Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Torp bør iallefall hentes. Free transfer spillere finnes det mange av og jeg håper vi kan utnytte oss av det. Vi trenger uansett en spiller som kan score mål. En stor target spiss er ikke alltid nødvendig, i tillegg er de fleste av den typen spillere meget dårlig framfor mål. Hadde ikke sagt nei takk til Aarøy naturligvis, men det er noe som aldri skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan dere skal hente så mange spillere Step_up. Du vet da like godt som oss at det ikke finnes penger til spillerkjøp.

 

2-3 spillere er ikke mye. det er det jeg tror vi trenger hvis korken, Kalvenes og PVM blir. ellers oppsummerer Iceman det greit.

dog som ett svar til Iceman, så tror jeg Skarsfjord vil komplementere ferdighetene både på topp og på midten.

 

Sovehest:voldsomt så negativ da. tror de fleste er bra fornøyd med resultatene våre fra den andre halvdelen. poengfangsten i den halvdelen ville doblet tilsvart en veldig bra plassering på tabellen. Skarsfjord har vist seg god til å få resultater ved å få sin plan til å virke i praksis. ihvertfall har han fått til å vinne fotballkamper ved å foreta enkle grep. det bør absolutt være mulig å gjenskape neste år.

 

for å oppsummere det andre skriver, så er det i mine øyne enkle grep som trengs. og det er bare å signere nye kontrakter med nevnte spillere+hente inn kanskje en playmaker og en goalgetter/targetspiss.

Lenke til kommentar

Enkle grep. Finne en spiss som også er goalgetter, ny playmaker for PVM - gratis, vi har ingen penger. Nada. Advarsel og kanskje minuspoeng på grunn av elendig økonomi.

 

Skarsfjord er sikkert rett mann for Brann i øyeblikket. I øyeblikket er nemlig Brann et bunnlag.

 

Er han rett mann for å lede Brann oppover tabellen?

Tja, jeg tror ikke det går himmelhøyt, samtidig som det er vanskelig å lede laget så mye lavere og fortsatt sitte trygt. Om vi ligger på nedrykk eller kvalikk neste sommer - bør vi da sparke Skarsfjord? Spillerstallen vil uansett være svekket i forhold til dagens som nesten rykket ned.

Lenke til kommentar

PVM tror jeg er størst sannsynlighet for at blir. Tror Skarsfjord klarer å snakke bra for seg. Brann er jo i samtaler med Torp, så får vi se videre. tror nok vi kan greie å rote frem en bra spiss og. Dette klarer Rune fint.

 

tror ikke det blir minuspoeng:

 

- Branns økonomi er forbedret

 

Hva gjelder Skarsfjord som trener så kopierer jeg fra mitt forrige innlegg:

 

poengfangsten i den halvdelen ville doblet tilsvart en veldig bra plassering på tabellen. Skarsfjord har vist seg god til å få resultater ved å få sin plan til å virke i praksis. ihvertfall har han fått til å vinne fotballkamper ved å foreta enkle grep. det bør absolutt være mulig å gjenskape neste år.

 

han er god til å fokusere på den neste arbeidsoppgaven, så det jeg skrev her anser jeg som veldig sannsynlig. og klarer de å ta kamp for kamp, da tror jeg at dette fokuset kan blande de inn i toppen.

 

Hvis vi beholder de tre spillerne jeg snakker om samtidig som at vi jo får inn Haugen og Grorud og enda flere forsterkninger, så tror jeg at mitt scenario vil utspille seg.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Skiftet har vel allerede skjedd. Før var det Brann og Viking, nå er det Viking og Haugesund.

Ved hjelp av gjentatte elendige investeringer av Brann de siste årene (stort sett samtlige kjøp og kontrakter skrevet etter at Per-Ove gikk ut dørene), har Brann på egenhånd klart å styre en toppklubb mot nedrykk på tre-fire år.

 

Hvordan folk kan se lysere på fremtiden når vi mister 3-4 spillere som har vært fast på laget uten at vi har fullgode erstattere, fatter jeg ikke.

 

Rune Skarsfjord blir ikke en bedre trener til neste år. Brannstallen blir ikke bedre til neste år. Publikums forventninger blir iallefall ikke høyere neste år.

Om noen kan peke på hva som er positivt med Brann om dagen, så skal jeg slakte det også.

 

Huseklepp kan bringe millioner i kassen sier du?

Vel la oss ta regnestykket. Bud på 15M kommer inn (høyt i dagens marked).

Hardball skal først ha 5M for diverse kontrakter. Så skal summen deles på 2, før Fyllingen skal få sin del av kaken. De er blitt lovet en viss andel av RBH. Plutselig er 15M blitt til 4M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...