Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.

Mange, inkludert Solli selv, mener dette kanskje var den beste sesongen Solli hadde i Brann-drakten. Hvordan han gjorde det på poengbørsen vet jeg dessverre ikke. Tidligere ble han brukt som kantspiller, i år ble han flyttet inn sentralt og lenger ned på banen.

 

vel, mye av dette er det delte meninger om...

 

vgd

 

 

3.

Jeg håper selvsagt Ojo slår gjennom, men foreløpig har han ikke bevist noenting for meg. Jeg vet fint lite om han, annet enn at han tydelig trodde han var for stor for norsk tippeliga i fjor vår.

 

ikke så rart han trodde det når Athletico fikk budet sitt avvis.

 

 

Jeg er villig til å sette mange penger på at vi ikke får noen topplassering neste sesong. Problemet er stort sett å finne noen som er villig til å vedde i mot... =)

 

hadde vi hatt Skarsfjordfangst før sommerpausen, så hadde vi kjempet i toppen. vi er forsterket på hele sentrallinjen(forhåpentligvis har vi både Zsolt, Grorud og Yaw til neste sesong) og vi får en god spilleplan gjennom en hel sesong og ikke bare en halv. ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne være med å kjempe i toppen.

Lenke til kommentar

 

2.

Mange, inkludert Solli selv, mener dette kanskje var den beste sesongen Solli hadde i Brann-drakten. Hvordan han gjorde det på poengbørsen vet jeg dessverre ikke. Tidligere ble han brukt som kantspiller, i år ble han flyttet inn sentralt og lenger ned på banen.

 

 

vel, mye av dette er det delte meninger om...

 

vgd

Ja. Du mente han var god i fjor... Jeg synes han var god i år, sammen med de fleste andre Brannsupportere jeg har snakket med. Litt usikker på hva du vil her.

Du har tidligere sagt at han var bedre i fjor enn i år - der er jeg uenig. I fjor var han tidvis elendig.

 

 

Jeg er villig til å sette mange penger på at vi ikke får noen topplassering neste sesong. Problemet er stort sett å finne noen som er villig til å vedde i mot... =)

 

 

hadde vi hatt Skarsfjordfangst før sommerpausen, så hadde vi kjempet i toppen. vi er forsterket på hele sentrallinjen(forhåpentligvis har vi både Zsolt, Grorud og Yaw til neste sesong) og vi får en god spilleplan gjennom en hel sesong og ikke bare en halv. ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne være med å kjempe i toppen.

Forsterket? Grorud er kanskje en forsterkning, men Zsolt og Yaw var da med i fjor. Solli, PVM og Huseklepp inngår vel i sentrallinjen?

 

Hadde vi hatt Skarsfjordfangst hele sesongen hadde vi endt på 8. plass.. Det tilsvarer den plasseringen vi hadde kommet på dersom serien startet da Skarsfjord tok over.

 

Jeg ser ingen grunn til å male et rustrødt Brannlag rosenrødt fordi vi erstatter landslagsspillere med 1. divisjonsspillere.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Tenk å få oppleve dette igjen:

 

Gåsehud berre ved tanken :D

 

 

I så fall skal jeg være tilstede!! Gikk glipp av det forrige gang, så det kun på TV.

 

Fikk oppleve det 2 ganger. Men mot Ålesund (om eg husker riktig) Fikk ikkje huseklepp inn det avgjørendes målet. Så feiringen måtte avventes en veke til. Faen for ein opplevelse :D

Lenke til kommentar

Helt enig i det Sovehest sier. Laget i 2011-sesongen ser ikke noe bedre ut en det som startet 2010-sesongen.

 

Godt mulig Huse blir solgt til Mainz også vel? Da er man virkelig ute å kjøre.

 

Svarer sovehest også i dette innlegget:

 

der er jeg helt uenig. vi har fått vekk spillere som ikke bidrar med noe konstruktivt, og erstattet disse med luftstyrke, teknikk, og kreativitet. og selv om vi og mister ett par kvalitetsspillere, så er ikke erstatterne mye dårligere. KIL-supportere mener at Torp var bedre enn Solli i år og han vil nok sammen med Haugen veie bra opp for tapet av PVM.

Bakke hadde ikke så mange ekstremferdigheter, Ojo tilfører laget mye mer der. jeg skjønner ikke de som mener at vi ikke har fått inn bedre spillere enn Einarsson, Nielsen og Hansen.

 

å bruke det som ett argument mot spillerne vi har fått inn at de kommer fra første divisjon er i beste fall kunnskapsløst. Haugen kan vi vel trygt si er omtrent det største talentet i sin posisjon i sin årgang i landet. ja sikkert blant de aller største talentene i landet.

Ojo har levert bra på ett ikke alt for bra lag i Adecco, fikk avvist ett bud fra Athletico, spilte på U-landslag for Nigeria, har fått gode kritikker rundt om på nett, av ekspertisen, og hans egen trener mente at han på sitt bedre er den beste spilleren i TL.

 

tell hvor mange poeng Skarsfjord tok etter at han overtok og gang det med to, så kan man se hva vi kan ha gått glipp av. godt mulig vi kunne tatt mer enn det og, for da hadde han hatt mye bedre tid på å drille inn laget.

 

Mainz har vel gitt seg i den saken, dessuten tror jeg ikke de hadde hatt råd så det blir veldig sillyseason å spekulere i.

 

Hva mener du her sovehest?

 

Forsterket? Grorud er kanskje en forsterkning, men Zsolt og Yaw var da med i fjor. Solli, PVM og Huseklepp inngår vel i sentrallinjen?
Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg er klar over at Haugen er god, men jeg tror ikke han er på nivå med det PVM leverte i fjor. Forhåpentligvis er han et tallent som slår gjennom i Brann - vi pleier jo å grave dem bort og ned.

 

At KIL-supportere som ikke ser Brannkamper synes egen kaptein var bedre enn Solli er ikke overraskende. Årets sesong var en av Sollis beste i Brann. Jeg tviler på at Torp vil overgå den sesongen i sin første Brannsesong.

 

Tilsvarende med Ojo. Bakke hadde sin beste sesong i Branndrakt (som spiss av alle ting), og Ojo vil nesten garantert svinge i prestasjoner.

 

Vi får heller vente og se hvor vi ligger etter 5-6 runder.

Gange poengene med 2? É du galen, mann?

 

Etter sommeren (da hadde Skarsfjord vært hovedtrener i et par, tre måneder), tok vi 18 poeng. Det ville gitt oss en 10.-11. plass på tabellen. Om du tror vi gjorde det så mye bedre, ber jeg deg sjekke årets høsttabell (2010, ikke 2009 eller 2007!).

Lenke til kommentar

tidene har endret seg. de som er her nå lar faktisk talenter spille og fokuserer mye på de.

jeg trodde dette var viden kjent nå blant Brannfans.

 

det skal ikke mye til for å overgå Bakke. tror nok at Ojo vil klare mer til enn det. tror han vil få over 10 mål neste sesong.

 

?Skarsfjord tok 24 poeng som hovedtrener. ganger man det med to, så får man 48. det ville holdt til en fjerdeplass i årets TL. så nei, er ikke gal. hva er det du snakker om 10/11.plass etter?

Lenke til kommentar

Helt enig i det Sovehest sier. Laget i 2011-sesongen ser ikke noe bedre ut en det som startet 2010-sesongen.

 

Godt mulig Huse blir solgt til Mainz også vel? Da er man virkelig ute å kjøre.

 

Svarer sovehest også i dette innlegget:

 

der er jeg helt uenig. vi har fått vekk spillere som ikke bidrar med noe konstruktivt, og erstattet disse med luftstyrke, teknikk, og kreativitet. og selv om vi og mister ett par kvalitetsspillere, så er ikke erstatterne mye dårligere. KIL-supportere mener at Torp var bedre enn Solli i år og han vil nok sammen med Haugen veie bra opp for tapet av PVM.

Bakke hadde ikke så mange ekstremferdigheter, Ojo tilfører laget mye mer der. jeg skjønner ikke de som mener at vi ikke har fått inn bedre spillere enn Einarsson, Nielsen og Hansen.

 

*jall*

Hva mener du her sovehest?

 

Forsterket? Grorud er kanskje en forsterkning, men Zsolt og Yaw var da med i fjor. Solli, PVM og Huseklepp inngår vel i sentrallinjen?

Solli hadde sin beste sesong i brann drakt etter 07 sesongen, der han var vill! Beste høgre vingen i ligaen det året så skal mye til å gjøre det noe bedre. Har stått solid der bake og jobbet som en hest. Vant mye baller tilbake og fikk den fram til Petter. Haugen er ikke i nærheten av PvM. Kjempe talent og en meget god spiller som jeg selv har spilt mot i mine yngre dager, men nå er han ikke i nærheten, god er han dog. Det at KIL supportere mener at Torp er bedre enn Solli sier meg ingenting. Du mener at PvM er mye bedre enn spillere som Annan og Kleiven (en av norges mest undervurderte spillere?).

 

Nok en gang har RBH klart det. Vett ikkje om eg skal grine eller le.

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/fornaermet-mainz-dropper-huseklepp-3367356.html

 

hva mener du? sikkert en grei måte å skremme vekk klubber som ikke har nok gryn til å kjøpe han.

Det viser bare nok en gang hvor talentløst og tankeløse styret vårt er. Og tror du ikke Mainz har nok penger til å hente Huse? :!: Latterlig. Mainz har mye penger og ville ikke hatt noe problem med å få rettet litt på vår økonomi. Ender vell opp i at han ender opp i FCK og ødelegger karieren.

 

tidene har endret seg. de som er her nå lar faktisk talenter spille og fokuserer mye på de.

jeg trodde dette var viden kjent nå blant Brannfans.

 

det skal ikke mye til for å overgå Bakke. tror nok at Ojo vil klare mer til enn det. tror han vil få over 10 mål neste sesong.

 

?Skarsfjord tok 24 poeng som hovedtrener. ganger man det med to, så får man 48. det ville holdt til en fjerdeplass i årets TL. så nei, er ikke gal. hva er det du snakker om 10/11.plass etter?

Lar talentene spille mye? Utdjup deg. Eneste eg har sett e noen kamper av Hansen og Juninho. Og da er det snakk om 10 minutter. HAnsen er ingen unggutt heller lengre.

 

Nå mister vi Zsolt og, en av våre beste spillere i fjor! Helt sykt at vi ikke klarer betale stusselige 2 millioner for denne syke stopperen! Gjor knapt feil i hele sin brann periode og tilvendte seg laget meget fort! Ser trist ut for neste år, takk gud for at TL er så ustabil.

 

Ang Ojo. Har du noen sikkre kilder av at Atletico har bud? Jeg har stoooore tvil på at dette er fakta. Atletico er en ALT for god klubb for Ojo. Han er også veldig ustabil, noe som er skummelt, men for all del, en god forsterking for oss. Og en vet aldri med afrikanere. Vet ikke om noen har hørt om Ali Dia episoden i southampton? Youtube it!

Lenke til kommentar

Nok en gang har RBH klart det. Vett ikkje om eg skal grine eller le.

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/fornaermet-mainz-dropper-huseklepp-3367356.html

 

hva mener du? sikkert en grei måte å skremme vekk klubber som ikke har nok gryn til å kjøpe han.

 

Kordan vett du at klubben ikkje har råd til Huseklepp, veit du noe særlig om den klubben sin økonomi. Er vel ikkje skremmebort intresserte klubber som er måle til RBH vel, huseklepp har jo i kontrakten sin at vist det er en utenlansk klubb vil kjøpe han så får han gå. Å da er det ikje kjekt å tenke på at RBH motarbeider det.

Lenke til kommentar

Lar talentene spille mye? Utdjup deg. Eneste eg har sett e noen kamper av Hansen og Juninho. Og da er det snakk om 10 minutter. HAnsen er ingen unggutt heller lengre.

 

Nå mister vi Zsolt og, en av våre beste spillere i fjor! Helt sykt at vi ikke klarer betale stusselige 2 millioner for denne syke stopperen! Gjor knapt feil i hele sin brann periode og tilvendte seg laget meget fort! Ser trist ut for neste år, takk gud for at TL er så ustabil.

 

Ang Ojo. Har du noen sikkre kilder av at Atletico har bud? Jeg har stoooore tvil på at dette er fakta. Atletico er en ALT for god klubb for Ojo. Han er også veldig ustabil, noe som er skummelt, men for all del, en god forsterking for oss. Og en vet aldri med afrikanere. Vet ikke om noen har hørt om Ali Dia episoden i southampton? Youtube it!

 

Berre å søke på google det, så finner man kilder http://www.ostlendingen.no/sport/atletico-madrid-med-bud-pa-ojo-1.5502651

 

Men når sant skal seies, så kan jo dette berre være en måte å få andre klubber intressert i spilleren. Kven veit, kan ikkje alltid stole på Media.

 

Brann ute etter en ny spiss?

http://fotball.bt.no/eliteserien/article187969.ece

 

Noen som har sett spilleren i aksjon?

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Skarsfjord tok over laget etter 16. mai kampen. Etter 2-3 dager tapte vi borte mot Hønefoss, men siden vi vant neste kamp (hjemme mot Aalesund) ble det halleluja stemning i Brannstyret, samt i hodet på step_up.

 

Siden har hele halleluja-gjengen vært overbevist om at vi kjemper i toppen neste år, og at Nilsen var årsaken til at Brann ikke vant serien.

 

Man kan ikke gange poeng Skarsfjord fikk med 2 og si at det er summen han ville fått om han var trener fra dag én. Faktum er at vi bare var det 8. beste laget på høsten, og da var Skarsfjord trener.

 

Ikke spilte vi spesielt bra heller, og uten toppscoreren vår neste sesong blir det sikkert bra om Huseklepp også reiser.

Samtidig unner jeg Huseklepp en tur til utlandet, for å spille i Brann om dagen kan ikke være kjekt. Laget svekkes fra dag til dag. Stjernene forsvinner, og vi forlenger med vrakgodset. Nielsen fikk ny kontrakt ut sesongen - ingen fremstøt ble gjort mot Solli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...