Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ok, refererer til innlegget over:

 

Du tar helt feil angående Torp. Torp er en kreativ og god pasningsspiller. Han er langt ifra duellstrek, og løpskrafta er så som så. I Kongsvinger var han uten tvil den beste midtbanespilleren, men noen klassespiller er han langt ifra[/Quote]

 

Dette er i mine øyne en medioker midtbanespiller.

 

sånn, da var han ikke så medioker lenger. så en spiller er medioker hvis man ikke er så duellsterk og grei løpskraft? den var spesiell. i tillegg så har jeg lest fra kilder og KIL-fans at han er bedre enn Solli. jeg stoler på de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du leser det du vil, og ignorerer det andre ja...

 

 

At han var den beste i KIL sier meg nada. De rykket direkte ned og var svake hele sesongen, det skal ikke så mye til å være den beste der.

 

At han har pasningskvalitet er greit nok. Tviler dog på at han har samme fot som PVM.

 

Kom gjerne med dine kilder på at han er bedre enn Solli.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

det var bare for å få det med at han var den beste. ikke noe annet enn derfor jeg tok det med. ta med at han er kreativ og det vil være ett bra tilskudd til Haugen.

 

kanskje dette var litt annerledes, men fremdeles ikke ille:

 

Han er i hvertfall bedre enn Solli har vært i det siste så Brann har gjort ett varp.

 

Link:

 

Carl Torp

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nei Torp har ikke samme passningsfot som PVM, men det er det ikke mange som har heller.

 

Solli og Torp er veldig like spillertyper. Solli har fått det meste defansive lært denne sesongen under Skars og det vil komme fort for Torp og. Helt siden jeg hørte at Torp skulle bli bosman spiller har jeg prøvd å fulgt litt med på Kongsvinger og spessielt Torp. Han er langt over de andre i klubben på ferdigheter. Teknikken, pasningene og ferdighetene til å snu spillet er faktisk veldig bra, noe som jeg tror kommer til å være positivt i et brann lag. Kreativiteten hans er det ingenting å si på heller. Løper i 90 minutter også, noe som vil passe bra i den på tryne stilen til Skars om å bruke minst mulig bytter.

 

Det å vise ting utifra spill er ofte en veldig dårlig metode. Et unntak er FM (football manager). Her har de ti tusner av speidere som leverer inn rapporter til SI og det er dette spillet er basert på. Derfor gir det en veldig god oversikt over spillere. Dere som mener dette er unyttig informasjon: Ta å se på lag som AC Milan, Everton, Stoke, Racing Santander og nok mange andre klubber som har hentet inn enormt med talenter og spillere, mye basert på nettopp FM.

 

I den anledning ønsker jeg å bare dele noen bilder med dere, så kan dere også bruke det med i diskusjonen om dere vil. Jeg orker ikke overtale ditten og datten, men lever i håpet av Torp blir suksess.

 

Jan Gunnar Solli:

1289851892.png

 

Carl-Erik Torp:

1289851892_1.png

 

Sammenligning:

1289851897.png

 

Til slutt. Har ikke hentet infomasjonen min ifra FM. Har faktisk følgt Kongsvinger og Torp litt de siste 10 rundene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal endel til for å erstatte PvM og Solli. Tviler på Torp kommer til å gjør det med det første.

 

i følge kilder jeg fant så kan han godt finne på å gjøre det:

 

Han er i hvertfall bedre enn Solli har vært i det siste så Brann har gjort ett varp.Link:Carl Torp

 

 

ihvertfall mtp Sollis form i år og når jeg leser det som er skrevet om han, så beskriver det en bedre fotballspiller i tillegg. andre kilder sier at han stort sett har bekledd en defensiv rolle og at han har gode defensive gener...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

???det står da ingenting om. BT skriver:

 

Dersom Brann neste år skal fortsette å spille 4-2-3-1, mangler de minst én spiss i stallen.

På gratismarkedet er det stort sett tre av dem i Norge nå: Ojo, Bengt Sæternes og Kongsvingers målvaksinerte Mame Niang.

Da tror jeg ærlig talt klubben tjener på å hente inn Kim Ojo, begge de to andre er for gamle!

Lenke til kommentar

???det står da ingenting om. BT skriver:

 

Dersom Brann neste år skal fortsette å spille 4-2-3-1, mangler de minst én spiss i stallen.

På gratismarkedet er det stort sett tre av dem i Norge nå: Ojo, Bengt Sæternes og Kongsvingers målvaksinerte Mame Niang.

Leste du papir utgaven? Vi får ikke Ojo så 90% sikkert må vi endten hente Sæternes eller Niang. Ingen av de blir godt likt så da håper jeg heller vi satser på Pluemjai. Vist ikke må vi gå utenfor grensene. Kan jo være en løsning, men sitter meg likevell litt tvilende til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...