Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LSK har råd til eitt tap på dei resterande 5. Samtidig må Brann tape samtlige. Dei er vel ganske sjanselause etterkvart.

Kippe og Riise ute er kjempegreier for oss, to veldig viktige spelarar.

Det er ikkje noko lett kampprogram på dei siste 5, riktignok glad me er ferdige med Stabæk, dei er farlege.

Lenke til kommentar

Vinner vi de to neste seriekampene, vil eg tørre å påstå at vi vinner serien.

Lsk borte burde gå greit, med tanke på kortene de fikk i dag. Lsk uten Kippe er et totalt annet lag enn de ville vært med han. Også positivt at de mister offensive kvaliteter i Riise.

Lyn hjemme er skummel. Som Dotten påpekte, vinner Brann ofte hjemme, men vi husker vel alle den forferdelige kampen mot dem sist. Mye har gått galt siden den gang med Lyn, og de er for øyeblikket svake. De kan riktignok (noe jeg håper på) reise seg til neste serierunde og slå Stabæk, men jeg har mine tvil.

Så skal jo også Stabæk spille borte mot Viking, en kamp alle bergensere ønsker uavgjort.

Lenke til kommentar

Bra kamp, litt flaks - men det har alle lag. Huseklepp viser enda en gang at han er mye bedre enn Solli, og enda en grunn til å beholde han. Håper ikke den største gullkandidaten - foruten Brann - får tak i han. Jeg synes det å si at Hanstveit og Mjelde slåss, var litt overdrevet. Jeg skjønner Mjelde om hvorfor han blir irritert - han vil ikke la Hanstveit stå over neste, og han blir nok enda mer sur når Hanstveit ikke går bort når Mjelde gir beskjed om det.

Lenke til kommentar
Å si at Huseklepp er bedre enn Solli er å strekke det langt. Huseklepp er kanskje en bedre joker, men en bedre spiller er han ikke.

9577267[/snapback]

Tja, var kanskje litt overdrevet. Men Huseklepp på sitt beste er bedre enn Solli på sitt beste. Solli spiller ganske jevnt; jobber veldig hardt, en del gode innlegg, litt for driblekåt og ufarlig foran mål. Huseklepp er litt farligere foran mål, men jobber ikke like hardt som Solli.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...