Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Borte mot høstens formlag Aalesund, hjemme mot Viking og borte mot LSK og Tromsø. Dette er de resterende tøffe kampene. Er vel kun Brann som har tatt mer poeng enn Aalesund i høst, så det blir sikkert tøft (men laget spilte elendig forrige gang mot Brann). Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har Brann klart seg så langt, skal de søren meg klare seg de siste kampene. Jeg tror virkelig at gullet kommer til Bergen i år. De tøffeste kampene blir nok mot Lillestrøm og Viking. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Yay 1-1 mellom stabæk og lillestrøm... Ser bra ser bra ut! Red. Skulle jeg visst ikke sakt. Minuttet etterpå scorer stabæk... Endret 23. september 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Også mistet Lillestrøm 2 mann til det røde kortet. Jeg tviler på at det blir mål fra Lillestrøm sin side. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 LSK har råd til eitt tap på dei resterande 5. Samtidig må Brann tape samtlige. Dei er vel ganske sjanselause etterkvart. Kippe og Riise ute er kjempegreier for oss, to veldig viktige spelarar. Det er ikkje noko lett kampprogram på dei siste 5, riktignok glad me er ferdige med Stabæk, dei er farlege. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Stabæk skal møte Viking borte. En stor fordel for oss, i den kampen kan vi kvitte oss med nok en konkurent til gullet, om ikke begge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Godt me har Viking heime, eg hugsar 5-0-tapet siste kamp i fjor og 3-1 i år. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så lenge det ikke er snakk om UEFA-cup så vinner vi jo alltid hjemme ^^ Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så lenge det ikke er snakk om UEFA-cup så vinner vi jo alltid hjemme ^^ 9559286[/snapback] Farlige ord det der... Ikke ta noe forgitt før seiern er i boks. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Brann har en tendens til å drite på draget mot Viking Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 greia er jo at vi nå omtrent KAN drite på draget mot viking, OG mot lsk, vinne 2 andre og 1 uavgjort og meget meget sannsynlig allikevel vinne serien... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Heldigvis ja, framleis seks poeng ned til Stabæk med 15 poeng igjen å dele ut. Det ser betre ut enn på lenge, men før det er 100% sikker er eg skeptisk. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vinner vi de to neste seriekampene, vil eg tørre å påstå at vi vinner serien. Lsk borte burde gå greit, med tanke på kortene de fikk i dag. Lsk uten Kippe er et totalt annet lag enn de ville vært med han. Også positivt at de mister offensive kvaliteter i Riise. Lyn hjemme er skummel. Som Dotten påpekte, vinner Brann ofte hjemme, men vi husker vel alle den forferdelige kampen mot dem sist. Mye har gått galt siden den gang med Lyn, og de er for øyeblikket svake. De kan riktignok (noe jeg håper på) reise seg til neste serierunde og slå Stabæk, men jeg har mine tvil. Så skal jo også Stabæk spille borte mot Viking, en kamp alle bergensere ønsker uavgjort. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Uff, ja! Lyn-Brann var årets nedtur, jeg var på stadion, og når jeg desverrre bor i Lyn land, måtte jeg tåle mye pepper Men jeg har stor tro på Gull i år ja! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Glimrende at Brann gaar mot gull, men dog litt frustrerende for meg. Har storsett sett alle kampene paa stadion siden jeg var 6-7 aar og aaret jeg reiser ut av landet saa vinner de! Haaper virkelig ikke Brann sprekker de siste kampene. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bra kamp, litt flaks - men det har alle lag. Huseklepp viser enda en gang at han er mye bedre enn Solli, og enda en grunn til å beholde han. Håper ikke den største gullkandidaten - foruten Brann - får tak i han. Jeg synes det å si at Hanstveit og Mjelde slåss, var litt overdrevet. Jeg skjønner Mjelde om hvorfor han blir irritert - han vil ikke la Hanstveit stå over neste, og han blir nok enda mer sur når Hanstveit ikke går bort når Mjelde gir beskjed om det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Å si at Huseklepp er bedre enn Solli er å strekke det langt. Huseklepp er kanskje en bedre joker, men en bedre spiller er han ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Var Ijeh utestengt i to uker? I-så-fall Endret 26. september 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Utestengt? Hva for? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Å si at Huseklepp er bedre enn Solli er å strekke det langt. Huseklepp er kanskje en bedre joker, men en bedre spiller er han ikke.9577267[/snapback] Tja, var kanskje litt overdrevet. Men Huseklepp på sitt beste er bedre enn Solli på sitt beste. Solli spiller ganske jevnt; jobber veldig hardt, en del gode innlegg, litt for driblekåt og ufarlig foran mål. Huseklepp er litt farligere foran mål, men jobber ikke like hardt som Solli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå