg tviler på at da hadde gått noe særlig bra, ettersom han ikkje hadde respekt for spillergruppen lengre.

 

 

Problemet med å gange med to er at han ledet ikke laget halve sesongen, men mer enn halve......

 

 

Men forsatt er å gange poeng som allerende er tatt med 2 veldig dårlig argument

 

så er jo spørsmålet hvorfor i all Verden skulle man ikke gange de med to. er ganske sikkert at han kunne klart å gange de med to med en hel sesong i mine øyne og det har jeg jo allerede argumentert for. selvfølgelig er det mulig å gange de med to, men det har jeg jo som sagt allerede argumentert for(blant annet med Hønefosskampen hvor man kunne se at det var Nilsens verk. da hadde Hønefosskampen var vel den 13 runden? man må uansett begynne å telle fra kampen etter Hønefoss for å se hva som var Skarsfjord). og det er jo nettopp det at vi ikke vet hvordan Nilsen hadde gjort det med en hel sesong ved roret, men evnene tilsier ikke at han ville gjort det noe særlig bra. det er jo nettopp evnene som gjorde at han ikke hadde respekt i gruppen. selv om de nok var profesjonelle nok til å gjøre sitt neste under han, så hadde han ikke en spilleplan slik at de uansett løp rundt i villrede. det siste tilsier uansett at han var nødt til å gå. og bare der kan man jo se hvor ekstreme forskjeller Skarsfjord førte med seg...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Så nå skal man se helt bort fra at Skarsfjord hadde mange flere kamper enn Nilsen?

 

Hvor mange ganger må du bli fortalt at du ikke kan gange poengsummen med to? Det går ikke fordi så mange kamper er det ikke i tippeligaen. Makan.....

 

Umulig å diskutere med deg når du ikke leser det som blir skrevet.

 

jeg synes at det er ganske klart at Skarsfjord kunne tatt det dobbelte ved en hel sesong, akkurat som at det ikke virker særlig sannsynlig at Nilsen ville klart å doble sin fangst.

Hønefoss kampen må nesten stå for Nilsens regning for det laget var helt planløst.jeg synes at det er ganske klart at Skarsfjord kunne tatt det dobbelte ved en hel sesong, akkurat som at det ikke virker særlig sannsynlig at Nilsen ville klart å doble sin fangst. Hønefoss kampen må nesten stå for Nilsens regning

 

jeg leser det som er skrevet, jeg har skrevet svar over før dette svaret ditt. men det du skriver her er litt av problemet:Hvor mange ganger må du bli fortalt. du prøver tydeligvis å diktere hvordan det skal være og da blir debatten hjelpeløs. du beveger deg i grenseland og muligens over. så kan jeg og si makan...

 

Beklager, det går ikke ann å diskutere med deg Step_up.

 

fordi?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Problemet er at man aldri veit om Nilsen hadde tatt så mangen poeng at man kunne ganget det med 2. Eineste måten ein kunne finne det ut av var å latt han få være ut heile sesongen.

Men så skal det seiest at Brann spillerene ikkje alltid gjorde det Nilsen gav dem beskjed om å gøre. Det sa han selv i eit intervju.

Lenke til kommentar

Problemet er at man aldri veit om Nilsen hadde tatt så mangen poeng at man kunne ganget det med 2. Eineste måten ein kunne finne det ut av var å latt han få være ut heile sesongen.

Men så skal det seiest at Brann spillerene ikkje alltid gjorde det Nilsen gav dem beskjed om å gøre. Det sa han selv i eit intervju.

 

ut fra at han var helt planløs, så mener jeg at det ville vært sjanseløst for Nilsen. hadde Nilsen fortsatt er jeg ganske sikker på at vi hadde vært i Adecco. har han sagt det? hvor? har jeg liten tro på. ikke bare var han helt hjelpeløs som trener, men han eide heller ikke evne til å formidle ting til spillerne. dessuten så har jo Skarsfjord fått spillerne til å virke ganske bra, så det der har jeg ingen tro på. men når en trener viser seg som taktisk ubrukelig så blir man desperat, så man vet aldri hva man kan finne på å si...Jeg ville heller aldri hørt på en trener som gir spillerne beskjed om å pole ballen opp og håpe på det beste. for ut i fra hva Nilsen har sagt i mixed zone, så tror jeg ganske mye kan finne veien ut av kjeften på den mannen...

 

Det sier seg selv egentlig. Du finner på ting. Dersom du skulle gjort det riktig hadde mann vel sett på poengsnittet til Skarsfjord og sett hvordan det hadde blitt hvis han hadde ledet hele sesongen. Man kan ikke bare "gange med 2".

 

jeg finner jo ikke på ting. jeg bare er av den oppfatning av at han hadde klart å doble. hvorfor jeg mener det har jeg jo argumentert for flere ganger. rune som trener gjør av de grunnene at jeg mener han kunne doblet.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Problemet er at man aldri veit om Nilsen hadde tatt så mangen poeng at man kunne ganget det med 2. Eineste måten ein kunne finne det ut av var å latt han få være ut heile sesongen.

Men så skal det seiest at Brann spillerene ikkje alltid gjorde det Nilsen gav dem beskjed om å gøre. Det sa han selv i eit intervju.

 

ut fra at han var helt planløs, så mener jeg at det ville vært sjanseløst for Nilsen. hadde Nilsen fortsatt er jeg ganske sikker på at vi hadde vært i Adecco. har han sagt det? hvor? har jeg liten tro på. ikke bare var han helt hjelpeløs som trener, men han eide heller ikke evne til å formidle ting til spillerne. dessuten så har jo Skarsfjord fått spillerne til å virke ganske bra, så det der har jeg ingen tro på. men når en trener viser seg som taktisk ubrukelig så blir man desperat, så man vet aldri hva man kan finne på å si...Jeg ville heller aldri hørt på en trener som gir spillerne beskjed om å pole ballen opp og håpe på det beste. for ut i fra hva Nilsen har sagt i mixed zone, så tror jeg ganske mye kan finne veien ut av kjeften på den mannen...

 

Har no hørt han etter kamper, når tv2 har intervjuet han. At han av og til følte at spillerene ikkje gjorde det han gav dem beskjed om.

Å dessuten så har eg ikkje nevnt at Skarsfjord har sagt da, nevnte ikkje skarsfjord. Han fikk tilbake tilliten til spillergruppen. Men skal være enig med deg at, vist ikkje Nilsen hadde blitt byttet ut, så kunne det vært stor fare for at det hadde blitt adecco nesteår.

 

Så nå får vi se kva Skarsfjord greier å utrette med dette laget i 2011.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Dette var en artig tråd å lese.

 

For å gjøre det klart for deg Step_up:

 

Skarsfjord var trener i Brann i 18 kamper, der han tok 24 poeng. Ganger du dette med to får du da 36 kamper. Det er 6 kamper mer enn det som spilles i Tippeligaen og med andre ord 18 poeng ekstra man kan spille for. Akkurat derfor GÅR DET IKKE å gange hans poeng med to.

 

Jotun sier at Skarsfjord tok 1,33 poeng i snitt per kamp. Ganger man 1,33 med 30 får man 39,9. Med andre ord hadde man i teorien tatt rundt 39-40 poeng i løpet av sesogen. Med andre ord hadde det i beste fall holdt til 10. plass i år om man hadde god målforskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Skarsfjord er mer rett trener enn Steinar Nilsen var "feil". Jeg tipper vi får se et lag som sliter i bunn av tabellen neste sesong, og jeg gleder meg til forklaringen til Step_up. Det blir et av få lyspunkt for oss som følger Brann.

 

Typisk en sesong vi plutselig kan gjøre det OK i cupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...