Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper hardball skal ha tilbake det de brukte på ny kontrakt (utgifter+renter). De la ut mellom 5 og 10M for kontrakten. I tillegg skal de ha en pen sum av overskuddet. Da sitter Brann tilbake med fint lite, som de igjen må dele med Fyllingen etter en viss sats.

 

 

vet du eller tipper du? Iceman virker som at han har mer kontroll på disse prosentene...

 

 

På en annen side, så er det slettes ikke sikkert Erik blir kjøpt. Da blir han ut kontrakten og går gratis til utlandet.

 

eller solgt for en god sum, men man klarer aldri å vite hva som skjer 2 år frem i tid. med mindre man er totalt blendet medgangssupporter som alltid tror det verste og som tror de vet det...

Lenke til kommentar

angående Hassan så har han en kontrakt som strekker seg over en viss tid, men holder grei eliteseriekvalitet. bør overhodet ikke gjøre noe med spillere som er her, forutenom de vi vet er ferdige som f.eks Einarsson. føler at vi trenger en playmaker(en del har beskrevet Torp som kreativ, kan han være mannen?) er han det så var det Haugsdal viste i går bekymringsverdig. det er litt avhengig av hvordan Rune har tenkt å bruke Huseklepp om han skal bruke han på kant eller som spiss. i de fleste av Runes kamper, så har han spilt kant. på den annen side er det greit å bli kvitt spillere som åpenbart satser mere på DJ-karrieren sin enn fotballkarrieren sin.

 

for å ta for midtbanen, så har jeg det klart hva som mangler nå...

 

 

høyrekant:Huseklepp,Haugsdal?,Kalve?

 

bra der. er rimelig sikker på at enten Haugsdal eller Kalve vil gjøre sakene bra som backup.

 

sentralt:Austin, Jaiteh, Torp, Haugen, Næs

 

er Torp den kreative typen, så trenger vi vel egentlig ikke flere spillere der.

Jaiteh trenger tydeligvis masse konkurranse, for han har vært rævva i år. men potensiale ligger der fremdeles, så vi får se det an. haugen er vel de fleste sikker på kommer til å gjøre seg gjeldende neste år. har vel kun sett han i cupkampen mot RBK i fjor og i kampen i går, men ut fra det, er jeg overbevist og. Hva tror folket om Næs da? er det noen som har sett han i år? word on the street sier at han har bra potensiale til å bli en god elitespiller. midtbanen virker overfylt og man må vel ta en vurdering om man skal gå for Bangura og. dog, ser ikke hvorfor hvis Næs har dette potensiale og vi har jo Haugen for faen!

 

ventrekant:Mjelde

 

Skarsfjord har vel sagt at han skal ha en erstatter for PVM. og da har vi dekning på midtbanen.

 

Angrep:Guastavino, Finne?(er veldig usikker på om han er klar for noe sånt)

 

konklusjonen her blir at vi uansett trenger minst to spillere inn uansett hvor Huseklepp skal spille. og der har det jo vært ett par bra navn som har vært linket. Ojo har ikke en gang vist at han kan gjøre det store i eliten. det bør være ett bra argument for han, selv om Atletico har vært veldig interessert. men han vil jo bare spille for Real(som jeg personlig ikke tror skjer før det snør vannrett i Helvete). er det flere spillere som virker bra som Brann er ute etter?

Lenke til kommentar

enda en positiv ting er at Skarsfjord klart og tydelig signaliserer at vi skal bli solid bakover. både med signeringen av Torp og at han har prøvd å hente Piotr.

 

nå skal det vel bare inn 4 etablerte til og da bør disse være Zsolt, Kalven, venstrekant og targetspiss. så bør det vel gjøres plass til ett spisstalent, så kommer muligens Næs inn som det andre talentet. vips, 4 etablerte+2 talenter. Problem løst. Merker jeg gleder meg noe voldsomt til 2011 :D

Lenke til kommentar

enda en positiv ting er at Skarsfjord klart og tydelig signaliserer at vi skal bli solid bakover. både med signeringen av Torp og at han har prøvd å hente Piotr.

 

1) Torp er vel utifra det jeg så ingen utpreget defansiv spiller. Han er vel tiltenkt rollen til PVM? Jeg så uansett ikke mange KIL-kamper i fjor, men har forstått at han er en offensiv spiller, er han ikke?

 

2) Piotr-dealen gikk jo i vasken...

 

Merker jeg gleder meg voldsomt til 2011 [/Quote]

 

Jeg er ikke ubetinget optimist...

Lenke til kommentar

har hørt (kilder)at han er defensiv midtbanespiller med god løsstyrke og duellkraft. Ja dealen gikk i vasken, men signalet er desto viktig.

han kommer nok til å hente solide spillere...

 

og nå har vi jo det aller meste vi trenger av ferdigheter...får vi inn de spillerne jeg listet opp over så er vi i boks. så det må jo være mulig å få lurt inn en del optimisme? :thumbup:

Lenke til kommentar

har hørt (kilder)at han er defensiv midtbanespiller med god løsstyrke og duellkraft. Ja dealen gikk i vasken, men signalet er desto viktig.

han kommer nok til å hente solide spillere...

 

og nå har vi jo det aller meste vi trenger av ferdigheter...får vi inn de spillerne jeg listet opp over så er vi i boks. så det må jo være mulig å få lurt inn en del optimisme? :thumbup:

 

 

Du tar helt feil angående Torp. Torp er en kreativ og god pasningsspiller. Han er langt ifra duellstrek, og løpskrafta er så som så. I Kongsvinger var han uten tvil den beste midtbanespilleren, men noen klassespiller er han langt ifra.

Lenke til kommentar

Jada, med Bakke,PVM og Solli ut døra så blir det MINST seriegull neste år.

 

vi gjør jo grep for å erstatte de som f.eks med Torp...

 

Kult, vi henter en medioker spiller (at best) og nå begynner vi å mase om gull og medaljer?

 

hvor i all Verden tar du det fra at han er en medioker spiller? bare tull. kilder og Kongsvingerfans sier at han er bedre enn Solli. Klar forsterkning! i innlegget ditt over var det en som og kan fortelle litt om hans kvaliteter.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ok, refererer til innlegget over:

 

Du tar helt feil angående Torp. Torp er en kreativ og god pasningsspiller. Han er langt ifra duellstrek, og løpskrafta er så som så. I Kongsvinger var han uten tvil den beste midtbanespilleren, men noen klassespiller er han langt ifra[/Quote]

 

Dette er i mine øyne en medioker midtbanespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...